0 Üye ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Konu ile ilgili skoda genel merkezine 26 mayısta atmış olduğum mail ile alakalı bugün cevap geldi.Özetle, konuyu distüribütöre ilettiklerini ve konunun yasal çerçevede distibütörce çözümleneceğini belirtmişler:) tam metni paylaşıyorum. mail: Thank you for your email. We regret very much that you have had difficulties with a product of our company. We examined yourcomplaint and passed it for direct handling to our representation in Turkey. The importer organization representing the brandŠKODA is entitled to respond to all queries, comments, claims / complaints of customers in accordance with current legislationof your country and warranty and claim conditions as well as with the approved repair technology. We hope that within this procedure the case will be resolved to your full satisfaction and you will continue to favour the brandŠKODA. Kind regards, Bc. Jan Šmelhaus, Péče o zákazníka / Customer Care / KundenbetreuungŠKODA AUTO a.s., Tř. Václava Klementa 869, 293 60 Mladá Boleslav, Czech Republicinfo@skoda-info.cz , www.skoda-auto.cz , www.skoda-auto.com
Ankara Efe'de bugün güncellemeyi yaptırdım. Geçen hafta gelmiş. Benim zaten nisan güncellemesi ile sıcak üfleme sorunum çözülmüştü ama çok verimli değildi, şu an gayet başarılı çalışıyor. 3-4 saat sürdü işlem..
3-4 saat ne yapıyorlar, arabayı yada klimayı yenidenmi icat ediyorlar.