škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

10 günlük aracımda Motor arızası

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı d_erkan

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 15
    • Profili Görüntüle
Öncelikle herkese merhabalar..üzülerek söylüyorum ki 4 ocakta teslim aldığım octavia 1.6 dsg tdi aracımda dün akşam adı egzoz kontrol sistem lambası denilen motor arıza lambası yandı..aracı çalıştırdığımda sönüp 1-2 sn sonra sürekli olarak yanıyor.bugün Ordu daki yetkili servise götürdüğümde başta bir sorun olmadığını daha sonra ise 3. Silindir basınç sensöründe arıza olduğu söylendi..biraz daha inceleyip ikaz lambası söndürülüp %90 tekrar yapmayacaktır  denilerek aracımı aldım fakat akşam saatlerinde aynı şekilde yine yanmaya başladı..benzer bir durumla karşılaşmış olan veya yol gösterebilecek olan varsa çok sevinirim..şimdiden çok teşekkürler ve bu arada binmek için can attığım aracımdan 10 günde bu denli soğumuş olmak beni üzdü gerçekten, sağol skoda sağolll


Çevrimdışı DDŞ

  • Deli Oğlan
  • Genel Moderatör
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 9379
    • Profili Görüntüle
Hatali uretilmis bir parca araciniza denk gelmis. Tekrardan servise goturun. Onceki kaydiniza da bakinca 3. Silindir basinc sensorunun arizali olduguna ikna olup degistireceklerdir.

Cok onemli birsey degil. Sinek kucuktur ama mide bulandirir tabi. Ama yine de onemsenecek bir sey degil


Çevrimdışı peugeot206wrc

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 39
    • Profili Görüntüle
Boşver hocam benim bütün multimedya sistemi arızalı çıktı. Daha servise götürecek zamanım olmadı. Küçücük sensör değişir 2 gün sonra unutur gidersin.


Çevrimdışı veracocha

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 885
    • Profili Görüntüle
Hatalı üretim bir araç satın almışsınız ne yazıkki :((


Çevrimdışı cnrndm

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 247
    • Profili Görüntüle
bence çok sıkıntı yapılacak bir durum değil. Servis anında sensörü değiştirip çözüm bulacaktır. Yeni alınan araçlarda çok daha büyük sorunlar çıkabiliyor canınızı sıkmayın. Hemen her marka araçta olabilecek bir durum. İlk başta insan bu tür küçük şeyleri çok önemsiyor ama zamanla alışıyorsunuz. Kazasız belasız kullanın aracınızı.


Çevrimdışı viperking

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 3548
    • Profili Görüntüle
Tonlarca para verilerek alınan bu tür ürünlerin daha ilk günden sorun çıkartması cidden çok can sıkıcı. İnsanı marka dan cidden soğutan şeyler.

Ancak bu ve benzer sorunlar maaleef hemen her ürün ve marka için olabiliyor. Burada önemli olan sorunun hemen çözülebilmesi ve bu esnada markanın size vereceği destek.


Çevrimdışı d_erkan

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 15
    • Profili Görüntüle
arkadaşlar yorumlarınız için teşekkür ederim, sizlerden de bunu duymak insanın içini rahatlatıyor gerçekten :)


Çevrimdışı Hipek

  • Acemi Üye
  • **
    • İleti: 69
    • Profili Görüntüle
Gerçekten markadan soğutuyor. Benim yeni superbin gösterge paneli arızalı çıktı. 2 Aydır sorunum çözülmedi. Yüce autoyu 2 kere aradım. Şikayet dilekçesi doldurdum. Vites geçişlerinde ses var. Kabinde uğultu var. Ama Yüce Autoda ses yok. Süperb III öğe öğe göklere çıkardılar ama 16 yaşındaki önceki arabamı çok arıyorum.


Çevrimdışı d_erkan

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 15
    • Profili Görüntüle
sizede geçmiş olsun..insanın büyük heveslerle zar zor aldığı arabasında böyle şeylerin çıkması gerçekten can sıkıcı..umarım en kısa sürede sizin sorununuz da hallolur


Çevrimdışı bahcekapiliyavuz

  • Mali Müşavir
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 683
    • Profili Görüntüle
Geçmiş olsun hocam canınızı sıkmayın. Servislerin ülkemizdeki klasik davranışı bu. Sorunu kesin çözmek yerine semptomatik tedavi yapıyorlar. Tekrar gittiğinizde artık cerrahi müdahale yapmak zorunda kalacaklardır. Israr edin tabi siz. Bu tür arızalar her marka ve modelde olabilecek cinsten.


Çevrimdışı Dre42

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 753
    • Profili Görüntüle
Öncelikle bütün arkadaşlara geçmiş olsun.turkiyede satarken pesinizde koşarlar sonra yüzünüze bakmazlar... Ancak özellikle de arabanin içine ses alması vs gibi durumlarda arabaya verdiğiniz parayla  kiyaslamamak lazım....TDI diye dünya para  dokuyor bizim insanımız birde donanımli olsun dünya para veriyorum diyorsun 110-120 bine çıkıyor hatta 2.0 TDI filan olursa opsiyonlarla 180-190 a kadar yolu var...bu arabanın (superb nin) baz donanımı 72-73 bin liralık bi araba yüksek donanımlarda biraz konfor yüksek ama sonuçta 70 bin liralık araba almış oluyoruz...yanı insanımızın TDI aldım diye mercedes konforu beklemesi bana saçma geliyor...burada kimseye sitem amaçlı yazmıyorum dünya para verdiğimiz arabalarda bu sorunlar doğal sonuçta Allah yapısı değil. Ama arizasiz hali bile kusursuz degil çok para isteniyor arabalara....TDI fabia style dsg 67 bin lira...Allah aşkına fabia 67 binlik bi araba mi bence değil fabia 40-45 binlik bi araba otomatigi ile  dizeli ile max 50 olmasi gereken bi araba bence....o yüzden bizlere çok yüksek paralara çok da kaliteli olmayan arabalar satıyorlar...Allah hepinizin sorunlarını bi an önce cozume kavuşturur inşallah
« Son Düzenleme: 27 Ocak 2016, 14:27:17 Gönderen: Dre42 »


Çevrimdışı ELYASA

  • Acemi Üye
  • **
    • İleti: 97
    • Profili Görüntüle
Öncelikle geçmiş olsun sorununuz en kısa sürede çözülmesini diliyorum. Malesef bu tür şeyler insanı gerçekten markadan soğutuyor ama Allah kaza bela vermesin bunlar bir şekilde halledilir.

Servise gidin ve gitmekle kalmayın arıza kaydını mutlaka açtırın gerekirse tepelerine binin çünkü bir çok servis puanları düşüyor diye kolay kolay arıza kaydı açmıyor.


Çevrimdışı viperking

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 3548
    • Profili Görüntüle
Fiyatlandırma konusunda maalesev saçma sapan vergi sistemi çok etkili oluyor.

bunun yanında özellikle araba konusunda o kadar aç bir tüketim sergiliyoruz ki sorgusuz sualsiz araç alıyoruz. Araba tutuldu zam, euro çıktı zam, düştü gene zam :) Kimse de olmaz kardeşim ben almam demiyor. Önce alıyor sonra şikayet ediyor.


Çevrimdışı Sehitler_diyari

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 3
    • Profili Görüntüle
Böyle durumlar o kadar pahali araclarda cikmamali. Arkadas sirket araci olarak oto kiralamanin cikardigi sorunlardan bikip sirketine cin mali chery adinda küçük  capli bir arac aldi. Arac 5 senedir cok hor bi sekilde kullaniliyor. Parcalari ucuz donanim sifir az yakitli bir arac 5 senede 380 bin km yi gecti. Standart bakimlari geciktirilmesine rağmen  arac hala vizir vizir geziyor. Hic servise gitmedi hep sanayide. Iki defa kazaya karisti. Parcalar ucuz hemen degistirildi. Kaporta çekiçlenip macunlanip boyandi. Kopartasi  boyanmazsa hemen kufleniyor. Galvanizli saç kullanılmamış.  Fabrika sorunu cikmadi. Konforu fena degil. Hundai getz gibi birsey. Uzun lafin kisasi. Dandik ucuz dedigimiz araclarda boyle sorun cikmazken skoda dikkatli olmali.


Çevrimdışı ELYASA

  • Acemi Üye
  • **
    • İleti: 97
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: Sehitler_diyari;557021
Böyle durumlar o kadar pahali araclarda cikmamali. Arkadas sirket araci olarak oto kiralamanin cikardigi sorunlardan bikip sirketine cin mali chery adinda küçük  capli bir arac aldi. Arac 5 senedir cok hor bi sekilde kullaniliyor. Parcalari ucuz donanim sifir az yakitli bir arac 5 senede 380 bin km yi gecti. Standart bakimlari geciktirilmesine rağmen  arac hala vizir vizir geziyor. Hic servise gitmedi hep sanayide. Iki defa kazaya karisti. Parcalar ucuz hemen degistirildi. Kaporta çekiçlenip macunlanip boyandi. Kopartasi  boyanmazsa hemen kufleniyor. Galvanizli saç kullanılmamış.  Fabrika sorunu cikmadi. Konforu fena degil. Hundai getz gibi birsey. Uzun lafin kisasi. Dandik ucuz dedigimiz araclarda boyle sorun cikmazken skoda dikkatli olmali.


Hocam söylediklerinize katılmakla beraber bahsi geçen araçlara benzer araçların donanımsal olarak neredeyse bomboş olduklarını unutmamak lazım.

Buna ek olarak da Skoda gibi araçlarını ciddi paralara satan şirketlerinde ürettikleri teknolojiyi biraz daha iyi seviyeye çıkartmaları gerek.