neyse ben dymamış görmemiş olayım turker üstadım reno ve sen olacak iş değil.:bnn:
Öyle deme hocam, tecrübe iyi oluyor.
Şimdi reno kullanarak edindiğim tecrübeleri yazayım mesela: (Bu arada Megane bi kaç aydır bende)
Megane'ın 16V 115'lik motoru cidden güçlü, kasa da hafif sayılır, o yüzden çok atik bir araba. Şehir içinde fazla devir çevirttirmiyor, 2000 deviri bile baya çekiyor. Bu nedenle şehir içinde gerçekten az yakıyor. Rampalı, dur-kalklı, düşük vites şehir içi kullanımlarında rahatlıkla Fabia 1.2 ile aynı yakar. Ama şehir dışı için aynı şeyi söyleyemeyiz. 90'la da gitseniz 6'nın altına indirmek zor. Tabi şehir içi bağırtsanız da 9'un üstü zor.
Ön takımı bozuluyor, bizim delik deşik yollarda 2-3 ayda sesler gelmeye başladı. Halbuki Kia Sephia'yı 1.5 sene hiç sakınmadan kullandım, kesinlikle ön takımda bir Z rotu bile eskimedi.
2000'li yılların başlarında bile Clio dahil çoğu Reno'larda direksiyonun altından kontrollü müzik sistemi gerçekten hoş düşünülmüş. Şİmdilerde bile bir VW'de bunu almak için üst donanıma kaymak gerekiyor.
Bence Reno motor anlamında iyi iş çıkartmış olsa da temelde arabanın arabalığı konusunda Almanların ve Korelilerin gerisinde. Biraz basit geliyor bana Megane I. Megane II de kullandım, o da farklı değil. III'ü bilemem ama perşembenin gelişi çarşambadan bellidir derler. Bu anlamda Cerato'nun gelişi Sephia'dan belliymiş aslında. Megane I'de aşırı yol ve motor sesi var. Camlardan da çok ses alıyor bence.
Bunları öğrenmek için yaşamak mı gerekiyor? Çoğunu evet... O yüzden hocam arada değişiklik iyidir sanki...