škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

1.2 tsi ve performas rakiplerimiz

MATADOR · 66 · 16982

0 Üye ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı MATADOR

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 242
    • Profili Görüntüle
Merhaba, 1.2 TSI için B sınıfındaki performans rakiplerini araştırdım, sadece Clio(120 ps) ve İbıza(110 ps) nın 0-100 ve son süratte bize rakip olabileceğini gördüm. C sınıfındaki bir çok araç performans olarak yine FABİA nın gerisinde kalıyor. Gazlamaya devam, This is FABİA! Gti cılar, cupracılar, rs çiler.... Siz başkasınız elbet, üzerinize alınmayın :)


Çevrimdışı kadir_

  • Kısa Bir Ara..
  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 9469
    • Profili Görüntüle

Çevrimdışı Esariipek

  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 5849
    • Profili Görüntüle

Çevrimdışı Uğur Akar

  • KOLTUKÇU
  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 4893
    • Profili Görüntüle
Başkasını muhattap almam.:hih:

İYİ şoför, herhangi bir durumda, iki şoförden birinin durması, ya da  yavaşlaması gerekiyorsa, \'Hak, kural\' falan demeden, ilk davranan, canının ve malının kaderini başkasının inisiyatifine bırakmayandır!


Çevrimdışı Dre42

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 753
    • Profili Görüntüle
Fiestayı ekleyebiliriz tabi ki ama c sınıfının örnek gösterilmesi zaten fabianın farkını ortaya koyuyor :) her markanın performansı yüksek arabası vardır isteseler 250 hp de yapabilirler bu tamamen ticari mantık bu çok satar yeterli diyip bırakıyorlar bir de arabanın kasasına göre 300 hp b sınıfı araba yapsalar havalanabilir yolda giderken.motor sağlamlığı kasa sağlamlığı önemli performanlı arabada bu yüzden almanlar ve japonlar bu işte daha iyi diyebiliriz


Çevrimdışı MATADOR

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 242
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: kadir_;540635
1.0 ecoboost 140 hp lik fiestayi unutmussunuz:)
Bence o beygirleri fiestaya boşuna koymuşlar. Performas verilerine bakınca ne demek istediğim anlaşılıyor. Fakat rakip mi evet rakip.

Alıntı yapılan: Esariipek;540648
C sınıfı 308, c4 1.2 pure tech 130 bg [emoji2]
308 güzel bir motora sahip fakat o da C sınıfı hoş bir araba.                 Gerçekten FABİA rakip tanımaz, kendi sınıfında tabi :)


Çevrimdışı lrfan

  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 30185
    • Profili Görüntüle
    • http://www.skodaturkey.com

Çevrimdışı Alcanzar

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 464
    • Profili Görüntüle
C Sınıfını B sınıfı ile performans açısından karşılaştırmak doğru olmaz diye düşünüyorum.

Ama illaki karşılaştıracaksak Pg 308 kendi sınıfında hem tasarımı hem de kokpit dizaynı açısından Peugeot'un ustalık ürünü gibi duruyor. Şu an ben Peugeot'a bakınca alınacak 308 ve 508'i görüyorum. Geri kalan araçları benim için yok hükmünde. 308'e 1.2 atmosferik motor çok zayıf kalıyor. Bu sebeple karşılaştırılacak uygun araç 130bg veya 1.6 eHdi olabilir. Performansın Tsi'dan daha iyi olacağı kesindir ama bu durumda da f/p mantığı devreye giriyor..


Çevrimdışı Alcanzar

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 464
    • Profili Görüntüle
C sınıfında rekabet kızışmış olduğu için Vag'ın kendisi dahil hemen her markanın bir sport wagon hb aracı bulunuyor. Böylece Avrupa'dan başka yerde tutulmayan station wagon tiplerine bir compact alternatif üretmiş oluyorlar.
 
Fransız güruhundan Citroen C4 ve Renault Megane da devreye giriyor. Yine aynı f/p olayı hemen göze çarpacaktır. Markanın kendisinde de Leon ve Golf rekabet halinde. Fiat'ın sevimsiz 500 serisini kendi payıma kaale almam.
 
Ancak aynı motor seçeneği olmasına rağmen 1.2tsi Leon her zaman 1.2tsi Fabia'ya f/p olarak galip gelir. Aracın kalitesi olmasa da özellikleri ve tarzı ile boyutları her zaman önde gider. Aracı alanın beklentilerini tatmin için Vag Fr versiyonu ile Cupra modelini de sunuyor ki "Param var kardeşim" diyen için 144bin tl ye basıyor 280bg 'i vuruyor kırbacı:)
 
Not: "O paraya alınır mıymış kardeşim" demeyin. Para var huzur var :D
 
Hyundai i30 C sınıfında hem performans, hem fiyat hem de yol tutuşu açısından sınıfta kalıyor. İçi dışı çok çekici ama yol tutuşunda en fazla 52km hızla yoldan çıkmadan sürüş sağlıyor (youtube testleriyle dolu link vermeyecem)..
 
B sınıfında Ford Eco Boost f/p açısından tam bir hayal kırıklığı yaratıyor. Adam gibi bir Fiesta alabilmen için Titanyumu hem de Tekno veya X Paketle almalısın. Üstelik markanın bilgisiz ve sorumsuzluğu da şaşırtıyor. Adam Fiesta Titanyuma dış donanımda hem 195/60R15H lastik standart yazmış hem de 16" Alaşım Jant :D
 
Not: Burada yüksek sesle güldüm..
 
Geriye Renault Clio ve Hyundai i20 kalıyor. i20 iç mesafeler açısından daha başarılı olduğu için beğeniyorum. Clio ise sert spor süspansiyonu ve dar alandaki paslaşmaları(!) ile hiç de gösterişinin aracı değil.

Rekabet açısından gene Vag'ın eline kalıyor ama 1.0 Eco Tsi ile 54bin tl ye gene param var huzurum var moduna döndüğünü ve bir önceki Ibizayı alanları her yönden üzdüğünü düşünüyorum. Doğal olarak tekrar araba alacak olsam yine i20 - Leon ve Fabia arasında gider gelirim..
« Son Düzenleme: 06 Kasım 2015, 12:12:53 Gönderen: enoktakenokta »


Çevrimdışı Alcanzar

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 464
    • Profili Görüntüle
Ancak aynı motor seçeneği olmasına rağmen 1.2tsi Leon her zaman 1.2tsi Fabia'ya f/p olarak galip gelir. Aracın kalitesi olmasa da özellikleri ve tarzı ile boyutları her zaman önde gider. Aracı alanın beklentilerini tatmin için Vag Fr versiyonu ile Cupra modelini de sunuyor ki "Param var kardeşim" diyen için 144bin tl ye basıyor 280bg 'i vuruyor kırbacı:)

Not: "O paraya alınır mıymış kardeşim" demeyin. Para var huzur var :D
« Son Düzenleme: 06 Kasım 2015, 11:39:29 Gönderen: Alcanzar »


Çevrimdışı Alcanzar

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 464
    • Profili Görüntüle
Hyundai i30 C sınıfında hem performans, hem fiyat hem de yol tutuşu açısından sınıfta kalıyor. İçi dışı çok çekici ama yol tutuşunda en fazla 52km hızla yoldan çıkmadan sürüş sağlıyor (youtube testleriyle dolu link vermeyecem)..


Çevrimdışı Alcanzar

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 464
    • Profili Görüntüle
B sınıfında Ford Eco Boost f/p açısından tam bir hayal kırıklığı yaratıyor. Adam gibi bir Fiesta alabilmen için Titanyumu hem de Tekno veya X Paketle almalısın. Üstelik markanın bilgisiz ve sorumsuzluğu da şaşırtıyor. Adam Fiesta Titanyuma dış donanımda hem 195/60R15H lastik standart yazmış hem de 16" Alaşım Jant :D

Not: Burada yüksek sesle güldüm..


Çevrimdışı Alcanzar

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 464
    • Profili Görüntüle
Geriye Renault Clio ve Hyundai i20 kalıyor. i20 iç mesafeler açısından daha başarılı olduğu için beğeniyorum. Clio ise sert spor süspansiyonu ve dar alandaki paslaşmaları(!) ile hiç de gösterişinin aracı değil.

Rekabet açısından gene Vag'ın eline kalıyor ama 1.0 Eco Tsi ile 54bin tl ye gene param var huzurum var moduna döndüğünü ve bir önceki Ibizayı alanları her yönden üzdüğünü düşünüyorum. Doğal olarak tekrar araba alacak olsam yine i20 - Leon ve Fabia arasında gider gelirim..


Çevrimdışı enoktakenokta

  • Site Sorumlusu
  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 7265
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: Alcanzar;540883
Haluk Bey, tek mesajda yazabileceğiniz şeyleri birkaç dakika arayla 4-5 mesaj olarak yazmayın lütfen. Ben mesajlarınızı birleştirdim.
Hep bi F.D. kafasındaki kişi...


Çevrimdışı Alcanzar

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 464
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: enoktakenokta;540894
Haluk Bey, tek mesajda yazabileceğiniz şeyleri birkaç dakika arayla 4-5 mesaj olarak yazmayın lütfen. Ben mesajlarınızı birleştirdim.


Teşekkürler