Bu söylediğiniz şey çok vahim bir durum ama . Yani bu bir karakter veya bir özellik olarak kabul edilemez.
Örneğin TSI motorun yağ yakma gibi bir karaktere sahip olması gibi bir durum değil bu .
Bu çok ciddi bir üretim hatasıdır. Ölümcül bir kusurdur.
Ne demek debriyaj ısındığında frenin iptal olması. Adam trafikte gidiyor sık vites değişimi oldu , sonra fren iptal oldu . Sağa çek debriyaj balatasını soğut.
Çok garip...
Öncelikle şunu belirteyim.
Tüm dsg araçlarda bu sistem mevcuttur.
Kullanıcının sık vites değiştirmesi ile çift kavramanın aşırı çalışması ve ısınmasına sebep olur. Büyük çekicilerde (tır-kamyon) daha sık görülen bu olay genellikle aşırı yük esnasında oluyor.(Evet TIR da sürdüm.
) Koca araç 24 hızlı vitesi var kavrama çok çalışıyor. Ama soğutması daha hızlı binek araçlardan.
Uyarı sistemin iptalinden önce veriliyor. Eğer kendisi dikkate almazsa sistemi kapatıyor. Fren ve debriyaj aynı pedal olduğu için debriyaj kapanınca frenlerde devre dışı olur. Uyarıları gözardı etmemek lazım.
Kılavuzu bir ben mi okudum acaba diye düşünüyorum artık.
aşırı ısı yüzünden kapatmaz ise yeni dsg almak zorunda kalabiliriz. Isı yüzeyini çok bozuyor.
Aracın bir kusuru yok verilen talimatlara uyuldukça bir sıkıntı yaşamayız.