škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

Tsi fsi motorlara Lpdi için Herşey

0 Üye ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Gonzales

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 128
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: 09fabia;560366
Yok biz anlaşamıyoruz :D aradaki farkı biliyorum ama fiyatlandırmada yaygınlık önemli bir rol oynar yani lpg ci firmalar montaj yapamaz duruma gelirse lpdi yi ucuzlatmak zorunda bu teknolojiyi getirmek zorunda kalacak. Atiker vs de aynı teknolojiyi üretirse hem yaygınlık hem de rekabetten ötürü fiyatlar düşer. 2 sene çok iyimser oldu belki ama 5 seneye alınabilir olacak.  Normal lpg ile arasında 4 bin tl var. 4 bin tl ye motor yenilenir :) nasıl bir malzeme kullanıyorlar ki bu kadar fark var. Olay tamamen sistemin yaygın olmamasından kaynaklı.
Araç 10 sene kullanılacaksa yada çok km yapılıyorsa sistem hala daha çok karlı.
Alakası yok işte onu anlatmaya çalışıyorum. Normal sistemlerde yakıt odası deliniyor lpg enjektörü için. Oysa şuna bak [emoji4]

Alttaki parlak parça orjinal tsi pompası ona yukarıdaki parlak vialle kitinden hortum geliyor o kadar. Birşey ne kadar basit kaliteli ve kolay ise o kadar pahalıdır.


Çevrimdışı **SEMİH**

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1522
    • Profili Görüntüle
Mutlaka parça farkı var ve lpg ye göre kaliteli bir sistem fakat 4 bin tl fark olduğunu düşünmüyorum tamamen pazar şartları gereği konunlandırılmış bir fiyat. Şahsi fikrim :)


Çevrimdışı Akif Hoca

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 5102
    • Profili Görüntüle
Bu sistemin en pahalı parçası deponun içindeki yüksek  basınç pompası.  Fiyatı mantıklı seviyelere inerse herkesiçin çok iyi olacak..


Çevrimdışı enoktakenokta

  • Site Sorumlusu
  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 7265
    • Profili Görüntüle
İşin bir de ar-ge boyutu ve ar-ge maliyeti var diye düşünüyorum. Sonuçta sıralı sistem yıllardır kullanılan, ar-ge'si de dahil olmak her şeyini amorti etmiş bir sistem...
Hep bi F.D. kafasındaki kişi...


Çevrimdışı Ridianod

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 106
    • Profili Görüntüle
Merhabalar. Bu sistem 2016 1.4 TSI 150 PS Octavia ile kullanılabiliyor mu ? Siteden gördüğüm kadarıyla 1.4 150 HP sadece DSG ile birlikte geliyor. Ne zaman patlayacağı belli olmayan bu DSG'nin garantisi bu sistemi taktırınca bozuluyor mu ? Teşekkürler.


Çevrimdışı viperking

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 3548
    • Profili Görüntüle
LPG takıldığında aracınız zaten motor olarak garanti dışı kalır. Bunu DSG ile çok bir alakası yok.

Ek olarak LPG de HP ve TORK değerleri değişmediği için DSG ye zarar verecek bir durum söz konusu değil


Çevrimdışı Ridianod

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 106
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: viperking;586177
LPG takıldığında aracınız zaten motor olarak garanti dışı kalır. Bunu DSG ile çok bir alakası yok.

Ek olarak LPG de HP ve TORK değerleri değişmediği için DSG ye zarar verecek bir durum söz konusu değil


Anladım. Teşekkürler.


Çevrimdışı trio

  • Fabia I Combi Elegance
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1062
    • Profili Görüntüle
Alttaki parlak parça orjinal tsi pompası ona yukarıdaki parlak vialle kitinden hortum geliyor o kadar. Birşey ne kadar basit kaliteli ve kolay ise o kadar pahalıdır. [/QUOTE]


Arkadaşlar benim 1.4 tsi Altea XL aracımda da Romano marka lpg takılı ve bu parçanın aynısı var. Ben gayet memnunum yakıtıda gayet tasarruflu tek fark araç durduğunda benzinle çalışması farlı devir aralıklarında farklı yakıt kullanıyor  ama sadece benzinli kullanmamla gaz benzin kullandığımda yakıt çok farkediyor. XL 1500 KG lık bir araç.

« Son Düzenleme: 11 Ekim 2016, 17:15:56 Gönderen: trio »


Çevrimdışı metin amca

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 33
    • Profili Görüntüle
son dönemlerde bu sistemi yaptıran var mı arkadaşlar?

kullanıcıların memnuniyetlerini ve memnuniyetsizliklerini merak ediyoruz.


Çevrimdışı metin amca

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 33
    • Profili Görüntüle
internette yaptığım araştırmalarda atiker'in çok daha uygun bir fiyata bu sistemi getirdiği yazıyordu. ben de ciddi arayışa girdim. bugün bir bayiyi aradım bilgi istedim, motor kodunu sordu, "caxe" olanlara atiker marka olmuyormuş prins e sormak lazım dedi.

tecrübeli arkadaşlardan halen cevap bekliyorum.


Çevrimdışı kadir_

  • Kısa Bir Ara..
  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 9469
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: metin amca;605081
internette yaptığım araştırmalarda atiker'in çok daha uygun bir fiyata bu sistemi getirdiği yazıyordu. ben de ciddi arayışa girdim. bugün bir bayiyi aradım bilgi istedim, motor kodunu sordu, "caxe" olanlara atiker marka olmuyormuş prins e sormak lazım dedi.

tecrübeli arkadaşlardan halen cevap bekliyorum.


Sağlıklı olanı %100 lpg ile çalışan sistemler bildiğim kadarı ile atikerin böyle bir sistemi yok atikerdeki sistem benzin lpg karışık çalışan bir sistem.

%100 sıvı lpg ile çalışan sitem prins ve vialle markasında mevcut ama fiyatları malesef biraz yüksek son euro dalgalanmasıyla beraber 10.000 tl leri bulmuş olabilir


Çevrimdışı mcb951

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 2496
    • Profili Görüntüle
Bu sistemi bende düşünmüyo diilim ama maliyet işte. Bursa oto fuarında bi firmaya sormuştum ismini hatırlamıyorum ama 6-7 bin arası bi fiyat vermişti


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi


Çevrimdışı rsimsek

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 2434
    • Profili Görüntüle
Bence 10 bin TL ye de olsa dizel araba ihtiyacı olana göre, benzin konforunda simit depo ve ince stepne ile çok daha avantajlı olur. Fakat uzun km lerde ne tür sorunlar çıkıp çıkmadığını araştırmak gerekir. Benim gibi yıllık 10k km leri bile bulmayanlara lüks gelir.


Çevrimdışı metin amca

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 33
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: metin amca;605081
internette yaptığım araştırmalarda atiker'in çok daha uygun bir fiyata bu sistemi getirdiği yazıyordu. ben de ciddi arayışa girdim. bugün bir bayiyi aradım bilgi istedim, motor kodunu sordu, "caxe" olanlara atiker marka olmuyormuş prins e sormak lazım dedi.

tecrübeli arkadaşlardan halen cevap bekliyorum.

tekrar herkese merhabalar,

daha önce atiker bayisini aradığımda "caxe" kodlu motorlarda atikerin uygun bir sistemi olmadığını prins markanın olduğunu öğrenmiştim. bugün prins bayisini araadığımdda ise "caxe" için atiker ve prins'in iki farklı ürününü önerdi ve karma sistemler olduğunu söyledi.

oysa benim forumda okuduğum 1.4 tsi motor için karma sistem önerilmiyor. bu da bende çok kafa karışıklığına yol açtı haliyle. bir kaç yeri daha arayacağım ama buraya da sorayım istedim.



yeniden merhaba :)

atiker ile bir daha görüştüm 2 ay içerisinde lpg de direkt sistemi piyasaya süreceklerini söylediler. maliyeti de süphesiz ki euro üzerinden ithal edilen markalara göre ucuz olacaktır.

ancak burada da şu sorun kafam takılıyor, denenmemiş yeni bir sisteme ne kadar güvenilir..?
« Son Düzenleme: 13 Şubat 2017, 14:46:51 Gönderen: enoktakenokta »


Çevrimdışı turker

  • TDI
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 7883
    • Profili Görüntüle
    • http://www.ilkerturker.com
Bana sanki TSI benzinle binilmeli, binilemiyorsa satıp TDI alınmalı gibime geliyor. 10 bin sayıp lpg taktırmak neyse de en ufak problem can yakar.

Bir diğer seçenek de avrupada sunulan cng'li TSI'ların lpg'ye uygun hale getirilip satılması ki bu da markanın vereceği bir karar. Ama olsa hit olurdu, direk 1.4 tsi al geç süper seçenek olurdu.