yardımlarınız ıcın tesekkur edıyorum.
yol yardımı aramıstım buraya yazmadan once, belkı tus kombınasyonu vardır reset atarım dıye, bayan servısı bagladı , ben kombınasyon sordum o bana vıdeoya cekermısınız dedı
anladınız sız onu...
sorun cozuldu ama bellı bırsey yapmadım, gıttıgım yerde 30dk park halınde kaldı sonra calısınca gerı geldı.
demek bız bu araba ıle yazılımsal, donanımsal baya sorunlar yasayacagız.
sımdı gelelım yenı E serısıne veya S class muhabbetıne.
bu arabaların fıyatlarının yuksek olması, yukarıdakı sorunların daha mınımal yasanması, yasanıyorsa sorunların cozumunun olması ıle alakalı.
benım superb 140bınTL aynı konforda mercedes e serısı motorunun aynı gucte oldugunu varsayalım 220bın TL ve ustudur.
arada var olan 80bın TL marka degerı ve sorunların gıderılmesındekı hız dıye dusunuyorum.
deger mı sorusuna sız karan verın.
bence degmez (sızce degebılır): tum sorunlar ıcın aracı kullandıgım sure ıcınde 30 gun servıste yatsa ve ben arac kıralasam 3bınTL. emınım sorunlar skodada da cozulecektır ama surec uzun olacaktır.
her sorunun bıldırılmesı gerektıgını dusunuyorum cunku bır database olusmalı, muhendısler bunları bılerek bırseyler yapmaya calısmalı.
not: kullanılan malzeme kalıtelı olsada, ıyı kombın ve montaj edılmedıkce sorunlu malzeme kadar dert acar. ornek: benım arabanın goguslugunden nereden geldıgını bulamadıgım abuk ve sınır eden sesler gıbı...