škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

DPF Hatası

0 Üye ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Developer

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 429
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: pharnakia;555086
Abi halloldu da hic istenmeyen bir sey oldu ustanin test surusu esnasinda arkasina bakmayan bir kamyonun kurbani olduk sag arka kapi gitti. Tutanak falan derken moralim çok bozuldu. Ben o kadar sakın iken hatasini kabul etmemesi öldürdü beni sola donen arabaya sag arka kapidan vur sonra ben yapmadim sen vur de.


Geçiş olsun. Allah beterinden korusun.


Çevrimdışı bahcekapiliyavuz

  • Mali Müşavir
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 683
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: pharnakia;555086
Abi halloldu da hic istenmeyen bir sey oldu ustanin test surusu esnasinda arkasina bakmayan bir kamyonun kurbani olduk sag arka kapi gitti. Tutanak falan derken moralim çok bozuldu. Ben o kadar sakın iken hatasini kabul etmemesi öldürdü beni sola donen arabaya sag arka kapidan vur sonra ben yapmadim sen vur de.

Çok geçmiş olsun. Üzüldüm gerçekten ama yine de cana geleceğine mala gelsin. Keyfin kaçmıştır muhakkak ama sorunun nasıl çözüldüğünü de bir ara yazarsan arkadaşlar da faydalanırlar.


Çevrimdışı pharnakia

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 254
    • Profili Görüntüle
Herhangi bir sikinti yok aslinda benim tembelligimden kaynaklanan bir turbo korumaya alınması(kapatilmasi) ve motorun korumaya alarak 2500 devri gecmemesine neden olmuş. Farkli farkli cozum yollari var 1.si ve en garantilisi dpf filtresinin yerinden sökülerek filtrenin tamamen iptali sokme takma yeniden yazilim atma 1000 tl civari ama artik filtresiz cevreye zarar veren bir otomobil olacak emisyonda veya muayenede sorun olur mu bilemedim. Ikinci yontem doluluk oranina göre ( 45 gr.ve fazla kurum toplaması durumunda yangin riski var) filtrenin kimyasallarla temizlenmesi ve ariza kaydinin silinmesi. 3. Yontem ise ariza kaydinin silinmesi bir muddet 2500 devir ve uzerinde kullanarak tekrar ölçüm yapilip filtrenin kendini temizleyip temizlemedigine bakilmasi. Benim olcumlerde 17 gr. Çıkınca motor  korumaya almisti. Su an miktar dusuk koruma kalkti hic sikinti yok sukur. Arastirdigim kadariyla bu konuda shell biraz sabikali hep yakiti caglayan da shell den alirdim opet ve petrol ofisi kullanacagim bir muddet. Diger onemli husus ise bu dpf ariza lambasi yandiginda araci stop ettirmeden lamba sonene kadar araci yuksek devir kullanilmasi


Çevrimdışı bahcekapiliyavuz

  • Mali Müşavir
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 683
    • Profili Görüntüle
Hocam Maçka yolu üzerinde hiçbir yerden yakıt almamaya özen gösterin. Ben de Maçkalıyım. Dizel kullanırken sürekli OPET kullanıyordum ve hiçbir sıkıntı yaşamadım. Gerçi benim kullandığım dizel araçta DPF yoktu ama aracın çıkardığı duman çok azdı ve egzoz emisyonlarında değerlerim çok düşük çıkıyordu.

Tekrar geçmiş olsun.


Çevrimdışı rocky62

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 757
    • Profili Görüntüle
Geçmiş olsun. Dediğim gibi ben 11.000 km Shell V power nitro dizel kullanıyorum DPF ışığı yanmadı ve hiç devreye girmedi benim de kısa mesafe kullanımlarım oluyor çünkü yazları küçük bir beldedeyim ve kışın İstanbul içinde de kısa mesafe kullanıyorum ama genellikle şehirler arası uzun yol yapıyorum. Yakıt konusu tam bir muamma biri memnunken bir başkası sorun yaşayabiliyor siz hangisinden memnunsanız devam edin derim.