škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

2016 Model Superb siparisi verdim

smsener · 278 · 69727

0 Üye ve 3 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı smsener

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 340
    • Profili Görüntüle
Arkadaşlar merhaba;

Aracımı dün hayırlısı ile teslim aldım. Yoğunluğum sebebiyle serviste 5dk içinde imzaları atıp çıktım, anlatacakları birşey vardır mutlaka ama benim vaktim yoktu.

1- SD kartımı taktım, müziklerime eriştim, kullanıyorum, şimdilik bir sıkıntı yok.
2- dikkatimi çekti radyoları açınca logoları vardı, ben logo yüklemek için birşey yapmadım.
3- çalışırken aracın arkasına gittiğimde birşeyler yanıyormuş gibi kokular geliyor, sanırsam ilk kullanım olduğu içindir.
4- koltuk ayarlarını ve hafıza olaylarını kendim halletim, geri vitese takınca sağ aynanın inmesi dahil. basitmiş.
5- acc+front ass+şerit takip, kör nokta ve far asistanı bence çok faydalı şeylermiş.
bugün otobanda dur kalk olan 10dk'lik mesafede kısa bir deneme yaptım
direksiyonu tutmadım, kendi durdu kalktı hızlandı defalarca. şeritten cıkmadı, kendi şerit içine girdi ufak hamleler ile. belli bir süre sonra direksiyonu tutun dedi tutmadım, yine süre geçti ve sert bir kısa fren hamlesi ile silkti aracı ve beni, sonra tuttum daha öteye gitmedim. bence başarılı.
6- koltuk havalandırma iyidir ama bu araçtaki performansını havalardan ötürü daha test etmedim.
7- BT eşleştirmesi yaptım gelen aramayı cevaplıyorum ses iyi geliyor ve gidiyormuş. sesli komut ile birkez ismi aradım ama şimdi başına satır numarası veriyor 1-2-3 tarzında. daha önce nasıl yaptığımı bilmiyorum şuanda ismi arayamıyorum anlamıyor çünkü!
8-yakıttan sonra, kısa mesafe, uzun mesafe gibi yerleri var bunlar nasıl sıfırlanır bakmadım henüz. şuan ortalama 5.9lt. sport mod kullanıyorum devamlı ve start stop devre dışı. (175km) oldu
9-deri kaplamalarda bazı yerlerde potluk var, işçilik zayıf geldi.
10- citroen c5 şahsi aracım vardı, c5 bana daha güvenli geliyordu içine bindiğimde, hareket esnasında ve virajlarda. bu güven duygusunu alamadım veya arabaya alışamadım daha, ilerde ne olur bilmiyorum.
11-  limit sınırlama vardır mutlaka ama nereden aktif ediliyor bilmiyorum, kullanmadığım içinde bakmadım.
12- ön far yıkama var diyor ama nasıl aktif edeceğimi bilmiyorum henüz bakma fırsatım olmadı.
13- içeri aldığı ses miktarı düşük, bu gayet güzel birşey. citroen rüzgarı içeride hissettiriyordu.

şimdilik aklıma gelenler bunlar.


Çevrimdışı haberci

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 525
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: smsener;562816
Arkadaşlar merhaba;

Aracımı dün hayırlısı ile teslim aldım. Yoğunluğum sebebiyle serviste 5dk içinde imzaları atıp çıktım, anlatacakları birşey vardır mutlaka ama benim vaktim yoktu.

1- SD kartımı taktım, müziklerime eriştim, kullanıyorum, şimdilik bir sıkıntı yok.
2- dikkatimi çekti radyoları açınca logoları vardı, ben logo yüklemek için birşey yapmadım.
3- çalışırken aracın arkasına gittiğimde birşeyler yanıyormuş gibi kokular geliyor, sanırsam ilk kullanım olduğu içindir.
4- koltuk ayarlarını ve hafıza olaylarını kendim halletim, geri vitese takınca sağ aynanın inmesi dahil. basitmiş.
5- acc+front ass+şerit takip, kör nokta ve far asistanı bence çok faydalı şeylermiş.
bugün otobanda dur kalk olan 10dk'lik mesafede kısa bir deneme yaptım
direksiyonu tutmadım, kendi durdu kalktı hızlandı defalarca. şeritten cıkmadı, kendi şerit içine girdi ufak hamleler ile. belli bir süre sonra direksiyonu tutun dedi tutmadım, yine süre geçti ve sert bir kısa fren hamlesi ile silkti aracı ve beni, sonra tuttum daha öteye gitmedim. bence başarılı.
6- koltuk havalandırma iyidir ama bu araçtaki performansını havalardan ötürü daha test etmedim.
7- BT eşleştirmesi yaptım gelen aramayı cevaplıyorum ses iyi geliyor ve gidiyormuş. sesli komut ile birkez ismi aradım ama şimdi başına satır numarası veriyor 1-2-3 tarzında. daha önce nasıl yaptığımı bilmiyorum şuanda ismi arayamıyorum anlamıyor çünkü!
8-yakıttan sonra, kısa mesafe, uzun mesafe gibi yerleri var bunlar nasıl sıfırlanır bakmadım henüz. şuan ortalama 5.9lt. sport mod kullanıyorum devamlı ve start stop devre dışı. (175km) oldu
9-deri kaplamalarda bazı yerlerde potluk var, işçilik zayıf geldi.
10- citroen c5 şahsi aracım vardı, c5 bana daha güvenli geliyordu içine bindiğimde, hareket esnasında ve virajlarda. bu güven duygusunu alamadım veya arabaya alışamadım daha, ilerde ne olur bilmiyorum.
11-  limit sınırlama vardır mutlaka ama nereden aktif ediliyor bilmiyorum, kullanmadığım içinde bakmadım.
12- ön far yıkama var diyor ama nasıl aktif edeceğimi bilmiyorum henüz bakma fırsatım olmadı.
13- içeri aldığı ses miktarı düşük, bu gayet güzel birşey. citroen rüzgarı içeride hissettiriyordu.

şimdilik aklıma gelenler bunlar.

Aracınız hayırlı uğurlu olsun.  Far yıkama için bir işleme gerek yok, farlar açıkken silecek suyunu püskürtünce ilk camlara daha sonra farlara püskürtüyor...


Çevrimdışı özdil

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1578
    • Profili Görüntüle
3- Egzozun içindeki izolasyon malzemeleri yanıyor. normal bir durum.


Çevrimdışı smsener

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 340
    • Profili Görüntüle

Çevrimdışı baba63

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1039
    • Profili Görüntüle
    • http://www.medyaurfa.com
Alıntı yapılan: smsener;562993
cevaplarınız için teşekkür ediyorum.


Hayırlı olsun aracınız


Çevrimdışı smsener

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 340
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: baba63;563002
Hayırlı olsun aracınız


Teşekkür ediyor, hepimizin araçlarının hayırlara vesile olmasını diliyorum.


Çevrimdışı özdil

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1578
    • Profili Görüntüle
Bunların arka teker rulmanlarında sıkıntı varmış. teker yamuk dönüyormuş ona dikkat ettiniz mi esas? :)


Çevrimdışı bahcekapiliyavuz

  • Mali Müşavir
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 683
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: smsener;562816
Arkadaşlar merhaba;

Aracımı dün hayırlısı ile teslim aldım. Yoğunluğum sebebiyle serviste 5dk içinde imzaları atıp çıktım, anlatacakları birşey vardır mutlaka ama benim vaktim yoktu.

1- SD kartımı taktım, müziklerime eriştim, kullanıyorum, şimdilik bir sıkıntı yok.
2- dikkatimi çekti radyoları açınca logoları vardı, ben logo yüklemek için birşey yapmadım.
3- çalışırken aracın arkasına gittiğimde birşeyler yanıyormuş gibi kokular geliyor, sanırsam ilk kullanım olduğu içindir.
4- koltuk ayarlarını ve hafıza olaylarını kendim halletim, geri vitese takınca sağ aynanın inmesi dahil. basitmiş.
5- acc+front ass+şerit takip, kör nokta ve far asistanı bence çok faydalı şeylermiş.
bugün otobanda dur kalk olan 10dk'lik mesafede kısa bir deneme yaptım
direksiyonu tutmadım, kendi durdu kalktı hızlandı defalarca. şeritten cıkmadı, kendi şerit içine girdi ufak hamleler ile. belli bir süre sonra direksiyonu tutun dedi tutmadım, yine süre geçti ve sert bir kısa fren hamlesi ile silkti aracı ve beni, sonra tuttum daha öteye gitmedim. bence başarılı.
6- koltuk havalandırma iyidir ama bu araçtaki performansını havalardan ötürü daha test etmedim.
7- BT eşleştirmesi yaptım gelen aramayı cevaplıyorum ses iyi geliyor ve gidiyormuş. sesli komut ile birkez ismi aradım ama şimdi başına satır numarası veriyor 1-2-3 tarzında. daha önce nasıl yaptığımı bilmiyorum şuanda ismi arayamıyorum anlamıyor çünkü!
8-yakıttan sonra, kısa mesafe, uzun mesafe gibi yerleri var bunlar nasıl sıfırlanır bakmadım henüz. şuan ortalama 5.9lt. sport mod kullanıyorum devamlı ve start stop devre dışı. (175km) oldu
9-deri kaplamalarda bazı yerlerde potluk var, işçilik zayıf geldi.
10- citroen c5 şahsi aracım vardı, c5 bana daha güvenli geliyordu içine bindiğimde, hareket esnasında ve virajlarda. bu güven duygusunu alamadım veya arabaya alışamadım daha, ilerde ne olur bilmiyorum.
11-  limit sınırlama vardır mutlaka ama nereden aktif ediliyor bilmiyorum, kullanmadığım içinde bakmadım.
12- ön far yıkama var diyor ama nasıl aktif edeceğimi bilmiyorum henüz bakma fırsatım olmadı.
13- içeri aldığı ses miktarı düşük, bu gayet güzel birşey. citroen rüzgarı içeride hissettiriyordu.

şimdilik aklıma gelenler bunlar.

Aracınız hayırlı olsun öncelikle.

10- Sürüş dinamikleri konusunda SuperB ile Citroen C5 arasında çok fark yoktur hatta SuperB bu konuda belki bir tık öndedir ancak sürüş ve yolculuk konforu anlamında özellikle hidraktif süspansiyonlu C5 daha öndedir. Bunu beraber yolculuk yaptığım istisnasız tüm arkadaşlarım özellikle fark ettiler.
 
11- Hız limitleme yok ancak hız aşım ikazı var. Ben de Citroen C5-II aracımdan kalan o özelliği aramıyor değilim ama alışıyor insan zamanla. Ne hikmetse VAG grubu araçlarında bu özellik yok.

12- Ön far yıkama kısa farlar açıkken cama püskürtme yaptığınızda (1 sn) fara da püskürtme yapar. Ayrıca birşey yapmanıza gerek yok.

13- Citroen C5 (2008 sonrası) aynalarının büyüklüğü nedeniyle kronik bir rüzgar sesi sorununa sahipti. Benim kullandığım C5-II'de bu tip sorunla karşılaşmadım (130 km hıza kadar). Skoda ise lastik sesi konusunda maalesef kronik sorunlu bir araç. Ona da alıştık sayılır :)
« Son Düzenleme: 03 Mart 2016, 14:09:20 Gönderen: bahcekapiliyavuz »


Çevrimdışı smsener

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 340
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: özdil;563030
Bunların arka teker rulmanlarında sıkıntı varmış. teker yamuk dönüyormuş ona dikkat ettiniz mi esas? :)



Hayirli Cumalarimiz olsun insaAllah.

Ben haric herkes dikkat etmis fark etmis :)


Çevrimdışı smsener

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 340
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: bahcekapiliyavuz;563036
Aracınız hayırlı olsun öncelikle.

10- Sürüş dinamikleri konusunda SuperB ile Citroen C5 arasında çok fark yoktur hatta SuperB bu konuda belki bir tık öndedir ancak sürüş ve yolculuk konforu anlamında özellikle hidraktif süspansiyonlu C5 daha öndedir. Bunu beraber yolculuk yaptığım istisnasız tüm arkadaşlarım özellikle fark ettiler.
 
11- Hız limitleme yok ancak hız aşım ikazı var. Ben de Citroen C5-II aracımdan kalan o özelliği aramıyor değilim ama alışıyor insan zamanla. Ne hikmetse VAG grubu araçlarında bu özellik yok.

12- Ön far yıkama kısa farlar açıkken cama püskürtme yaptığınızda (1 sn) fara da püskürtme yapar. Ayrıca birşey yapmanıza gerek yok.

13- Citroen C5 (2008 sonrası) aynalarının büyüklüğü nedeniyle kronik bir rüzgar sesi sorununa sahipti. Benim kullandığım C5-II'de bu tip sorunla karşılaşmadım (130 km hıza kadar). Skoda ise lastik sesi konusunda maalesef kronik sorunlu bir araç. Ona da alıştık sayılır :)


Tesekkur ediyorum Amin ecmain insaAllah.


Cruise Limit kitapcikta var yanlis gormediysem ama kollarda limit isareti yok.


Su tarz sorunlar yasiyorum arada.

Araci kitledim dokunarak, fazla uzaklasmadan geri geldim acamadim bir turlu cebimden anahtari cikardim nafile. Kumandadan actim.
Bazende uzun ugraslar ile aciliyor, kumandayi kullanmiyorum.

Acaba arabadan uzaklasmam mi gerekiyor illa belli bir metre ve dakika.
Eee icinde birsey unuttum,kitleyince aklima geldi ne yapacagim?


Çevrimdışı özdil

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1578
    • Profili Görüntüle
kapı kolundan parmaklarınızı geçirmiyorsanız açılmaz. kapatırken kulba dışarıdan dokunuyorsunuz. açarken elinizi kulptan geçirip kolu çekiyorsunuz. anahtar cebinizde veya çantanızda olsun yeter.


Çevrimdışı smsener

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 340
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: özdil;563237
kapı kolundan parmaklarınızı geçirmiyorsanız açılmaz. kapatırken kulba dışarıdan dokunuyorsunuz. açarken elinizi kulptan geçirip kolu çekiyorsunuz. anahtar cebinizde veya çantanızda olsun yeter.


Geciriyorum, cekiyorum acilmiyor maalesef.

Hassasiyet ayarinda bir sikinti olabilir.

Ama arabadan uzak bir mesafeye gittigimde bunu hic yapmadi. Otoya yakin yerdeysem yasadim bu sorunu hep.

Birde cocuk kilidini iceriden bir tusla ac kapa yapamiyormuyuz? (benim icin cok onemli bir ozellik)


Çevrimdışı özdil

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1578
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: smsener;563242
Geciriyorum, cekiyorum acilmiyor maalesef.

Hassasiyet ayarinda bir sikinti olabilir.

Ama arabadan uzak bir mesafeye gittigimde bunu hic yapmadi. Otoya yakin yerdeysem yasadim bu sorunu hep.

Birde cocuk kilidini iceriden bir tusla ac kapa yapamiyormuyuz? (benim icin cok onemli bir ozellik)

Çocuk kilidini kastın iç kapı açma kolunu boşa çıkarmak ise sanırım arka kapılarda kilitte anahtar ile çevrilen kırmızı bir girinti var. oradan oluyor. anahtarda acil durumlar için çıkan anahtar ucu var onunla yapıyorsun.
sadece cam açma ise sürücü kapı kolundaki düğmelerden oluyor.


Çevrimdışı smsener

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 340
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: özdil;563249
Çocuk kilidini kastın iç kapı açma kolunu boşa çıkarmak ise sanırım arka kapılarda kilitte anahtar ile çevrilen kırmızı bir girinti var. oradan oluyor. anahtarda acil durumlar için çıkan anahtar ucu var onunla yapıyorsun.
sadece cam açma ise sürücü kapı kolundaki düğmelerden oluyor.


kapı kolunun bosa cıkması evet.

soyle bır durum var eski alışkanlıklardan kalan.

arabayı makam aracı olarakta kullanıyorum ama ailem ile bir aktivite yapacaksam şoför ben oluyorum çocuklar arkaya oturduğunda çocuk kilidini aktif ederdim eski arabalarımda.

Şimdi sorun şu: ben bu kilidi aktif edersem, ailem ile birlikteyken ve aktif unutursam içeride kalırım. şoförün yada dışarıda bekleyenlerden birinin açması gerekecek. ani inmem gereken yerde büyük sorun. yada camı açıp kolumu dışarı çıkarıp kapımı kendim açacağım ha içerden açmışım ha dışardan :)

arka camların tuşunu etkisiz yapan şoförün oradaki düğmeye bağlamanın bir yolu var mıdır bu çocuk kilidini.


Çevrimdışı özdil

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1578
    • Profili Görüntüle