Aslinda uzerine fazla titremekten oluyor butun arizalar. Merakinizi gidereyim. Bende de 2013 caddy var, suan 55 bin km de.
İlk olarak kapi kilidi arizasi yasadim, sol.kayar kapinin kilidi, iceriden kilitleme yapmiyordu. Garantiden degisti. 40 bin km civarinda devirdaim pompasi kacirmaya basladi. Erken farkedip garantiden degisim sagladik. Yasadigim arizalar bunlar, haricinde kronik sikintilara gelirsek; sag kayar kapi hareketli cam, neredeyse tum caddylerde su alir iceri. Bizde de durum ayni. İc plastik trimler fazla sert oldugundan zamanla tikirtilar artiyor, fazla takmiyorum bu durumu. Yine caddylerde kronik erken biten debriyaj sorunu, kalkislarda hafif titreme ile kendini belli ediyor. Henuz kacirma sorunu yok ama sinyaller bi sikinti oldugu yonunde. Ampullerle ilgili bir sorun yasamadim diyebilirim. Sadece gunduz fari ampullerini degistirdim, teki kafasina gore yanmaya baslayinca. O da 2 yillik bir sure zarfinda olustu, surekli yanan ampuller oldugundan onemli degil bence. Bence en buyuk sikinti, aktif kullanimda daima ilk gunki performansi aramak. Ne yazik ki kul yapisi bu araclar bunu saglayamiyor, gunden gune farkli yerlerinde deformasyonlar olusabiliyor. Takmamak lazim diye dusunuyorum, teybimi acip, butun tikirtilari unutup biniyorum.