DSG kullanımı püf noktası olarak; İster yokuşta, ister düz yolda, elinizi alıştırın.
Araba durdu, Fren basılı. Önce N, sonra el freni çek, sonra fren bırak, sonra fren bas, sonra vites kolunu P'ye al.
Bu şekilde yaparsanız, özellikle dik yokuşlarda, aracın kinetik sarkım enerjisi el freni balataraında kalır. Doğrudan P'ye aldığınızda, sarkım enerjisi ya sadece şanzımanda ya da şansımzan ve el freninde kalıyor ve ikisi arasında gerilme oluşuyor.
yokuşlu parklarda P konumuna aldığın zaman araca yük binmemesi lazım diye okumuştum . bunun için P ye almadan önce el frenini çekmen gerekiyormuş
beyler hazır DSG den konuşuyorsunuz bır sey sormam gerekiyor. Su an Ordu dayım ve evim dik yokuşta. Birincisi arabanın önü yokuş yukarı park halinde bırakıyorum. Gideceğim zaman geri vitese alıp dönüş yapıyorum. ancak geri vitese zor geçiyor alırken içim acıyor resmen bu neden kaynaklanıyor. Birde aşağı inerken devir yükseliyor gaza basamadığım için 2 ye geç atıyor bu durumda nasıl bir kullanım gerekiyor