Merhaba rapidimizi 2014 temmuzda aldık. 2014 Ağustos'ta yaz günü kornamız çalmamaya başladı. Servise götürdüğümüzde sigortasında bir sorun olduğunu ellerinde Parça olmadığını bir iki gün beklememiz gerektiğini söylediler. Biz de şehir dışına çıkacağımızdan o gün yaptırmadık erteledik. Hatta Van Skoda servise gösterdiğimizde de aynı sigorta değişmesi gerektiğini söylediler. O zaman da vaktimiz olmadığından erteledik. Bu gün İstanbul'da 15 bin Bakım için servise bıraktık ve kırmasının çalışmadığın söyledik. Az önce bizi aradılar. Kornaya su girdiğini ve garanti kapsamı dışında kaldığını söylediler.
Şimdi biz bu sorunu yaz günü yaşadık bu bir,
Hadi Doğu'nun şartlarında karda Yağmurda kullandık,
sonuçta böyle zamanlarda hepimiz kullanıyoruz. Nasıl olur da Skoda böyle bir şeyin önlemini almaz..
Hadi almadı önlem. Araçlar oralarına kadar su Aldı. Bunu nasıl garanti dışında tutabiliyor?