škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

Skandal sonrasi değer kaybi

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı koraycan35

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 300
    • Profili Görüntüle
Arkadaşlar bugün ticari araç ve binek araç konusunda piyasaya çok hakim bir arkadaşımla emisyon skandalını konuştuk,bu gidişle vw grubu ciddi küçülmeye gidecek hatta dahada ileri gidebilir diye yorumlar yaptı.benim aracımdada hileli yazılım mevcut,ciddi değer kayıpları yaşanacak.şu an tüm dünyada güven sorunu yaşanıyor vw e karşı.aylar oldu hala bizleri bilgilendiren çıkmadı.güncelleme olacak fakat nasıl?bu şekilde 1 araç modeli ayıplı mal olarak sayılırsa ki öyle olmalı bizleride ciddi sorunlar bekliyor.konuya değişik açılardan bakmak gerekir,vw grubuna duygusal bakıyoruz ancak euro 5 normlarına sahip bir aracım var fakat olması gerekenden 40 kat daha fazla çevreyi kirletiyorum.nox denilen gaz birebir kanser yapan lanet bişey.üstüne birde araçlarımızda dpf var.tıkandığı zaman min. 7 bin tl masraf çıkarıyor.hem çevreyi kirlet hem dpf ile gez.birde egr olayı var,kurum bağladığı zaman değiştirmek zorunda kalıyosunuz.aramızda mutlaka kızdırma buji lambası hareket halinde iken yanıp yolda kalanlar vardır.tıkalı dpf demek yağa mazot karışması demek,turbo arızası demek.konu böyle uzar gider,sonuç olarak ciddi anlamda kandırıldık,zaten bUnuda kabul ettiler.


Çevrimdışı umtdrn

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 481
    • Profili Görüntüle
Bu konu çok tartışıldı. Endişeleriniz doğru tabi.

Lakin bunu meseleyi Türkiye'de önemseyen hatırı sayılır bir kitle oluşmadı , bu sadece halkla alakalı bir şey de değil. Ne devletin umurunda ne de insanların...

Özetle hileli yazılımın mevcut olduğu araçlar bu ülkede değer falan kaybetmeyecektir...

Kimsenin maddi anlamda bir endişesi olmasın. Sağlık ve çevre kirliliği meselesiyle ilgili, Türkiye'de bu konuya gelene kadar konuşulması gereken çok şey var zaten. Onlar mevzu bahis oladığı gibi bu meselede önemsenmez malesef...