Bu konu bir süredir aklımı kurcalıyordu bu akşam biraz araştırma yaptım ama çok net bilgilere ulaşamadı. Sağlıklı motor ve turbo için aracı stop etmeden önce 20 sn rolantede çalıştırmamız ve turboyu soğutmamız tavsiye ediliyor. Ancak benim TDI DGS Rapid'im biraz ısındıktan sonra her durduğunda stop ediyor. Tabi bu özelliği aracı her çalıştırdığımızda kapatmazsak. Evin önüme geliyorum park ediyorum tam soğutayım diye vitesi N ye P ye alıyorum pat diye stop ediyor. Skoda'nın ısınan turbonun zarar görmemesi için geliştirdiği bir teklonoji varmı ? Stop-start'ın motorun her çalışmasında devreye girmesini göz önüne alırsak böyle bir teklonoji mevcut olmalı diye düşünsemde, stop-start'ı devre dışı bırakmakta yada bırakmamakta kararsızlık yaşıyorum.