škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

And Oto vs Efe Oto

ELYASA · 60 · 14121

0 Üye ve 3 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı fanatikahmety

  • Acemi Üye
  • **
    • İleti: 97
    • Profili Görüntüle
Bence de madem böyle bir işe kalkıştılar. Öyle ise kesinlikle kamera yada camekan olayını yapmaları lazım. İş güvenliği açısından haklılar ama bu şekilde de olması içimizi çok rahat ettirmedi. Umarım ben yanlış düşünüyorumdur da onlar işini gerçekten iyi yapıyordur. Herkese cevapları için teşekkür ederim.


Çevrimdışı Uğur Akar

  • KOLTUKÇU
  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 4880
    • Profili Görüntüle
İbiş'in 1. yıl bakımında ben de Maslak Doğuş Oto' da aracın yanına gitmeye meylettim. Servis danışmanının bana söylediği:
Araçların yanına gitmek yasak; ancak illa ki gideceğim diyorsanız gidebilirsiniz yalnız orada olduğunuz sürece aracınıza hiç bir işlem yapmayacaktır ustalarımız zira bu yönde kesin talimat aldılar.

Bir tane Polo GTI liftte idi eleman tekerleklerini döndürüyordu elle. Alt kısmına bakayım dedim öylesine. Hemen bıraktı yaptığı işi.
İYİ şoför, herhangi bir durumda, iki şoförden birinin durması, ya da  yavaşlaması gerekiyorsa, \'Hak, kural\' falan demeden, ilk davranan, canının ve malının kaderini başkasının inisiyatifine bırakmayandır!


Çevrimdışı snapdragon

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 37
    • Profili Görüntüle
Ben bakım sırasında bir ara aracın yanına gittim. Motor yağı konulmaktaydı. Yağ, benzin pompası gibi bir aparat aracılığıyla konulmaktaydı. Ustaya hangi marka yağ kullanıyorsunuz diye sordum. Castrol 5/30 cevabını verdi ama aklımda da soru işaretleri kalmadı değil. Servis litresini 50 tl den satıyor ama ucuz olması için de varille alıyor sanırım. Litresi 10-15 tl ye ancak geliyordur herhalde.


Çevrimdışı Engin E

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 8341
    • Profili Görüntüle
Hastanede yoğun bakımda yatan anamın yanına girebiliyorsam, kıçı kırık bir servis atölyesine de girebilirim, giremiyorsam, girebileceğim yere götürürüm...servis şart değil...
Kimseye güvenmek durumunda değilim.
Dünyalılardan tiskiniyorum.(G.O.R.A.)


Çevrimdışı Uğur Akar

  • KOLTUKÇU
  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 4880
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: Engin E.;558827
Hastanede yoğun bakımda yatan anamın yanına girebiliyorsam, kıçı kırık bir servis atölyesine de girebilirim, giremiyorsam, girebileceğim yere götürürüm...servis şart değil...
Kimseye güvenmek durumunda değilim.
Engin servis açsan eminim sen de kimseyi sokmazsın içeriye. Adamın tırnağı kırılsa iş güvenliği yasaları falan filanlarıyla canından bezdirirler adamı.
Fabrikada benim görev alanım idarî bina idi. Bir gün gümrükten ambalajı açık oalrak gelmiş malzeme. Gidip fotoğraflayayım dedim. İş güvenliği uzmanına denk geldim. Kafana MDF plakası düşerse ne olacak diye başladı iki saat esir etti.
İYİ şoför, herhangi bir durumda, iki şoförden birinin durması, ya da  yavaşlaması gerekiyorsa, \'Hak, kural\' falan demeden, ilk davranan, canının ve malının kaderini başkasının inisiyatifine bırakmayandır!


Çevrimdışı Engin E

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 8341
    • Profili Görüntüle
Müşteri boyutunda zor ama...nedeni sadece üçkağıtçı insanlar yüzünden, değişmeyen parçayı değişti diye yazarlar, arabanın bir yerine bir şey olur, saklarlar, istenmeyen marka sarf malzemesi kullanırlar, vs, vs...
Arabamın yetkili serviste yağ tapasını üstübü ile takmışlar, tamponu klips dışında tutan birşey yok (vidaları, falan) davlumbazını akıllı vidayla tutturmuşlar ''saca'', sadece bana denk gelenler bunlar, gerisini sen düşün.
Dünyalılardan tiskiniyorum.(G.O.R.A.)


Çevrimdışı Uğur Akar

  • KOLTUKÇU
  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 4880
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: Engin E.;558868
Müşteri boyutunda zor ama...nedeni sadece üçkağıtçı insanlar yüzünden, değişmeyen parçayı değişti diye yazarlar, arabanın bir yerine bir şey olur, saklarlar, istenmeyen marka sarf malzemesi kullanırlar, vs, vs...
Arabamın yetkili serviste yağ tapasını üstübü ile takmışlar, tamponu klips dışında tutan birşey yok (vidaları, falan) davlumbazını akıllı vidayla tutturmuşlar ''saca'', sadece bana denk gelenler bunlar, gerisini sen düşün.
Orası da öyle.
Bakım sonrası memnun kaldın mı diye aradılar, en sonda da eklemek istediğiniz bir şey var mı dediler. "Bakım yapılırken arabamın yanında durmak istiyorum" diye ısrarla not almalarını istedim. Sallayacaklarını sanmam ama gene de dedim.
İYİ şoför, herhangi bir durumda, iki şoförden birinin durması, ya da  yavaşlaması gerekiyorsa, \'Hak, kural\' falan demeden, ilk davranan, canının ve malının kaderini başkasının inisiyatifine bırakmayandır!


Çevrimdışı muratladikli

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 234
    • Profili Görüntüle
AND a hiç gitmedim. EFE içinde satış ve sigorta bölümü haliyle inanılmaz ilgililer. Servis bölümüyle biraz sohbet ettim sorduğum her soruya ilgiyle cevap verdiler ama henüz arabamı bırakmadım. önümüzdeki ay bakıma giricem o zaman gözlemlerimi aktarırım


Çevrimdışı Burak58

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 3
    • Profili Görüntüle
Skoda ankara servisleri gerçekten yetersiz. Özellikle Efe'nin servis ve satış konusunda bir dönemdir sıkıntısı var sorun nedir bilemiyorum bir ara araç kabul etmiyorlardı. Geçen gün arac ile kaza yaptım servise götürdüm zaten hasarda bile randevu ile alıyoruz çok yoğunuz dediler onada eyvallah dedik ama araç kaportada yarım parmak ezik var çamurlukta dışa doğru yine yarım parmak kadar çıkıntı var iki parçayıda değiştireceklerini beyan ettiler bende parça değişiminin araçta hasar boyutunu artıracağını söylediğimde boşverin değer kaybını alırnsınız dediler. Üstelik aracın teslim süresinide 25 gün olarak deklare ettiler velasıl sanayide 2 günde lokal boya ile durumu halletik 3.000tl lik hasar kaydıyla çıktık far değişmesine rağmen serviste yaptırsaydım en az 15.000-20.000 tl ağır hasarlı çıkacaktı deneyimim odurki serviste ğer büyük bir mekanik problem yoksa şanzıman, aks, motor bloğu gibi durumlarda asla servisi tercih etmenizi tavsiye etmem hem ülke ekonomisi hemde kendi ekonominiz için


Çevrimdışı dryusufbal

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 875
    • Profili Görüntüle
ben aracı efeden aldım lakin servis konusunda keainlikle and daha iyi. en azından servis danışmanları oturup sizi dinliyor. birazda kişisel ilişkileri iyi tutmak aynı servis danışmanı ile muhatap olmak açıkçası benim işlerimi kolaylaştırıyor. şahsen sadece can beyle muhatap oluyorum ve en ufak sıkıntıma itina ile yaklaşıyor bçrde aceleci davranmamakta fayda var bu şekilde sizin anlayışınız karşınızdaki kişide pozitif etki ile samimiyet yaratıyor. danışman aşağıya ne kadar etkili olursa araçla o denli yakından ilgileniyor. and ile hıc sıkıntı yaşamadım ama kesinlikle bi yüncüler değil.

zamanında geçici adli tabiplik ve bilir kişilik yapmış biri olarak teknik çalışma yapılan ve sabitlenmiş bike olsa kaza risk gruplarında yüksek riskli olan oto tamirhanelerinde oluşan iş kazalarında soruşturma boyutu tazminat büyüklüğü çok fazladır. o yuzden iş yerleri ciddi yasaklar koyar
« Son Düzenleme: 02 Mayıs 2017, 15:09:50 Gönderen: dryusufbal »


Çevrimdışı Listeriatros

  • Acemi Üye
  • **
    • İleti: 57
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: muratladikli;560132
AND a hiç gitmedim. EFE içinde satış ve sigorta bölümü haliyle inanılmaz ilgililer. Servis bölümüyle biraz sohbet ettim sorduğum her soruya ilgiyle cevap verdiler ama henüz arabamı bırakmadım. önümüzdeki ay bakıma giricem o zaman gözlemlerimi aktarırım


Aracı Efe'den aldım. Satış konusunda kesinlikle katılmıyorum. İsmini hatırlamıyorum ama satış temsilcinin o laubali halleri hala gözümün önünde. Hayatımda böyle bir şey görmedim. Volkwagen'de bile yok böyle satış temsilcisi. O an enteresan bir durumdaydım ve almak zorundaydım aracı. Başka zaman olsa il dışına gidilir alınmazdı. O derece. Sonrasında bir kere götürdüm Efe'nin servisine. Sonrasında hep And a gittim. And çok mu iyi dersen Ankara'da başka yok mecburuz. Ama ben de Can bey'e gidiyorum özellikle. ilgili bir servis danışmanı.


Çevrimdışı snapdragon

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 37
    • Profili Görüntüle
Skoda nın websitesinde, servisler kısmında, Efe çıkartılmış,
Aydoğanlar Motorlu Araçlar gelmiş.

Sanayi Bulvarı No:9 Etimesgut / ANKARA

Telefon: (312) 278 06 66

Web: http://aydoganlar.skoda.com.tr




Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi


Çevrimdışı elliyedi

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 619
    • Profili Görüntüle
Bakımı and'da yaptırdım. Memnun kaldım ancak bir dahakine aydoğanlar'a gideceğim. Aracı Efe'den aldım ancak mecburiyetten. Tercih edeceğim bir servis değil.


Çevrimdışı by_Loopus

  • Acemi Üye
  • **
    • İleti: 64
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: snapdragon;614769
Skoda nın websitesinde, servisler kısmında, Efe çıkartılmış,
Aydoğanlar Motorlu Araçlar gelmiş.

Sanayi Bulvarı No:9 Etimesgut / ANKARA

Telefon: (312) 278 06 66

Web: http://aydoganlar.skoda.com.tr




Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi


Kasım ayında EFE'den araç aldığımda bir ay içinde servisi aktif edeceklerini söylüyorlardı. Hala edecekler:):):)


Çevrimdışı Cemm

  • Acemi Üye
  • **
    • İleti: 51
    • Profili Görüntüle
Ben hem Efe servise Hem de And servisine gittim. Sonuçta serviste arabaya ne yaptıklarını görmüyorsunuz. Çok büyük sorun yaşamadım, rutin bakımlarını ve arada aksayan yerleri yaptırdım arabanın. Yalnız Can beyi tavsiye ediyorum, hem sizinle hem arabanızla gerçekten ilgileniyor. Arabayı verdikten sonra her türlü isteğinizi servisten mutlaka takip ediyor ve size de bilgi veriyor. Kısaca Can Bey; 10 numara 5 yıldız ...