Ne yazık ki ben böyle düşünmüyorum. maliyet düşürmek için müşterinin memnuniyetini ve marka saygınlığını düşürmenin iyi bir pazarlama taktiği olmadığını aksine aracı kullanan insanların tavsiye etmesi için beklentilerinin karşılanması gerektiğini bu sayede diğer insanlara tavsiye edebileceklerini böylece masrafsız şekilde reklam yapabileceklerini satışlarını arttırabileceklerini düşünüyorum. Çünkü Skoda Rapid segmentinde nerdeyse en az satılan araç şöyle ki geçen yıl Fiesta ve Polo 10 binin üzerinde satılırken Rapid 500 600 adet bandında .. Küçük ayrıntılar gerçekten insanları Mutlu ediyor . Düşünün ben aracı alırken çok güzel bir anahtarlık usb hediye ettiler bu beni çok memnun etti. Bınun gibi örnekler de çoktur eminim .
Konu uzuyor farkındayım fakat bizler takıntılı insanlarız bizleri küçük şeyler mutlu eder elbette mesela anahtarlık ve usb yi bana vermediler sinir oldum
konumuz küçük şeyler kimse bu küçük şeylere bakarak skoda şöyle iyi böyle iyi demez bizleri tenzih ediyorum. İkincisi malzemeden kısmak eğer rakipleriniz bunu yapıyorsa piyasada tutunmak için sizde yapmak zorundasınız. Bu arada ufak detaylarla mutlu oluyorsanız fan kısmını ayak ısıtmaya alın ve arka yolcular için ek kanalın var olduğunu daha rahat görün
Son olarak firmalar için başarı müşterisine araç satmaktır. Yeni 1 müşteri tabiki kardır fakat üretimdeki öncelik sabit müşteri sayısıdır. Firmalar bu potansiyelin, öngörülenin altına düşerse işte o zaman şapkayı önlerine koyarlar ki skoda yı vw herzaman frenler.