škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

Satılık ilanlarından...

turker · 3360 · 1389027

0 Üye ve 3 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Sertan_c

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1043
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: sleep_r;368535
Yanlış anlaşılmasın, ancak söylediğiniz disiplinlerin bazılarında linki verilen model, eski aracınızdan daha başarılıdır.
dediğim gibi, tersini düşünenler olacaktır mutlaka, tercih tamamen astra g yi bu kasa civic lere tercih ederim şahsen, her zaman...

Alıntı yapılan: ladacı8086;368548
Özellikle yol tutuş, gidiş konusunda :ok:
bu civic eskileri gibi 120 yada yenileri gibi 125 değil 110 hp... zaten 120-125 olanlar da nedense o kadar değilmişler gibi gidiyorlar, belki de şanzıman oranlarındandır, bilmiyorum ama bu civic ler ciddi anlamda yol tutuş olarak dediğim araçtan daha zayıf, çok fazla esneyerek gidiyor orjinal amortisörleri, dediğin kadar da gitmiyor... :ok: en zayıf bulduğum yanı da ses yalıtım....


Çevrimdışı turker

  • TDI
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 7883
    • Profili Görüntüle
    • http://www.ilkerturker.com
zaten özellikle aynı blokta fazla beygir elde edilmişse düşük beygir olanın alt devirleri daha canlı oluyor sanki, genelde öyle gördüm. Örn: yeni 128'lik crdi'ler için de "sanki 128'lik değilmiş gibi" yorumları yapılıyor.


Çevrimdışı sleep_r

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 113
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: Sertan_c;368598

bu civic eskileri gibi 120 yada yenileri gibi 125 değil 110 hp... zaten 120-125 olanlar da nedense o kadar değilmişler gibi gidiyorlar, belki de şanzıman oranlarındandır, bilmiyorum ama bu civic ler ciddi anlamda yol tutuş olarak dediğim araçtan daha zayıf, çok fazla esneyerek gidiyor orjinal amortisörleri, dediğin kadar da gitmiyor... :ok: en zayıf bulduğum yanı da ses yalıtım....
8 jenerasyon yani fn kasa civiclerde gaz teli yerine dbw sistemi var buda performansı törpülüyor. Ayrıca ton/hp oranı değişmediğinden, gitmiyor hissi verebilir. Yalıtım konusu ise klasik japon üretimi.Çoğu benzer araçlarda bu problem var.


Çevrimdışı Sertan_c

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1043
    • Profili Görüntüle
astra ve bora, markalarının orta segment araçları...
her ikisinde de 100 km civarı hızlarda önde fısıltı ile bile konuşulsa arkadaki çok rahat ve net duyuyor, motor ve yol sesi de çok güzel izole edilmiş, alman araçlarında da genelde yalıtım çok başarılı bence... japon, kore, dediğin gibi nispeten zayıf... toyota BİLE kapısını kapatınca tok bir ses vermiyor bana, teneke gibi bir ses geliyor...


Çevrimdışı sleep_r

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 113
    • Profili Görüntüle
Yalıtım ağırlığından dolayı japon araçları daha hafif oluyor. Buda tüketim+performansa olumlu yansıyor.Tercih meselesi bence burada başlıyor.


Çevrimdışı FF

  • Y A R D I R K I N G
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 7364
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: Sertan_c;368598
dediğim gibi, tersini düşünenler olacaktır mutlaka, tercih tamamen astra g yi bu kasa civic lere tercih ederim şahsen, her zaman...


bu civic eskileri gibi 120 yada yenileri gibi 125 değil 110 hp... zaten 120-125 olanlar da nedense o kadar değilmişler gibi gidiyorlar, belki de şanzıman oranlarındandır, bilmiyorum ama bu civic ler ciddi anlamda yol tutuş olarak dediğim araçtan daha zayıf, çok fazla esneyerek gidiyor orjinal amortisörleri, dediğin kadar da gitmiyor... :ok: en zayıf bulduğum yanı da ses yalıtım....

Yol tutuşu konusunda haklısın, bu konuda en başarısız Civic'lerdendir. Savrulmayı nispeten absorbe edebilmem için bana resmen şerit değiştirtmiş araçtır. Düz açık yolda beni çok tedirgin eden bir gidişi oldu, üstelik çok yüksek bir hızda değil, gayet normal böyle 100-130 aralıklarında daha, zaten durumu görünce basmadımda açıkcası, aynen o hızda devam ettim gittim. Performans olarakta aynı şekilde, VTEC ibaresi insanları yanıltıyor, hiç öyle fazla alakası yok. Asıl VTEC performansı Type R, S2000 gibi cihazlarda sadece.
« Son Düzenleme: 13 Haziran 2012, 15:03:31 Gönderen: FF »


Çevrimdışı ladacı8086

  • Detay Manyağı
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 659
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: Sertan_c;368598
dediğim gibi, tersini düşünenler olacaktır mutlaka, tercih tamamen astra g yi bu kasa civic lere tercih ederim şahsen, her zaman...


bu civic eskileri gibi 120 yada yenileri gibi 125 değil 110 hp... zaten 120-125 olanlar da nedense o kadar değilmişler gibi gidiyorlar, belki de şanzıman oranlarındandır, bilmiyorum ama bu civic ler ciddi anlamda yol tutuş olarak dediğim araçtan daha zayıf, çok fazla esneyerek gidiyor orjinal amortisörleri, dediğin kadar da gitmiyor... :ok: en zayıf bulduğum yanı da ses yalıtım....

Civiclerin yeni jenerasyonlarında ( fd6 kasalar ) kullanılan i-vtec teknolojisi yakıt tasarrufuna yönelik bir sistem olarak biliyorum ve o yüzden de eski v-tec lerdeki gibi 3500 devir sonrası tam güç alınmıyor. Devamlı değişken vtec ayarı var 4 zamanlı. Hava yakıt karışımı devalı değişiyor o yüzden de anlamak zor. Gücü farketmez zor ama basacağın zaman da hiç ben gitmem, etmem demiyor. Eski dediğiniz araçlar da 3500 devir sonrası anca tam güç çalışıyorlar. O devir altında gösterdikleri güç asıl güçleri değil diye biliyorum, yanlışım varsa düzeltin ;)


Çevrimdışı berhan

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 188
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: Sertan_c;367726
arkadaşın biraz kararsız görünüyor... :)

ilanın ilk cümlesi:  SIFIR GİBİ TEMİZ 2012 JETTA BEYAZ DİZEL DÜZ VİTES KUSURSUZ...

söyle de düzeltsin istersen...


onun sebebi abimin arkadaşı koymuş ilanı adamda jetta var 1,6tdi hatta plakası FAY11 miydi neydi onunla karıştırmış :D :D





Çevrimdışı yasin90

  • .......
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 883
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: tufan;369822
fiyat uçmamış mı ?

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-audi-sahibinden-temiz-a3-89605098/detay


satmak istemiyorsa normal :)
ANKARA içi mobilya, özel dolap vs itinayla yapılır, müracaat ben :)


Çevrimdışı kaptan52

  • Benz
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1768
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: turker;368605
zaten özellikle aynı blokta fazla beygir elde edilmişse düşük beygir olanın alt devirleri daha canlı oluyor sanki, genelde öyle gördüm. Örn: yeni 128'lik crdi'ler için de "sanki 128'lik değilmiş gibi" yorumları yapılıyor.
O ondan değil abi bizim insanımızın çok bildiğinden oluyor. aynı motor blue dada var. şu anda atmosferik benzinli dizel 1.6 ların çoğunu silkeler. hatta bazı turboluları bile götürür. neden kg olarak hafif. o gitmiyor dedikleri i30 , ceed dir onlarda 1.5 ton üzeri araçlar. birde bu araçların turbosunda bir güvenlik ventili var . turbo koruması için ani yüklenmeleri engelliyor uzun süreli gaza basma gerekiyor.


Çevrimdışı ugurcnplt

  • eskici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 2760
    • Profili Görüntüle
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-volkswagen-passat-hem-dizel-hemde-27-500tl-74322112/detay
 
 
aslında biniciye mantıklı gibi duruyor.hemde exculisive donanım sw si türkiyede başka yok galiba.
elegance=ugurcnplt


Çevrimdışı mygokhan

  • ŠKODA
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 15590
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: ugurcnplt;369925
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-volkswagen-passat-hem-dizel-hemde-27-500tl-74322112/detay
 
 
aslında biniciye mantıklı gibi duruyor.hemde exculisive donanım sw si türkiyede başka yok galiba.



Az para ama çok para..:D Değmez bana göre...
2004 Skoda Fabia 1.2 HTP
2007 Skoda Roomster 1.2 HTP
2011 Skoda Fabia II 1.2 HTP  
2012 Fiat Doblo Cargo maxi 1.3 Mjet
2015 Ford Courier Van 1.5 TDCI