škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

Satılık ilanlarından...

turker · 3360 · 1411286

0 Üye ve 18 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı OnurB

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 261
    • Profili Görüntüle
Daha önce de yazdım ve tekrar yazıyorum;

1.6 Turbo İstanbul içi ortalama yakıt: 10 litre civarı
2.0 Turbo İstanbul içi ortalama yakıt: 11 litre civarı

Çok dikkatli kullanırsanız belki daha altına inersiniz ancak bence lüzüm yok , böyle bir arabanın keyfinide almak lazım.


Çevrimdışı Referee

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 32
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: OnurB;532862
Daha önce de yazdım ve tekrar yazıyorum;

1.6 Turbo İstanbul içi ortalama yakıt: 10 litre civarı
2.0 Turbo İstanbul içi ortalama yakıt: 11 litre civarı

Çok dikkatli kullanırsanız belki daha altına inersiniz ancak bence lüzüm yok , böyle bir arabanın keyfinide almak lazım.

Bu değerler eski kasa için geçerli makyajlı 1.6 da ve 1.4 motorda tüketim 6.5-8.5 arası sürekli hızı sabitlerseniz 5 litre bile görebilirsiniz


Çevrimdışı Akif Hoca

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 5102
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: OnurB;532772
Bu ilandaki araba gayet iyi gözüküyor. (Eğer bir sıkıntısı yok ise)

Bu araçta Cosmo donanıma ek olarak ;

DVD800-Navigasyon (Ortadaki turn-push DVD800 ile geliyor)
Flexride var gözüküyor.

AFL far dünyada görüp görebileceğiniz en iyi farlardan biridir,
Ayrıca flexride'ın yol tutuşuna hayran kalabilirsiniz..
Az önce insignia kullandım.  Cosmo +LPG+Nav.  Var.  Flexride yoktu. Süspansiyon ve direksiyon sert geldi bana.  Alt devirler de cansız. Belki cansızlık LPG  kaynaklı olabilir.  Flexride ayarlanabildiğine göre standart şaseden daha yumuşak bir modu var mı? Bir ihtimal yarın flexride test edebilirim.

Alıntı yapılan: OnurB;532862
Daha önce de yazdım ve tekrar yazıyorum;

1.6 Turbo İstanbul içi ortalama yakıt: 10 litre civarı
2.0 Turbo İstanbul içi ortalama yakıt: 11 litre civarı

Çok dikkatli kullanırsanız belki daha altına inersiniz ancak bence lüzüm yok , böyle bir arabanın keyfinide almak lazım.
Ortalama 12 lt LPG yaksam,  26-27krş daha ne olsun, 180hp için..


Çevrimdışı abdullah_ates

  • skoda hastası
  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 150
    • Profili Görüntüle
Benim amca oğlunda yeni insignia 1.6t 170 hp otomatik var. 1 ay önce sıvı lpg(prins) taktırdı.(7500tl). Ortalama 11-12lt lpg yakıyor. Buda 22 ila 25kr arası değişiyor. Benzin derdi olmadan devam ediyor. Çoğu dizelden çok daha iyi ve daha ekonomik.
Hiç bir dizel otomatik 1.6  170hp yok.
Yeni kasa cosmo otomatik 75 alınıp 7.5 daha eklenip 82k binilir.


Çevrimdışı OnurB

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 261
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: abdullah_ates;532876
Benim amca oğlunda yeni insignia 1.6t 170 hp otomatik var. 1 ay önce sıvı lpg(prins) taktırdı.(7500tl). Ortalama 11-12lt lpg yakıyor. Buda 22 ila 25kr arası değişiyor. Benzin derdi olmadan devam ediyor. Çoğu dizelden çok daha iyi ve daha ekonomik.
Hiç bir dizel otomatik 1.6  170hp yok.
Yeni kasa cosmo otomatik 75 alınıp 7.5 daha eklenip 82k binilir.

Yeni Honda CRV var 1.6 Dizel + Otomatik ve 160 HP güç üretiyor :)

Alıntı yapılan: Akif Hoca;532866
Az önce insignia kullandım.  Cosmo +LPG+Nav.  Var.  Flexride yoktu. Süspansiyon ve direksiyon sert geldi bana.  Alt devirler de cansız. Belki cansızlık LPG  kaynaklı olabilir.  Flexride ayarlanabildiğine göre standart şaseden daha yumuşak bir modu var mı? Bir ihtimal yarın flexride test edebilirim.

Konfor konusunda Insignia biraz daha sportif bir araç olduğu için size öyle gelmiş olabilir.

Alt devirlerin cansızlığına gelince ;

En büyük etken LPG'dir , onun haricinde araba aşağı yukarı 1600kg olduğu için kendini toplayana kadar size biraz cansız gelebilir, fakat devirini aldıktan sonra da tutamazsınız :)

Flexride'lı Insignia'ların direksiyonu daha yumuşak ve Tour modunda süspansiyonlar daha yumuşak oluyor.

Dediğim gibi Cosmo + Flexride'dan vazgeçmeyin..


Çevrimdışı Akif Hoca

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 5102
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: OnurB;532891
Konfor konusunda Insignia biraz daha sportif bir araç olduğu için size öyle gelmiş olabilir.

Alt devirlerin cansızlığına gelince ;

En büyük etken LPG'dir , onun haricinde araba aşağı yukarı 1600kg olduğu için kendini toplayana kadar size biraz cansız gelebilir, fakat devirini aldıktan sonra da tutamazsınız :)

Flexride'lı Insignia'ların direksiyonu daha yumuşak ve Tour modunda süspansiyonlar daha yumuşak oluyor.

Dediğim gibi Cosmo + Flexride'dan vazgeçmeyin..

Flexride'lı Insignia'ların direksiyonu daha yumuşak ve Tour modunda süspansiyonlar daha yumuşak oluyor.

Bu açıklama neden flexride ın cevabı.  Ciddi olarak standart şasede süspansiyon sert.. Umarım Düzgün cosmo flexride bulurum..  Herşey için teşekkürler..


Çevrimdışı turker

  • TDI
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 7883
    • Profili Görüntüle
    • http://www.ilkerturker.com
Alıntı yapılan: Akif Hoca;532866
Az önce insignia kullandım.  Cosmo +LPG+Nav.  Var.  Flexride yoktu. Süspansiyon ve direksiyon sert geldi bana.  Alt devirler de cansız. Belki cansızlık LPG  kaynaklı olabilir.  Flexride ayarlanabildiğine göre standart şaseden daha yumuşak bir modu var mı? Bir ihtimal yarın flexride test edebilirim.


O alt devir cansizligi galiba sidi motorda giderilmismis.

Deneyimlerini aktarmaya devam et hocam ;)

Ben astrayi bayiden almistim, orada sifir bi insignia cismoya binmistim hayalet ekranli falan... Oradan beri aklimda ama makyajlisina hastayim ici ve arkasi cok farkli. Simdilik ulasamayiz tabi :)


Çevrimdışı Akif Hoca

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 5102
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: turker;532894
O alt devir cansizligi galiba sidi motorda giderilmismis.

Deneyimlerini aktarmaya devam et hocam ;)

Ben astrayi bayiden almistim, orada sifir bi insignia cismoya binmistim hayalet ekranli falan... Oradan beri aklimda ama makyajlisina hastayim ici ve arkasi cok farkli. Simdilik ulasamayiz tabi :)
Hocam o lastik ebadı ve süspansiyonla yol tutuşunda da sıkıntı olacağına dair ufacık bir kuşkum yok. Direksiyon küçük ve sert,  daha yumuşak olabilirdi. Joystick  ile Nav.  Teyp radyo geçisi var ama sesi kontrol etmiyor. Ses için illaki direksiyon ya da orta konsolu kullanmak gerekiyor. Bagaj D sınıfı için küçük gibi. Arkada oturanlar için tavan alçak,  basık.  Bunları kabullenip bakmaya devam :)  Lastik ebat ını tam hatırlayamadım 235/50/18 gibiydi.  Sordum lastik ne kadar diye.  Mİchelin pilot sport u 2.400 e almışlar.


Çevrimdışı turker

  • TDI
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 7883
    • Profili Görüntüle
    • http://www.ilkerturker.com
Alıntı yapılan: Akif Hoca;532900
Hocam o lastik ebadı ve süspansiyonla yol tutuşunda da sıkıntı olacağına dair ufacık bir kuşkum yok. Direksiyon küçük ve sert,  daha yumuşak olabilirdi. Joystick  ile Nav.  Teyp radyo geçisi var ama sesi kontrol etmiyor. Ses için illaki direksiyon ya da orta konsolu kullanmak gerekiyor. Bagaj D sınıfı için küçük gibi. Arkada oturanlar için tavan alçak,  basık.  Bunları kabullenip bakmaya devam :)  Lastik ebat ını tam hatırlayamadım 235/50/18 gibiydi.  Sordum lastik ne kadar diye.  Mİchelin pilot sport u 2.400 e almışlar.


http://www.insigniateam.com/forum/index.php?topic=15219.0

Burada yazan doğru ise 1.6'lar daha sert diyor vatandaş???

Lastik çok paraymış. Ben 205/55/16 takımını iyi marka max 750-800'e alabiliyorken 2,400 fahiş rakam gerçekten.


Çevrimdışı Akif Hoca

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 5102
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: turker;532901
http://www.insigniateam.com/forum/index.php?topic=15219.0

Burada yazan doğru ise 1.6'lar daha sert diyor vatandaş???

Lastik çok paraymış. Ben 205/55/16 takımını iyi marka max 750-800'e alabiliyorken 2,400 fahiş rakam gerçekten.
Baktığım arabada lastik nasıl diye soracağım artık... :)


Çevrimdışı turker

  • TDI
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 7883
    • Profili Görüntüle
    • http://www.ilkerturker.com
Alıntı yapılan: Akif Hoca;532902
Baktığım arabada lastik nasıl diye soracağım artık... :)


http://www.insigniateam.com/forum/index.php?topic=5558.0

Hocam buna da bi bak istersen :confused:



Çevrimdışı Akif Hoca

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 5102
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: turker;532903
http://www.insigniateam.com/forum/index.php?topic=5558.0

Hocam buna da bi bak istersen :confused:
Hocam bildiğimiz sübap sorunu.  Fiyatlar da artık bu seviyede değil.  Konyada uygun fiyatlı yan sanayi sübap üretimi  var artık.  Maliyet işçilik dahil 1500 seviyelerinde.  İşçilik tarafını kendimiz yaparız.  1.000 TL yi geçmez.


Çevrimdışı turker

  • TDI
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 7883
    • Profili Görüntüle
    • http://www.ilkerturker.com
Alıntı yapılan: Akif Hoca;532906
Hocam bildiğimiz sübap sorunu.  Fiyatlar da artık bu seviyede değil.  Konyada uygun fiyatlı yan sanayi sübap üretimi  var artık.  Maliyet işçilik dahil 1500 seviyelerinde.  İşçilik tarafını kendimiz yaparız.  1.000 TL yi geçmez.


Güce hükmedecem 1.6T diyon yani hocam :)


Çevrimdışı OnurB

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 261
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: Akif Hoca;532900
Hocam o lastik ebadı ve süspansiyonla yol tutuşunda da sıkıntı olacağına dair ufacık bir kuşkum yok. Direksiyon küçük ve sert,  daha yumuşak olabilirdi. Joystick  ile Nav.  Teyp radyo geçisi var ama sesi kontrol etmiyor. Ses için illaki direksiyon ya da orta konsolu kullanmak gerekiyor. Bagaj D sınıfı için küçük gibi. Arkada oturanlar için tavan alçak,  basık.  Bunları kabullenip bakmaya devam :)  Lastik ebat ını tam hatırlayamadım 235/50/18 gibiydi.  Sordum lastik ne kadar diye.  Mİchelin pilot sport u 2.400 e almışlar.


Lastikler 245/45/18