škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

Müjde... Yeti Yeni Motor Geliyor...

0 Üye ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı technotibet

  • Acemi Üye
  • **
    • İleti: 90
    • Profili Görüntüle
Merhabalar; ben yeni duydum belki biliyordunuz. Önümüzdeki aydan itibaren ülkemize dizel girişi olmayacak. Wolkswagen Blue Motion özellikli motorlar geliyor.
Dahası yeni motor özellikleri ile birlikte donanımlarda da değişmeler olacak. Örn: Benzinli Start Stop gibi. Kısaca Yeti ayrı bir güzelleşecek.
"Paylaştıkça Büyürsünüz" diyor ya şair paylaşayım dedim...
İyi Günler Diliyorum...
« Son Düzenleme: 11 Haziran 2015, 11:18:26 Gönderen: technotibet »


Çevrimdışı metal

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 16
    • Profili Görüntüle
Türkiye pazarından dizel otomatik versiyonun kalkması ne olursa olsun pazar kaybettirir.
En az 2 sene dizel yokmuş.
Mantıksız.


Çevrimdışı DDŞ

  • Deli Oğlan
  • Genel Moderatör
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 9379
    • Profili Görüntüle
2 sene dizel yollamamak tr ye kendi bacagina sikmaktan baska birsey degil. Dogus dusunsun


Çevrimdışı technotibet

  • Acemi Üye
  • **
    • İleti: 90
    • Profili Görüntüle
Katılıyorum ancak, Yeti segmenti farklı bir boyuta taşıyacak olduğundan böyle bir kararı almış gibime geliyor. Yeni açıklamalara göre  (2016 snow-... Consept ve 2017 New Yeti) çalışmaları resmi olarak açıklandı. Uzaktaki hedefe göre politika yürütüyorlar, şeklinde düşünmeliyiz.
Bilindiği üzere SUV segmenti 2017 den itibaren şekil, boyut ve nicelik olarak yerini farklı versiyonlara bırakacak(7 Koltuklu gibi...) açıklamalar o yönde.
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Next-generation Skoda Yeti will form backbone of new three-pronged Skoda SUV range

By the time the new, second-generation Yeti goes on sale in 2017, it should have both a smaller and a bigger brother in the shape of a Fabia-sized crossover and a larger 7-seat Skoda model. The likelihood is that the SUV will expand to press home the slight advantage in cabin space it already has over the Nissan Qashqai, and so give the smaller SUV some breathing room.

The current Yeti is available in standard and Outdoor versions, and we expect a similar range structure for the new car in order to maximise its appeal. Our exclusive image shows how the Outdoor version could look, with more durable underbody protection, plus cladding around the arches and sills rather than colour-coded bodywork.


• Group test: Skoda Yeti vs crossover rivals

With the smaller SUV likely to be offered in front-wheel drive only, the new Yeti will also have boosted off-road ability, including increased wading depth plus improved approach and departure angles. Expect a more conservative styling approach than the quirky original, though. Strong creases, angular lights and a geometric grille will pull the Yeti into line with the rest of the range – unlike the current model, which sports a look all of its own.
« Son Düzenleme: 11 Haziran 2015, 15:20:04 Gönderen: technotibet »


Çevrimdışı mşah

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 3266
    • Profili Görüntüle
Dizel otomatik bize özel üretilmişti zaten avrupalı 1,6 dizele binmiyor 2000 üstü o yüzden yeti satışları yatırımı kurtarmadı herhalde o yüzden vazgeçtiler


Çevrimdışı sensoy

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 165
    • Profili Görüntüle
Tiguan satışları düştü herhalde, ondan olsa gerek.


Çevrimdışı technotibet

  • Acemi Üye
  • **
    • İleti: 90
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: sensoy;517865
Tiguan satışları düştü herhalde, ondan olsa gerek.

Tiguan satışlarının iyi olmadığını, en azından beklenen rakamların çok altında olduğunu düşünüyorum... Biliyorum desem, nereden biliyorsun diyecekler... Bence de haklısınız...


Çevrimdışı technotibet

  • Acemi Üye
  • **
    • İleti: 90
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: mşah;517854
Dizel otomatik bize özel üretilmişti zaten avrupalı 1,6 dizele binmiyor 2000 üstü o yüzden yeti satışları yatırımı kurtarmadı herhalde o yüzden vazgeçtiler


Her zaman olduğu gibi yine haklısınız:)) Teşekkürler...


Çevrimdışı rocky62

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 757
    • Profili Görüntüle
Arkadaşların düşüncelerine tamamen bende katılıyorum. Dizel DSG Yeti Türkiye için ve çok istek olduğu için gelmişti ama satış politikası tutmadı demek ki kaldırıyorlar fakat bu durumda diğer benzinli rakiplerinden bir farkı kalmayacak çünkü aslında sınıfında Yeti dışında 1.6 dizel ve otomatik model yok denilebilir ama çok daha önemlisi bu motor donanım ve konfor ile satılmaması da çok daha ilginç sahibi olduğum ve kullandığım için söylemiyorum bence Yeti sınıfında sunduğu tüm özellikler olarak fiyat ve performans olarak ilk tercih edilecek bir model ama sanıyorum Türk tüketiciler aracın sadece dış dizaynına göre tercihte bulunuyor.


Çevrimdışı technotibet

  • Acemi Üye
  • **
    • İleti: 90
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: rocky62;519747
Arkadaşların düşüncelerine tamamen bende katılıyorum. Dizel DSG Yeti Türkiye için ve çok istek olduğu için gelmişti ama satış politikası tutmadı demek ki kaldırıyorlar fakat bu durumda diğer benzinli rakiplerinden bir farkı kalmayacak çünkü aslında sınıfında Yeti dışında 1.6 dizel ve otomatik model yok denilebilir ama çok daha önemlisi bu motor donanım ve konfor ile satılmaması da çok daha ilginç sahibi olduğum ve kullandığım için söylemiyorum bence Yeti sınıfında sunduğu tüm özellikler olarak fiyat ve performans olarak ilk tercih edilecek bir model ama sanıyorum Türk tüketiciler aracın sadece dış dizaynına göre tercihte bulunuyor.


Açıkçası yazınızın en son kısmında değindiğiniz "dış dizayn" kısmını senelerdir yorumlamaya çalışıyorum. Acaba bizleri ortak kılan özellikler neler. Birileri çıkıp araştırsınlar bence. Bu da araştırma konusu olur mu? Demeyin, Dünya'da hangi konuların araştırıldığını saymaya kalkarsak yetişemeyiz. Kısaca algımız, bakışımız güzeli, güzel olarak görmemizden kaynaklanıyor.
Güzel: Bütünü meydana getiren öğeler arasındaki uyuma denir. Araçlarımızda bütünü tamamlayan bir çok nokta var ve uyumlu. Tasarımcılarda buna dikkat ediyorlar, Yeti'yi farklı kılan da bu özelliği bence. Şimdi birileri farklı araçlar üzerinden yorum yapmaya kalkacaklar eminim, onlarada şunu yazayım... "Ben güzele güzel demem, güzel benim olmayınca"... Bizler sahip olduğumuza güzel demeyeceğiz de ne diyeceğiz?


Çevrimdışı mustisahin

  • T U R B O T
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 6509
    • Profili Görüntüle
Yukarılarda konu biraz 'haklısınıza', kaymıs ama gerçekten bircok kisi haklı:)
Yeti, bircok Fabia cının almak istedigi bir arac, vag grubunun kalitesini büyük araçla almak isteyenler icin ideal, eski bir Fabia cı olarak benimde istedigim bir aractı, alır karda kısta Kartepe vs gezerim, derdim, ama genelde yüksek araç bana uygun olmadığından almamıstım,
Yeti birazda segment müzdaribi, halkımızın bir kesimi yüksek aracı seviyor, daha güvenli, gösterisli arac olsun diyor ve icerigine pek dikkat etmiyor, kaliteden ziyade görsellik ön plana cıkıyor, bu durumdada bircok kisi cüssesi daha büyük, heybetli gözüken Qashqai, Sportage, ASX e, biraz daha cıkanlar Tiguan a kayıyor, dogruyu konusmak gerekirsede yolda gördügünüz zaman Yeti bunların yanında yere daha yakın, daha kücükmüs gibi duruyor, Qashqai, Sportage, ASX, Tiguan alanlarda memnun, bircogu jipe biniyor havasındalar:), yani Yeti yi bilen, gösteris merakı olmayanlar alıyor bence...


Çevrimdışı rocky62

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 757
    • Profili Görüntüle
Dış dizayn derken bir çok kişi ve ya internet yorumlarında Yeti'yi Doblo ve o tarz araçlara benzeten ve aynı sınıfa sokanlar için o yorumu yapmıştım ve Toyotaclubtr forum sitesinde Yeti'yi Caddy ve Doblo ile karşılaştırıp yerden yere vuran kişilerle bir çok tartışmam olmuştu ve onlara söylediğim Yeti zaten bir Suv değil Crossover bir modeldir. Ben son 10 yıl 3 adet biri sıfır 2011 E15 Toyota Corolla kullandıktan sonra 1 yıl araştırdıktan sonra Yeti tercih ettim ki bana göre sınıfında ASX, İX35 Sportage vs vs diğerlerinden kasa olarak belki daha küçük ve yere yakın ama diğer her konuda bu modellerin hemen hemen hepsinden üstün bir model diyebilirim bilhassa fiyat ve performans olarak. Bu benim 1 yıllık bir araştırma ve testler sonucunda elde ettiğim bir sonuçtur. Örnek verecek olursam Qashqai bir önceki kasa iç hacimi Yeti'den çok daha dar ve boğucu bir modeldir ama öte yandan da çok tutulan bir modeldir. Diğer rakiplerinin bir çoğunda otomatik dizel seçeneği yoktur otomatikten geçtim bir çoğunda manuel dizel motor seçeneği yoktur ve fiyatları Yetinin çok üzerindedir. Sonuç olarak bence yeni Yeti bu kasa ile çok daha şık olmuştur tabi eski kasasını beğenen ve daha özgün bulanlara da saygım sonsuzdur ve bu kadar artısı olan bir modelin Türk tüketicilerinin gözünde hala Doblo'ya benzetilmesi ve sırf bu yüzden tercih edilmemesi gerçekten çok ilginç bir durumdur. Bir önceki yorumumda dış dizayn dememde ki kasıt budur Yeti'yi ve ya Skoda'yı bilen araştıran için mantıklı olan zaten Yeti tercih etmek olacaktır. Bu arada ben neresinden bakarsam bakayım Doblo'ya bir türlü benzetemiyorum sanıyorum benim gözlerimde ve ya güzellik kavramımda sorun var ve aracımı her kullandığımda yeniden tutku ile bağlanıyorum indikten sonra da keyifle ve hayranlıkla seyrediyorum.