merhaba arkadaşlar, forumda yeniyim ve ilk mesajım.
2016 model fabia 1,2 tsi dsg style aracımın 15.000 bakımını yaptırmak üzere satın aldığım samsun asal (skoda) otomotive götürdüm.
isteklerim:
1-aracımda bir kaç küçük taş izi vardı ve rutüş istedim.
2- geri viteste hareket ettiğimde balata sesi (sanırım) çıktığımı ve kontrolünü,
3- hız sabitleyicisi için fiyat verilmesini istedim.
bunların haricinde motoru özel bir sıvı ile temizlediklerini ve ömrünü uzattığını istersem 160 TL ye yapabileceklerini söylediler. İstemediğimi söylediğimde 60 TL ye düştü servis elamanı. bende yaptırdım ve toplam 766 TL 15 bin bakım ücreti ödedim.
4- serviste yaptırdığım cam filmlerinde hava kabarcığı olduğu ve değişimini istedim
Şikayetlerim:
1- Randevu alırken araca iç dış temizlik yapacaklarını söylediler. Ama araç yarım yamalak yıkanmış ve camları yağlı bezle silindiği için kirli verildi. Niye düzgün temizlik yapmadınız dediğimde "detaylı temizlik yapmıyoruz" dediler.
2- Geri vitesten gelen sesi ( her nasılsa) tespit edememişler.
3- Araç hazır diye aradıktan yaklaşık 2 saat sonra gitmeme rağmen araç hazır değildi. Rutüş yapılmamıştı. Nedeni ise boya servisinde teknik bir arıza olduğu imiş (!) Eline bir kutu boya birde sulu boya fırçası alıp rutüş yapmak teknik bir konu sanırım.
4- Ellerine cam filmi olmadığından dolayı değişim yapadıklarını söyledi servis elamanı, cam filmleri GÜMRÜKTE İMİŞ. Oysa ertesi gün başka bir müşteri gibi aradığmda cam filminin ellerinde olduğunu teyit ettim.
Bütün bunları gerek genel merkeze gerekse çeşitli kanallarla şikayet ettim. Ama ne arayan var ne soran.
Benim merak ettiğim cam filmi gibi üç kuruşluk bir malzeme için yalan söyleyen servis, benim aracıma gerçekten bakım yaptı mı? orjinal parçalarını değiştirmiş olabilir mi?
ben yetkili servise nasıl güveneceğim.
Son olarak bakımdan sonra aracın yakıtı düştü, ancak performansı da düştü.