afedersiniz ama cruise control , 6 havayastığı , dijital klima , tamamı elektrikli camlar , deri direksiyon , direksiyondan kumandalı mp3 çalar , arka kol dayama , bluetoothlu telefon kiti vs olan bir aracı "sadece bir yerden bir yere ulaştıran araç" olarak görüp citigo'yu mu zevk aracı olarak görelim ?
arka camları açılmayan , bagajında lamba bile olmayan zevk aracı
yanlış anlaşılmasın , citigoyu kesinlikle aşağılamıyorum ancak ona zevk aracı deyip yukarıdaki özellikleri sunan araca filo eşşeği demek hangi mantığa sığar
ben 105.000 KM de bir Linea aldım , 133.700 de de sattım , bir kere bile periyodik bakım harici servise gitmedim... araç 0dan beri yetkili servis bakımlıydı , 2 çocuk koltuğu ile gayet rahat sığılabilen son derece derin ve geniş bagajıyla da çok rahat ettirdi...
emin olun rapidimde olmayan özellikler de vardı , dolayısıyla "amaaaan linea filo aracı yahu" deyip citigoyu daha "zevk" arabası tabir etmeniz esas ilginç olan...
kusura bakmayın , filo eşşeği bile olsa gerek nikelaj cam çıtası ve kapı kollları , gerekse rüzgarlıkları ve benim alıp takmadığım onlarca aksesuarla citigoya göre daha fazla kişiselleştirme seçeneği sunan daha fazla zevk arabasıdır
zevk vermeseydi 133.700 km boyunca toplu iğnesine kadar saklanmazdı...
deseydiniz ki 1990 Golf Mk2 de de cruise dijital klima filan yok ama zevk aracıdır diye , o zaman sonuna kadar hemfikirim...
fakat 2010 yılı üzeri bir citigoya aynı yaklaşımla zevk arabası derseniz orada duralım...