škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

Tsi fsi motorlara Lpdi için Herşey

0 Üye ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı DuMaN38

  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1022
    • Profili Görüntüle
Lpdi nin güncel maliyeti ne kadar acaba? Birde her tsi motora uygulanabiliyor mu.


Çevrimdışı Gonzales

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 128
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: DuMaN38;560239
Lpdi nin güncel maliyeti ne kadar acaba? Birde her tsi motora uygulanabiliyor mu.
Bana ve ustama  göre eksiksiz 2 lt ye kadar  hepsine uygulanabiliyor. Geçen leoncu arkadaşım 6200 tlye taktırdı.


Çevrimdışı DuMaN38

  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1022
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: Gonzales;560240
Bana ve ustama  göre eksiksiz 2 lt ye kadar  hepsine uygulanabiliyor. Geçen leoncu arkadaşım 6200 tlye taktırdı.
Cevap için teşekkürler hocam. 1.8 tsi superb ler mantıklı geliyor bana fp açısından. Bi ara her 1.8 tsi motora takilmiyor diye duymuştum, motor koduna göre  değişiyor demişlerdi.


Çevrimdışı Gonzales

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 128
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: DuMaN38;560247
Cevap için teşekkürler hocam. 1.8 tsi superb ler mantıklı geliyor bana fp açısından. Bi ara her 1.8 tsi motora takilmiyor diye duymuştum, motor koduna göre  değişiyor demişlerdi.
Takılır yüksek basınç pompalı tüm turbo direkt enjeksiyonlu araçlara takılır.


Çevrimdışı **SEMİH**

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1522
    • Profili Görüntüle
Birkaç seneye fiyatlar düşecektir eğer lpg ciler sinek avlamak istemiyorsa. Artık turbosuz araç üretimi giderek azalıyor bunun sonucunda lpg taktıran sayısı da azalacaktır. Az km yapan kullanıcı ise 6000 i tek seferde vermek istemeyecektir. 2 seneye kalmaz 3,5 bin gibi rakamlara takılacaktır. Şöylede birşey var zaten 2500 tl yi şimdi taktırarak 2 senede yakıttan kazanırız o ayrı ama işin içine piskoloji giriyor işte :D


Çevrimdışı Gonzales

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 128
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: 09fabia;560252
Birkaç seneye fiyatlar düşecektir eğer lpg ciler sinek avlamak istemiyorsa. Artık turbosuz araç üretimi giderek azalıyor bunun sonucunda lpg taktıran sayısı da azalacaktır. Az km yapan kullanıcı ise 6000 i tek seferde vermek istemeyecektir. 2 seneye kalmaz 3,5 bin gibi rakamlara takılacaktır. Şöylede birşey var zaten 2500 tl yi şimdi taktırarak 2 senede yakıttan kazanırız o ayrı ama işin içine piskoloji giriyor işte :D
Dediğiniz fiyatlara inmesi mümkün değil bence. Olmamalıda. Bu iş basit ve kaliteli ama bunun bedeli var. Benim araç 2012de  trde yapılan ilk leon fr ta o zaman ilk sahibi 4500 tlye taktırmış. Euro düşükken böyle idi. Şimi 1500 2000 tl fark kur farkı. Euro 4 tl bile olsa bu sistem dizel araç fiyat farkını vermemeye veya benzinli konforu almaya değer. Tek dezavantaj var hep derim. Ne kadar fark edilmesede bagajda bir tüp ile geziyorsunuz.


Çevrimdışı Esariipek

  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 5850
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: Gonzales;560256
Dediğiniz fiyatlara inmesi mümkün değil bence. Olmamalıda. Bu iş basit ve kaliteli ama bunun bedeli var. Benim araç 2012de  trde yapılan ilk leon fr ta o zaman ilk sahibi 4500 tlye taktırmış. Euro düşükken böyle idi. Şimi 1500 2000 tl fark kur farkı. Euro 4 tl bile olsa bu sistem dizel araç fiyat farkını vermemeye veya benzinli konforu almaya değer. Tek dezavantaj var hep derim. Ne kadar fark edilmesede bagajda bir tüp ile geziyorsunuz.


Bugün mk3 Fr aldım geldim İstanbuldan kankama.  Hala 32 dişimle sırıtıyorum hayat turbo benzinlide [emoji41] benim olsa yarın lpdi sini de takıp ölümsüzlük şifresini yazardık da kankam benzinli binecek gibi duruyo[emoji23]


Çevrimdışı DDŞ

  • Deli Oğlan
  • Genel Moderatör
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 9379
    • Profili Görüntüle
Bence sistemin en buyuk handikapi fiyati. Dizel alirken 10milyar daha fazla para veriyorsunuz belki ama satarken yine en kotu 7-8 milyar fazlaya satiyorsunuz.

Lpdi li aracta 6000₺ yi oduyorsunuz satarken de yine ayni fiyata belki de piyasasindan daha asagiya satiyorsunuz araci. Insanimiz hala daha tsi-lpg ikilisine sicak bakmiyor cunku


Çevrimdışı bahcekapiliyavuz

  • Mali Müşavir
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 683
    • Profili Görüntüle
İnsanlarımızda ki ön yargı halen kırılmadı. Arkadaşım 3 yıl önce LPD.li SuperB aracını bana tavsiye etmişti o zaman (46.000 TL) Ben hala o gün arabasını almadığıma pişmanım. Çünkü 3 yıl sonra LPD.siz olanını 56.000'e aldım. :(


Çevrimdışı veracocha

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 885
    • Profili Görüntüle

Çevrimdışı mustisahin

  • T U R B O T
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 6509
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: Gonzales;560256
Dediğiniz fiyatlara inmesi mümkün değil bence. Olmamalıda. Bu iş basit ve kaliteli ama bunun bedeli var. Benim araç 2012de  trde yapılan ilk leon fr ta o zaman ilk sahibi 4500 tlye taktırmış. Euro düşükken böyle idi. Şimi 1500 2000 tl fark kur farkı. Euro 4 tl bile olsa bu sistem dizel araç fiyat farkını vermemeye veya benzinli konforu almaya değer. Tek dezavantaj var hep derim. Ne kadar fark edilmesede bagajda bir tüp ile geziyorsunuz.

diger bi dezavantajıda her 300-400 km de bir akaryakıt istasyonuna gitmek zorunda olmanız bence, benzinlide 700 km dizelde 1000 km ugramıyorsun,


Çevrimdışı **SEMİH**

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1522
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: Gonzales;560256
Dediğiniz fiyatlara inmesi mümkün değil bence. Olmamalıda. Bu iş basit ve kaliteli ama bunun bedeli var. Benim araç 2012de  trde yapılan ilk leon fr ta o zaman ilk sahibi 4500 tlye taktırmış. Euro düşükken böyle idi. Şimi 1500 2000 tl fark kur farkı. Euro 4 tl bile olsa bu sistem dizel araç fiyat farkını vermemeye veya benzinli konforu almaya değer. Tek dezavantaj var hep derim. Ne kadar fark edilmesede bagajda bir tüp ile geziyorsunuz.


Olay siyasete girecek belki ama dolar 1.20 olduğunda yazar kasa atanlar bugün nerde acaba. Bu millete müstehak. Bahsettiğim indirim olayı dolar vs değil, artık lpg takılacak benzinli araç olarak sadece turbolular kalacak bu işin içine bir de atiker girdi mi 2500 tl ye bile bulunabilecektir. Tabi o zamana kadar zaten verilen parayı çıkarırsınız da olay piskolojik oluyor. 2500 ile 6000 tl arasında ciddi uçurum var sonuçta o kadar para çıksa dizel alırdım. Km yapmıyorum diye benzinli aldım şimdi niye tüple dolaşayım 6 yılda kara geçeceğim bir sistem için. Tertemiz motorla 60-70 bin de satmak varken. Birde otopark sorunu var. Tabi yılda 20 bin km yi geçen için gayet uygun şu fiyat bile.
Birde dizel alsam satarken de pahalıya satacağım düşünsenize 5 yaşında 50 bin km de bşr dizel. Altın değerinde olur heralde :D


Çevrimdışı Gonzales

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 128
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: 09fabia;560359
Olay siyasete girecek belki ama dolar 1.20 olduğunda yazar kasa atanlar bugün nerde acaba. Bu millete müstehak. Bahsettiğim indirim olayı dolar vs değil, artık lpg takılacak benzinli araç olarak sadece turbolular kalacak bu işin içine bir de atiker girdi mi 2500 tl ye bile bulunabilecektir. Tabi o zamana kadar zaten verilen parayı çıkarırsınız da olay piskolojik oluyor. 2500 ile 6000 tl arasında ciddi uçurum var sonuçta o kadar para çıksa dizel alırdım. Km yapmıyorum diye benzinli aldım şimdi niye tüple dolaşayım 6 yılda kara geçeceğim bir sistem için. Tertemiz motorla 60-70 bin de satmak varken. Birde otopark sorunu var. Tabi yılda 20 bin km yi geçen için gayet uygun şu fiyat bile.
Birde dizel alsam satarken de pahalıya satacağım düşünsenize 5 yaşında 50 bin km de bşr dizel. Altın değerinde olur heralde :D
Siz olayı yanlış anlamışsınız. Piyasada 3000 bin ve altına satılanlar yarı benzin yarı lpg veya sade lpg sistemidir. Lpdi sisteminde motora lpg girmez. Tamammen sıvılaştırılmış lpg girer. Fiyatlarıda ürünlerin kendi kay gorilerine göre değerlendirirseniz doğru olur. Tutup atikerin lpg sistemini vialle nin lpdi siyle bir tutamazsınız. [emoji4]


Çevrimdışı Gonzales

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 128
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: mustisahin;560345
diger bi dezavantajıda her 300-400 km de bir akaryakıt istasyonuna gitmek zorunda olmanız bence, benzinlide 700 km dizelde 1000 km ugramıyorsun,
O dediğinizinde çözümü var 70 lik tank. Lakin oda extra yer sıkıntısı doğuruyor [emoji1] ya ne kadar sıvı sistem olsada tadilat sıfır olsada bagajında büyük küçük tüpünüz oluyor


Çevrimdışı **SEMİH**

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1522
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: Gonzales;560361
Siz olayı yanlış anlamışsınız. Piyasada 3000 bin ve altına satılanlar yarı benzin yarı lpg veya sade lpg sistemidir. Lpdi sisteminde motora lpg girmez. Tamammen sıvılaştırılmış lpg girer. Fiyatlarıda ürünlerin kendi kay gorilerine göre değerlendirirseniz doğru olur. Tutup atikerin lpg sistemini vialle nin lpdi siyle bir tutamazsınız. [emoji4]


Yok biz anlaşamıyoruz :D aradaki farkı biliyorum ama fiyatlandırmada yaygınlık önemli bir rol oynar yani lpg ci firmalar montaj yapamaz duruma gelirse lpdi yi ucuzlatmak zorunda bu teknolojiyi getirmek zorunda kalacak. Atiker vs de aynı teknolojiyi üretirse hem yaygınlık hem de rekabetten ötürü fiyatlar düşer. 2 sene çok iyimser oldu belki ama 5 seneye alınabilir olacak.  Normal lpg ile arasında 4 bin tl var. 4 bin tl ye motor yenilenir :) nasıl bir malzeme kullanıyorlar ki bu kadar fark var. Olay tamamen sistemin yaygın olmamasından kaynaklı.
Araç 10 sene kullanılacaksa yada çok km yapılıyorsa sistem hala daha çok karlı.