Sorunla ilgili olarak dün servisteydim. Yüce otonun durumu fabrikaya bildirdiği, fakat üreticinin bu konu sadece tr den şikayet alıyoruz başka hiçbir ülkeden klimayla alakalı şikayet almıyoruz demesi üzerine, yüce oto gönderin elemanlarınızı gelin bakın araçlara demiş. bunun üzerine geçtiğimiz ay 6-7 kişilik bir ekip gelmiş ve 1 hafta boyunca iatanbuldaki araçları incelemişler. sorunu kabul edip şimdilik yukarıda bahsettiğim işlemi yapın biz üzerinde çalışacağız diyip ayrılmışlar.Eski yazılım güncellemesinin de kar etmediği anlaşıldığından servislere şu an yukarıdaki basit kullanım tarifinin dışında hiçbir müdahale yapılmaması talimatı verilmiş. ben yine de şikayetimi kayda alınması için servise giriş çıkış yaptırıp ayrıldım servisten.
Ancak, benim tavsiyem bu konuda birlik olup, duyarlılığı artırmak yönündedir.Fabrikanın ilgili birimini hep birlikte mail yağmuruna tutalım derim. Bir forum dayanışması olarak herkesin desteği çok önemlidir.Zira bunu yapmazsak bütün yaz soğuk değil serin hava üfleyecek bu klimalar. biraz araştırma yaptım ama tam olarak bir iletişim adresi bulamadım. Araştırmalarıma devam edeceğim ama bu arada bulan olursa o adresi paylaşsın ve hepbirlikte o adrese mail atalım.