Devam edelim,
Bakım: Bakım zamanı da gelmişti, 4 buji (orijinal 110TL), yağ filtresi(orijinal 25TL), hava filtresi (orijinal 50TL), polen filtresini (Yan sanayi 20TL) internetten aldım, Yağ hariç diğerlerini kendim değiştirdim.
Öncelikle Insignianın sert bir araba olduğunu söylemekte yarar var.
Süspansiyonu konfordan çok yol tutuş için ayarlanmış.
Öyleki Flexride şasenin de yardımıyla Spor moda arabayı zorlasanız
dahi çizgisini koruyor. Özellikle virajlı yollarda kullanım açısından çok keyifli bir araba. Henüz virajlarda geçen olmadığını söyleyebilirim:D
Yol tutuş açısından mükemmele yakın bir araba.
Konforlu kullanım için Tour modu seçildiğinde spor moda göre süspansiyon,
direksiyon, pedallar ve gaz tepkileri yumuşuyor. Tour modunda konforlu
bir sürüş hedeflense de öyle aman aman bir yumuşaklık yok. Araç sportif
ruhunu koruyor. Çok yumuşak araba sevmediğim için benim için konfor
yeterli düzeyde.
Şu meşhur flexride ın kontrol zımbırtısı snırım..
Şu da tanıtım videosu sistemi anladığım kadarıyla ZF yapmış
[YOUTUBE]80PI8d1dXdo[/YOUTUBE][/QUOTE]
Burada hemen belirteyim,
hangi modda olursa olsun debriyajı çok sert, ustasına da bakıttım.
Insignianın debriyajı sert oluyormuş. Alıp şehiriçi kullanmayı düşünen varsa,
sol ayak kaslarını şimdiden geliştirmeye başlamasını tavsiye ederim:)
Yol sesi kabul edilir düzeyde, rüzgar sesi açısından çok başarılı buldum.
Şimdilik yalıtımla ilgili bir şey yapmayacağım, arka taraftan az çok gelen yol sesi için 1cm lik yalıtım süngerini döşedim, faydası oldu..