škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

And Oto vs Efe Oto

ELYASA · 60 · 14853

0 Üye ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı enoktakenokta

  • Site Sorumlusu
  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 7265
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: kagi55;552248
Ender bey benim araç dsg  Ağustos 2015 samsundan aldım sizce  garantiyi  uzatmalımıyım.7bin km de şuan gitsem ek garanti yaparlar mi sormadım forum da okuduğum kadarıyla dsg biraz sıkıntı gibi. Teşekkürler..
Ben dsg için hep "sürpriz yumurta" diyorum. Ben aracım manuel olmasına rağmen yaptırmıştım; hele ki dsg var sizde, bence kesinlikle yaptırın.
Hep bi F.D. kafasındaki kişi...


Çevrimdışı kagi55

  • Acemi Üye
  • **
    • İleti: 58
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: enoktakenokta;552250
Ben dsg için hep "sürpriz yumurta" diyorum. Ben aracım manuel olmasına rağmen yaptırmıştım; hele ki dsg var sizde, bence kesinlikle yaptırın.

 Bu tavsiyenize önemliydi benim için .Servis  yaparsa şuan için yaptırmayı  düşünüyorum zaten.Teşekkür ederim  görüşleriniz için


Çevrimdışı enoktakenokta

  • Site Sorumlusu
  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 7265
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: kagi55;552310
Bu tavsiyenize önemliydi benim için .Servis  yaparsa şuan için yaptırmayı  düşünüyorum zaten.Teşekkür ederim  görüşleriniz için
Rica ederkm. İlk önce araç alımından sobrski 18 ay içinde yapılabiliyordu, sonra bunu 1 aya indirdiler, sonra yine 18 aya çıkardılar diye biliyorum.
Hep bi F.D. kafasındaki kişi...


Çevrimdışı kolgezer

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 599
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: kagi55;552248
Ender bey benim araç dsg Ağustos 2015 samsundan aldım sizce garantiyi uzatmalımıyım.7bin km de şuan gitsem ek garanti yaparlar mi sormadım forum da okuduğum kadarıyla dsg biraz sıkıntı gibi. Teşekkürler..
Garanti bedelinde aracı aldığınız ilk 1 ay sabit fiyat ondan sonra kademeli olarak artıyor fiyat. Sanırım araç alım tarihinden 2. yıl dolana kadar yaptırılıyor. Ancak dediğim gibi 2. yıl fiyat bayağı artmış olabilir. Eğer yaptırmak gibi bir niyetiniz varsa doğuş u arıyorsunuz garanti plus yaptırcam diyorsunuz onlar size dönüş yapıyor. fiyat veriyor, telefonda garantiyi uzatıyorsunuz.ödeme de yine telefonda oluyor. niyet bu yöndeyse vakit kaybetmeyin derim.


Çevrimdışı Developer

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 429
    • Profili Görüntüle
Araç marka(simgesine tıklayın) ve beygir gücüne göre güncel fiyatlara buradan bakabilirsiniz.

http://www.vdf.com.tr/tr/uzatilmis-garanti-fiyat-listesi.aspx


Çevrimdışı kagi55

  • Acemi Üye
  • **
    • İleti: 58
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: developer;552389
araç marka(simgesine tıklayın) ve beygir gücüne göre güncel fiyatlara buradan bakabilirsiniz.

http://www.vdf.com.tr/tr/uzatilmis-garanti-fiyat-listesi.aspx
teşekkür ederim paylaşimlariniz için.ben de garanti konusunda geç kaldiğim için sıkıntı yapıyordum ama fazla bir fiyat farkıda olmamış 100 tl var arada. Anladiğim kadarıyla garanti uzatma işini de  doğuştan halledeceğim yani  yetkili servis  veya satıcı yapmıyor. Bu arada 2+2 yeterli gibi 1664 tl fiyat çıkıyor.


Çevrimdışı Developer

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 429
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: kagi55;552415
teşekkür ederim paylaşimlariniz için.ben de garanti konusunda geç kaldiğim için sıkıntı yapıyordum ama fazla bir fiyat farkıda olmamış 100 tl var arada. Anladiğim kadarıyla garanti uzatma işini de  doğuştan halledeceğim yani  yetkili servis  veya satıcı yapmıyor. Bu arada 2+2 yeterli gibi 1664 tl fiyat çıkıyor.


Rica ederim. Ben de aynı kanaatteyim. 18 ay sonuna doğru uzatmak bana da cazip geldi. 100 TL fark için arabayı yeni almışken ayrı bir bütçe de buna ayırmaya gerek yok. Garanti uzatmayı yetkili satıcı ya da bayi içerisindeki vdf bölümü yapıyor bildiğim kadarıyla. Doğuşuda arasanız muhtemelen aynı olacak.


Çevrimdışı fanatikahmety

  • Acemi Üye
  • **
    • İleti: 97
    • Profili Görüntüle
Merhaba , bakım için AND otomotivin Ankarada'daki yeni yerine gittim. AND yeni yerinde artık müşterileri kesinlikle aracın yanına almayacakmış.Servise kadar indim ancak güvenlik içeri almadı. Bu durum çok canımı sıktı servis müdürüne kadar gittim. Adamın bana dediği işçilerin dikkatinin dağılmaması içinmiş. Bana çok saçma geldi. Bence yine tamamen kendilerini garantiye almak için yapıyorlar. Aracı alırken herşeye tik atmışlar onu yaptık bunu yaptık diye ama tabi ki içim rahat etmedi. Bu adamlara da muhtacız. Ne yapacağız bilmiyorum. Önerisi olan varmı ?


Çevrimdışı Toygar

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 4256
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: fanatikahmety;558435
Merhaba , bakım için AND otomotivin Ankarada'daki yeni yerine gittim. AND yeni yerinde artık müşterileri kesinlikle aracın yanına almayacakmış.Servise kadar indim ancak güvenlik içeri almadı. Bu durum çok canımı sıktı servis müdürüne kadar gittim. Adamın bana dediği işçilerin dikkatinin dağılmaması içinmiş. Bana çok saçma geldi. Bence yine tamamen kendilerini garantiye almak için yapıyorlar. Aracı alırken herşeye tik atmışlar onu yaptık bunu yaptık diye ama tabi ki içim rahat etmedi. Bu adamlara da muhtacız. Ne yapacağız bilmiyorum. Önerisi olan varmı ?

Servisler açısından bakıyorum haklılar gibi ancak, müşteri olarak bizler de haklıyız :(. 2 ucu b...u değnek misali. Servisler her aracın başına kamera koysa ve biz de bekleme odasındaki ekranlardan olan biteni seyredebilsek fena olmazdı. Servisler buna "Olur" der mi; bilinmez..


Çevrimdışı enoktakenokta

  • Site Sorumlusu
  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 7265
    • Profili Görüntüle
Bu işe aslında güvenlik açısından bakmak lazım. Yani içeride hakikaten başınıza bir kaza gelmeyeceğinin garantisi yok. Asıl sebebin bu olduğunu düşünüyorum.
Hep bi F.D. kafasındaki kişi...


Çevrimdışı Toygar

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 4256
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: enoktakenokta;558450
Bu işe aslında güvenlik açısından bakmak lazım. Yani içeride hakikaten başınıza bir kaza gelmeyeceğinin garantisi yok. Asıl sebebin bu olduğunu düşünüyorum.

Keza, ustalar tanımadıkları şahısların ayak altında dolaşmasını istemezler; kötü niyetli bir müşteri oradan bir şeyler yürütebilir. Ve saire...


Çevrimdışı bahcekapiliyavuz

  • Mali Müşavir
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 683
    • Profili Görüntüle
Arkadaşlar bu iş tamamen iş güvenliği açısınan alınmış bir tedbirdir. Atölye içerisinde dışarıdan birinin başına birşey geldiği zaman inanın sevrisi satsalar yakalarını kurtaramazlar. SGK bu konuda hiç taviz vermeyen bir kurumdur. Bunu bizzat işin içinde olan biri olarak yazıyorum.


Çevrimdışı DDŞ

  • Deli Oğlan
  • Genel Moderatör
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 9379
    • Profili Görüntüle
Aynen oyle. Artik is sagligi ve guvenligi denetim tedbir ve yaptirimlari cok agir ve siki. Ayaginiza cekic dusse ayak parmaginiz kirilsa al basina belayi.

Musterinin icinin rahat etmesi icin camekan yapilabilirdi bence ya da kamera. O da ticari zeka ;)


Çevrimdışı bahcekapiliyavuz

  • Mali Müşavir
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 683
    • Profili Görüntüle
Ben bu konuda hep Trabzon Citroen yetkili servisini örnek gösteririm. Üstten aracınızı direkt görebiliyorsunuz. Tamamen camekan yapılmış ve bilgisayar dahi var kullanmanız için. İkramları da cabası tabi orada oturursanız :)


Çevrimdışı kolgezer

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 599
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: fanatikahmety;558435
Merhaba , bakım için AND otomotivin Ankarada'daki yeni yerine gittim. AND yeni yerinde artık müşterileri kesinlikle aracın yanına almayacakmış.Servise kadar indim ancak güvenlik içeri almadı. Bu durum çok canımı sıktı servis müdürüne kadar gittim. Adamın bana dediği işçilerin dikkatinin dağılmaması içinmiş. Bana çok saçma geldi. Bence yine tamamen kendilerini garantiye almak için yapıyorlar. Aracı alırken herşeye tik atmışlar onu yaptık bunu yaptık diye ama tabi ki içim rahat etmedi. Bu adamlara da muhtacız. Ne yapacağız bilmiyorum. Önerisi olan varmı ?


Ben de sizin tam aksinize skodaya geçtiğimde and otonun eski yerini görünce şok olmuştum. Tamirhaneye benziyordu desem yeridir yani. Herkes heryerde, nereye düştüm böyle demiştim. Zaten prensipli bir markada müşteri servis bölümüne giremez. Mercedeste, bmwde durum böyledir. Ancak müşterinin bekleme salonundan servis bölümünü izlemesine imkan veren mimari tasarımlar da yok değildir. Mesala konya yolunda opal(opel yetkili servisi)vardır orda üst kattaki bekleme salonundan aracınza yapılanları izlersiniz. kameralı çözümler de mümkün tabi. Bir hasta yakını nasıl ki amaliyathaneye giremiyorsa bizlerin de servise girmemesi gerekir. Artık karşımızdakilere güvenmeliyiz.