škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

Rapid ortak genel sorunlar ve çözümleri köşesi

saday · 499 · 288413

0 Üye ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı korhan

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 815
    • Profili Görüntüle
arka iki kolona destek verecek dahili amfisi ile beraber subwoofer şu işte , inşallah tamiri mümkündür , boşta yatarken arızalandı :( gayet de memnundum , sahibinden sitesinde çok da uygun bir fiyata sıfır almıştım , şimdi bakıyorum da çok uçuk rakamlar var benzerlerine. Yüksekliği 6,7 cm. İyi gizleniyordu. Subaru foresterda kullandım , oradan Vito'ya aktardım sonra Golf'e , en son da Linea'da , bakalım Rapid'e geçebilecek mi :)



Çevrimdışı saday

  • CABRİO
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 544
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: korhan;528959
arka iki kolona destek verecek dahili amfisi ile beraber subwoofer şu işte , inşallah tamiri mümkündür , boşta yatarken arızalandı :( gayet de memnundum , sahibinden sitesinde çok da uygun bir fiyata sıfır almıştım , şimdi bakıyorum da çok uçuk rakamlar var benzerlerine. Yüksekliği 6,7 cm. İyi gizleniyordu. Subaru foresterda kullandım , oradan Vito'ya aktardım sonra Golf'e , en son da Linea'da , bakalım Rapid'e geçebilecek mi :)



çok ergonomik bir cihazmış, çok da şirin, boyutundan büyük iş görüyorsa tamir ettirip kullan bence, diğer konuda mesajıma bakarsan senden bişey istedim.


Çevrimdışı emre0884

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 832
    • Profili Görüntüle
Kapıların su alması olayı , su kapı içerisine doluyor, döşemelere ulaşmıyor.



Çevrimdışı **SEMİH**

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1522
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: saday;528958
Hava serinse ve araç 1 gün gibi bir süredir çalışmamışsa 1000-1200d/dk da çalışmaya başlar, hava durumuna göre süresi değişmek kaydı ile 750d/dk rölanti devrine düşer, bu aralar benim araç ilk kontakta 850-900d/dk arasında başlayıp kısa sürede 750 ye düşüyor, havalar sıcak olduğu için (motor suyu sıcaklığı çok soğuk olmadığından), kışın hava şartlarına göre durum değişir, 1200 ile başlar 750 ye düşmesi uzun sürer.

Araç daha 200 km de hava 30 derece 1100 devirle çalışması tuhaf geldi. Önceki aracım dizeldi.


Çevrimdışı saday

  • CABRİO
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 544
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: 09fabia;528975
Araç daha 200 km de hava 30 derece 1100 devirle çalışması tuhaf geldi. Önceki aracım dizeldi.


Peki ışıklarda falan durduğunda yine 1000 devirde çalışma olayı varmı? eğer varsa araç rejenerasyon yapıyordur merak etme.


Çevrimdışı **SEMİH**

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1522
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: saday;528976
Peki ışıklarda falan durduğunda yine 1000 devirde çalışma olayı varmı? eğer varsa araç rejenerasyon yapıyordur merak etme.


Yok abi yapmıyor çok soğumazsa 750-800 devirle çalışıyor. 10-15 dk soğursa 900 küsür devirle başlıyor ama kısa sürede stabil oluyor. Bu arada hani kontağı kapatmak ve aracı çalıştırmak için 30 sn bekleme olayı var ya. Şimdi ss pat diye kapatıyor. En azından rodajda zararlı olmaz mı? Bir diğer gözüme takılan ise kontağı kapatırken hata diyor. Ben okuyana kadar kayboluyor. Bugün yakaladım yokuş kalkışla ilgili birşey diyor ama sürekli çıkmıyor.


Çevrimdışı saday

  • CABRİO
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 544
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: 09fabia;528977
Yok abi yapmıyor çok soğumazsa 750-800 devirle çalışıyor. 10-15 dk soğursa 900 küsür devirle başlıyor ama kısa sürede stabil oluyor. Bu arada hani kontağı kapatmak ve aracı çalıştırmak için 30 sn bekleme olayı var ya. Şimdi ss pat diye kapatıyor. En azından rodajda zararlı olmaz mı? Bir diğer gözüme takılan ise kontağı kapatırken hata diyor. Ben okuyana kadar kayboluyor. Bugün yakaladım yokuş kalkışla ilgili birşey diyor ama sürekli çıkmıyor.


tdı sanmıştım ben senin aracı pardon, şu aralar 1.4tdi lerde de ss den dolayı bir stop etme problemi var belki seninde buna benzer bir durumun olabilir, uyarı vermiş olması da geçici arıza gibi sanki, servise gidip bu olayları anlat, aracı vas cihazına bağlayıp bir tarasınlar, eğer bir hata varsa çıkar çıkmazsa da ilerde bir arıza durumu olursa en azından önceden kayıt açtırmış ve şikayet belirtmiş olursun, aracın daha yeni olduğundan sakın servis harici kimseye kurcalatma.


Çevrimdışı Engin E

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 8341
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: korhan;528959
arka iki kolona destek verecek dahili amfisi ile beraber subwoofer şu işte , inşallah tamiri mümkündür , boşta yatarken arızalandı :( gayet de memnundum , sahibinden sitesinde çok da uygun bir fiyata sıfır almıştım , şimdi bakıyorum da çok uçuk rakamlar var benzerlerine. Yüksekliği 6,7 cm. İyi gizleniyordu. Subaru foresterda kullandım , oradan Vito'ya aktardım sonra Golf'e , en son da Linea'da , bakalım Rapid'e geçebilecek mi :)



Bu tip birşey aradım, bulamadım...link paylaşır mısınız?
Dünyalılardan tiskiniyorum.(G.O.R.A.)


Çevrimdışı Uğur Akar

  • KOLTUKÇU
  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 4893
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: 09fabia;528975
Araç daha 200 km de hava 30 derece 1100 devirle çalışması tuhaf geldi. Önceki aracım dizeldi.
İlk marşta yüksek devir çalışması normal zira jikle aşamasında oluyor motor. Zaten 750d/d' ye düştüğünde anlık tüketimi kontrol ederseniz tüketimin 2-2,5lt/h olduğunu görürsünüz, yani devir düşük ama zengin karışımla çalışıyor motor.
Peki senin araçta motor rölanti devri olan 750d/d' ye indiğinde hafif bir sallantı gibi bir durum var mı?
İYİ şoför, herhangi bir durumda, iki şoförden birinin durması, ya da  yavaşlaması gerekiyorsa, \'Hak, kural\' falan demeden, ilk davranan, canının ve malının kaderini başkasının inisiyatifine bırakmayandır!


Çevrimdışı **SEMİH**

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1522
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: Uğur Akar;529017
İlk marşta yüksek devir çalışması normal zira jikle aşamasında oluyor motor. Zaten 750d/d' ye düştüğünde anlık tüketimi kontrol ederseniz tüketimin 2-2,5lt/h olduğunu görürsünüz, yani devir düşük ama zengin karışımla çalışıyor motor.
Peki senin araçta motor rölanti devri olan 750d/d' ye indiğinde hafif bir sallantı gibi bir durum var mı?


Çok hafif var gibi ama 1100 de daha fazla bir sarsıntı var. Dediğim gibi 750 de belli belirsiz kısacası önemsemedim ı sarsıntıyı dizelden sonra :)


Çevrimdışı Uğur Akar

  • KOLTUKÇU
  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 4893
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: 09fabia;529030
Çok hafif var gibi ama 1100 de daha fazla bir sarsıntı var. Dediğim gibi 750 de belli belirsiz kısacası önemsemedim ı sarsıntıyı dizelden sonra :)
Aynısı benim İbiş' te de var. Ben mi fazla pimpiriğim hepsinde mi var mukayese edebilmek için sordum. Özellikle iyice ısınmışken mesela trafik ışıklarında durduğunda da gözlemleyip yazabilirsen çok sevinirim.
İYİ şoför, herhangi bir durumda, iki şoförden birinin durması, ya da  yavaşlaması gerekiyorsa, \'Hak, kural\' falan demeden, ilk davranan, canının ve malının kaderini başkasının inisiyatifine bırakmayandır!


Çevrimdışı **SEMİH**

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1522
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: Uğur Akar;529038
Aynısı benim İbiş' te de var. Ben mi fazla pimpiriğim hepsinde mi var mukayese edebilmek için sordum. Özellikle iyice ısınmışken mesela trafik ışıklarında durduğunda da gözlemleyip yazabilirsen çok sevinirim.

İlk fırsatta dikkat edip gözlemlerimi mesaj atacağım. Emin olun en az sizin kadar dikkatliyim aslında pimpirik desek daha doğru olur :) buna rağmen genel karakterisliği olduğunu düşünüyorum ama 1100 devir cidden sarsıntılı
« Son Düzenleme: 23 Ağustos 2015, 00:19:16 Gönderen: **SEMİH** »


Çevrimdışı Uğur Akar

  • KOLTUKÇU
  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 4893
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: 09fabia;529039
İlk fırsatta dikkat edip gözlemlerimi mesaj atacağım. Emin olun en az sizin kadar dikkatliyim aslında pimpirik desek daha doğru olur :) buna rağmen genel karakterisliği olduğunu düşünüyorum ama 1100 devir cidden sarsıntılı
1100d/d' de sarsıntı yok. Yüksek rölanti çevirdiği için normal ancak sarsıntıdan ziyade sallantı canımı sıkıyor benim.
İYİ şoför, herhangi bir durumda, iki şoförden birinin durması, ya da  yavaşlaması gerekiyorsa, \'Hak, kural\' falan demeden, ilk davranan, canının ve malının kaderini başkasının inisiyatifine bırakmayandır!


Çevrimdışı **SEMİH**

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1522
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: Uğur Akar;529054
1100d/d' de sarsıntı yok. Yüksek rölanti çevirdiği için normal ancak sarsıntıdan ziyade sallantı canımı sıkıyor benim.


Evet sallantı demek daha doğru olacak galiba. 750 devirde o sallantı bayağı bir kayboluyor, neredeyse yok oluyor bu yüzden pek rahatsızlık duymadım ama şimdi daha dikatli inceleyeceğim.