istanbul bayrampaşa'da bulunan skoda bayisi ATİK'e teşekkürlerimi sunuyorum. iki gün önce aracımın park ampullerini değiştirmiştim. biliyorsunuzdur farı toz, pislik, nem, sudan korumak için soketlerin bulunduğu bölüm basit kavanoz kapağı büyüklüğünde kauçuk bir parçayla izole edilmiştir. far ve park lambalarının değişimi için bu kapağı çıkartmanız gerekmektedir. bende değiştirmek için bu kapakları çıkarttım tabiki. lakin işim bittiğinde onları tekrar kapatmayı unuttum. ilk aklıma geldiğinde hemen indim baktım fakat birisinin düşüp kaybolduğunu gördüm. motor kapağının üzerine koymuştum kapakları. ilk harekette tabi düşmüşler. birisi allah'dan karteri koruyan bölüme düşmüş.onu hemen taktım lakin halen bir tane eksiğim vardı. hemen skoda atiği aradım. böyle böyle durumdan bahsettim. neyse stoğa baktılar. bu parçanın daha önce hiç stoklara girmediğinden bahsettiler. sipariş verilmesi halinde işlemin bir ay kadar süreceğini söylediler. başka bir çözüm yok mu diye düşünürken siz aracınız getirin bir çaresine bakarız dediler. ne arabası direk atladım bisikletime soluğu skoda atik'de aldım. diğer kapağıda yanımda getirdim ki bulursak şayet boyut yanlış olmasın diye. üst katta tamir onarım bölümü var. orada ustayla görüştüm. usta çok yoğun hatta hale hazırda iş üzerinde olmasına rağmen tüm işini bırakıp arızalı-kazalı parçalar bölümünde benim için bu contadan aramaya koyuldu. ara ara "merak etme kardeşim bulacağız bulacağız" diyede bana ümit vermeyi ihmal etmedi. sanırım on dakikaya yakın arama yaptı. en sonunda elinde yeni bir contayla döndü. o kadar sevindim ki. dedim usta allah senden razı olsun. ne demek kardeşim dedi. ivedi işinin başına döndü. normalde ayar-yokuş yapıp ya "çok işim var kusura bakma" haklı olarak yada "kardeş bizde yok ki sipariş vermemiz gerekiyor" da diyebilirdi. bu yardımcı tutumlarından dolayı SKODA ATİK OTO'ya saygılarımı sunuyorum.