škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

Satılık ilanlarından...

turker · 3360 · 1426798

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Engin E

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 8341
    • Profili Görüntüle
Fabia1 i bitirirken active(1,4) ve charm(1,2) diye iki model çıkardılar. Bunları da bayağı dolu ürettiler.
Dünyalılardan tiskiniyorum.(G.O.R.A.)


Çevrimdışı dgn

  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 7891
    • Profili Görüntüle
Hem charm hemde 1.4 tdi ilk defa denk geldim. Kim bilir daha neler neler vardır.


Çevrimdışı DDŞ

  • Deli Oğlan
  • Genel Moderatör
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 9379
    • Profili Görüntüle
Maxi dot lu charm ama celik jant yok. Yuce sen nelere kadirsin..


Çevrimdışı kadir_

  • Kısa Bir Ara..
  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 9469
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: Akif Hoca;504751
Bu fiyatlara 180-200hp lik araba bakıyorum.  2.0TFSI baktım yakıtı sıkıntı. LPG sıvı sistem dönüşümü pahalı. 1.8T lere sıralı LPG takılıyor. 12-14lt lpg yaksa 35krs o da çok değil.  Bildiğim kadarıyla quattro tamamen mekanik bir sistem,  sorunsuz ve bakım gerektirmiyor. Nasip belki alırım..


Yakın konusunda ucu çok açık abi tamamen kullanım koşuluna ve stiline bağlı.Eğer bulunduğun şehirde dur kalk trafik yoksa 10-11 lt lpg yakarsın ama istanbul gibi yerlerde genelde 12-13 lt yakabiliyor lpg de..

En son dün depoyu fulledim 275 km de 70 tl lpg aldı 2,32 den :ok:

Benim bu aralar 28-29 kuruş arası geziniyor taş çatlasın en fazla 30kr yakar şimdi yazlıklarada geçtim büyük ihtimal biraz daha düşecektir:ok:


Çevrimdışı Akif Hoca

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 5102
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: kadir_;505087
Yakın konusunda ucu çok açık abi tamamen kullanım koşuluna ve stiline bağlı.Eğer bulunduğun şehirde dur kalk trafik yoksa 10-11 lt lpg yakarsın ama istanbul gibi yerlerde genelde 12-13 lt yakabiliyor lpg de..

En son dün depoyu fulledim 275 km de 70 tl lpg aldı 2,32 den :ok:

Benim bu aralar 28-29 kuruş arası geziniyor taş çatlasın en fazla 30kr yakar şimdi yazlıklarada geçtim büyük ihtimal biraz daha düşecektir:ok:
Şimdi arabaya baktım.  Yakıt olarak YB ortalama 10 LT gösteriyordu. Arabada şöyle bir sıkıntı var. Tapa gaz  yüksek devirde vites değiştirip debriyajdan ayak çekince 1 saniye kadar VURUNTU  yapıyor.  Motor ve şanzıman takozlarına baktık sorun yok. Başka nereden olabilir?
« Son Düzenleme: 29 Mart 2015, 14:21:35 Gönderen: Akif Hoca »


Çevrimdışı kadir_

  • Kısa Bir Ara..
  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 9469
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: Akif Hoca;505111
Şimdi arabaya baktım.  Yakıt olarak YB ortalama 10 LT gösteriyordu. Arabada şöyle bir sıkıntı var. Tapa gaz  yüksek devirde vites değiştirip debriyajdan ayak çekince 1 saniye kadar VURUNTU  yapıyor.  Motor ve şanzıman takozlarına baktık sorun yok. Başka nereden olabilir?


Aks kafaları boşluk yapmış olabilir yada doğukanında dediği gibi quatro sisteminde arka difrensiyalde genelde sıkıntı yaratıyormuş yüksek km lerde bundan dolayıda olabilir iyi bir ustaya göstermek lazım burdan birşey desek yanlış olur :)


Çevrimdışı DDŞ

  • Deli Oğlan
  • Genel Moderatör
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 9379
    • Profili Görüntüle
Abi nasil bi vuruntu var anlamadim tam da otomatik miydi araba? Otomatikse sanzimana bakmak lazim (motor sicakken vites gecislerinde de sarsinti var mi ona bi bak abi sanziman yagi ne zaman degismis) eger sanziman saglamsa diferansiyel bosluk yapmis olabilir bu km de yapmamasi lazim


Çevrimdışı Akif Hoca

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 5102
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: kadir_;505114
Aks kafaları boşluk yapmış olabilir yada doğukanında dediği gibi quatro sisteminde arka difrensiyalde genelde sıkıntı yaratıyormuş yüksek km lerde bundan dolayıda olabilir iyi bir ustaya göstermek lazım burdan birşey desek yanlış olur :)


Tam olarak aks kafalarından boşluk yapıp ta sallantı yapması gibi bir vuruntu.
Ancak 1 saniyelik bir sallantı oluyor. Sonrasında yok. Bu sallantıyı ara viteslerde yüksek devirden geçişte yapıyor.
Aks vuruntusunu biliyorum. Aks boşluğunda, vites geçişinden ziyade vitesteyken yüke bindiğinde hatta yükte kaldığı sürece sallantı devam eder. Bunda 1 saniyelik bir sallantı olup bitiyor..
Quattronun aktarmasından anlayacak iyi bir usta Isparta'da bulmak zor..


Çevrimdışı DDŞ

  • Deli Oğlan
  • Genel Moderatör
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 9379
    • Profili Görüntüle
Bir daha bindiginde bak abi eger arka taraftaysa bosluk diftendir. Burdan konusmak cok afaki oluyo malesef


Çevrimdışı Akif Hoca

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 5102
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: DDŞ!;505115
Abi nasil bi vuruntu var anlamadim tam da otomatik miydi araba? Otomatikse sanzimana bakmak lazim (motor sicakken vites gecislerinde de sarsinti var mi ona bi bak abi sanziman yagi ne zaman degismis) eger sanziman saglamsa diferansiyel bosluk yapmis olabilir bu km de yapmamasi lazim


Doğukan araba otomatik değil.
3.-4. viteste 5000-6000 devir giderken vites yükseltirken ya da yüksek devirde vites değiştirmeden ayağın gazda debriyaja basıp bırakırken;
tam kavramaya geçtiğinde 1 saniyelik bir sallanma oluyor. Tam olarak insanın ürperip irkilmesine benzer bir sallantı.
Haricinde tünelde şanzuman motor takoz, kulaklarına baktık sorun görünmüyor.
motoru güzel, üfleme v.s. yok..


Çevrimdışı Akif Hoca

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 5102
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: DDŞ!;505118
Bir daha bindiginde bak abi eger arka taraftaysa bosluk diftendir. Burdan konusmak cok afaki oluyo malesef


Eve döndüm, fiyatta anlaşamadık, bunların dif. tamir olur mu?


Çevrimdışı DDŞ

  • Deli Oğlan
  • Genel Moderatör
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 9379
    • Profili Görüntüle
Tamiri icin bilgili bi adamin inanmasi gerek. En makul cozum cikmacidan guzel bi arka dif bulup oturtmak. 1-3 milyar arasina cozulur. Eger sikinti difteyse. Araba yuksek devirdeyken (motor canliyken turbo doluyken) gazdan ayak cekip tapa gaz yaptiginizda arka taraftan bi tak gelip hafif bi sarsinti oluyorsa dif bosluk yapmis demektir. Ancak 200k da bi arabanin torseninde bosluk olmamasi lazim. Belki de bosluk sanziman tarafinda da olabilir aslinda. Incik cincik didiklemek gerekiyor. Cikarsa cikarsa max 5milyar sorun cikartir. O halde de binilir rahatsiz etmiyorsa sizi. Arkadasimin b5 i 350k civarinda km si difftr bosluk var biniyo oyle. Bi sikintisi yok. Hatta karda acayip eglendiriyo falan muazzam viraj kasiliyo.

Ispartada usta bulunmayacagi icin kimse girmek istemez. Adaminda satasi varsa makul fiyata alinir. (40in altindaki her rakam guzeldir)


Çevrimdışı Akif Hoca

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 5102
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: DDŞ!;505131
Tamiri icin bilgili bi adamin inanmasi gerek. En makul cozum cikmacidan guzel bi arka dif bulup oturtmak. 1-3 milyar arasina cozulur. Eger sikinti difteyse. Araba yuksek devirdeyken (motor canliyken turbo doluyken) gazdan ayak cekip tapa gaz yaptiginizda arka taraftan bi tak gelip hafif bi sarsinti oluyorsa dif bosluk yapmis demektir. Ancak 200k da bi arabanin torseninde bosluk olmamasi lazim. Belki de bosluk sanziman tarafinda da olabilir aslinda. Incik cincik didiklemek gerekiyor. Cikarsa cikarsa max 5milyar sorun cikartir. O halde de binilir rahatsiz etmiyorsa sizi. Arkadasimin b5 i 350k civarinda km si difftr bosluk var biniyo oyle. Bi sikintisi yok. Hatta karda acayip eglendiriyo falan muazzam viraj kasiliyo.

Ispartada usta bulunmayacagi icin kimse girmek istemez. Adaminda satasi varsa makul fiyata alinir. (40in altindaki her rakam guzeldir)
Turbo doluyken gaz bırakıp verdim sorun yok.  Sadece anlattığım durumda var.  40 verdim.  Olmaz dedi.  2. Sahibi.  İlk sahibi 60 yaşında bir amcaymış. Arkadaş alalı 4 yılı geçmiş.  Verirse almayı düşünüyorum.  Tam eğlencelik bir araba.  Virajlarda düzde gibi gidiyor..


Çevrimdışı DDŞ

  • Deli Oğlan
  • Genel Moderatör
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 9379
    • Profili Görüntüle
Ispsrtada satmasi zor problemli arabayi satasi varsa 1 aya kalmaz doner gelir