škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

Ekonomik Sürüş İçin Lastik Basıncı Kaç Psi Olmalı

0 Üye ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı YolGeZeR

  • Acemi Üye
  • **
    • İleti: 51
    • Profili Görüntüle
Aslında bu değerler
iki kısımda yer alıyor

"Calibration of the “tyre inspection display” must be performed
after each tyre pressure correction, while paying attention to
the correct tyre pressure values
⇒ “5.6.3 Check the tyre pressure (including spare wheel) and
if necessary correct pressure, up to MY 2015”, page 115 or
⇒ “5.6.4 Check the tyre pressure (including spare wheel) and
if necessary correct pressure, up to MY 2016”, page 125 ."


Çevrimdışı timbaz

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 181
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: YolGeZeR;536706
Aslında bu değerler
iki kısımda yer alıyor

"Calibration of the “tyre inspection display” must be performed
after each tyre pressure correction, while paying attention to
the correct tyre pressure values
⇒ “5.6.3 Check the tyre pressure (including spare wheel) and
if necessary correct pressure, up to MY 2015”, page 115 or
⇒ “5.6.4 Check the tyre pressure (including spare wheel) and
if necessary correct pressure, up to MY 2016”, page 125 ."
Bu konu, tpms ayarlamasi, kalibrasyonu ile ilgili.. refere ettigi degerler de aracin uzerinde belirtilen degerler...
Siz 30a da ayarlayabilirsiniz.. 40 a da...

Bu arada yeni araclarda lasrik basinc sensoru artik zorunlu...
Sebebi de guvenlik acisindan..  sadece aracta bulunmasi, surus guvenligi saglamaz... belirtilen basincta kullanilirsa bir anlami var.. bunun sorumlulugu da surucudedir.. belirtilen basinclar tercih olarak degil olmasi gereken basinc olarak belirtilmistir...
« Son Düzenleme: 11 Ekim 2015, 18:15:57 Gönderen: timbaz »