Makyajlı kasa nın motoru Sidi motor yani Spark Ignition Direct Injection türkçesi kıvılcım ateşlemeli direkt enjeksiyon kısaca buji sistemi eski motordan farkı yakıt tüketimi,sessizlik ve eski motorda alt devirler çok cansızken bu motorda alt devirler daha canlı motora ek olarak makyajdan sonra yanlış hatırlıyor olabilirim 2700 ya da daha fazla parça değişti.
Bence 2.el 64-70 arasına çok güzel bir insignia alabilirsiniz hiç lpg li araç kullanmadım o konuda bir yorum yapamam ama 1.6 dizel otomatik insignia için bayiiye gittiğimde 1.4 lpg li kullanan birisiyle konuşmuştum 17 bin km dir sorunsuz bir şekilde bindiğini söylemişti.Ne derece doğrudur onu bilmiyorum.
Bence bir test sürüşü yapın 5-10 dakika içinde kararınızı verirsiniz :gaz:
Direkt enjeksiyonlu araçlarda LPG sıkıntılı. Olsa da sıvı sistem dönüşümü pahalı.. Test suruşu yapsam ıyı olacak
Ben de Insignia'yı her açıdan tavsiye ederim fakat LPG konusunda benim de fikrim yok. Yanlış referans olmak istemem..
Ben araştırdım, sıkıntı sadece Sübap . O da aşılır bir sorun.
Hocam fiyat bayram öncesi sonrası çok fark etmez de seçenekler artabilir.
Hatta 2 ay daha bekleme şansın olursa hem seçenekler artar hem fiyatlar gevşer biraz (tabi dövizde artış devam etmezse).
Ama kafana göre bi şey bulursan da affetme derim.
Benim kafama da yatıyor bunlar da lpg'ye karşı soğudum baya. 1.6 dizeli çıksa da seneye 2.ele düşse belki düşünürüm. Ceedden memnunum biraz daha bineriz de sonraki aracım Allah ömür verirse iyi yol tutsun istiyorum. Bir de herkeste olmayan bi araba olmalı :rm:
Ben de sırf LPG ve benzin için tercih ediyorum. Dizele alışamadım..
Abi yeni kasaların motoru direk besleme o yüzden sıvı sistem gibi sistemler gerekiyor. Düz sıralılar verimli çalışmıyor.
Aynen, sıvı da halen pahalı ve sorunsuz değil..
1.4 T 140 bgi sıfır aldık izmirden. Ankaraya geldik tüp taktırdık. Subap yağlamalı prins 3200 liraya gelmişti. Şuan 55bin oldu araba herhangi bir sıkıntı yaşamadık. Bakımı 20binde oluyor ama yağlama 15binde bir bitiyor ve 90liraya değişiyor. Subaplarda şuan bir sıkıntı yok olursa zaten illaki foruma da yazarım. Opelin o motorları tüpe uyumluyken kıymeti bilinmeli bence
Bence de güç ve LPG uyumuyla tercih nedeni..
Daha önce 1.6 Turbo'lara tüp taktırıp sorun yaşayanları duymuştum, iyice araştırmak lazım..
Sorun yaşamayan yok aslında. Sorun Sübap magnezyum olunca 50-60 bin km sonra uzama vb. Sorun çıkarıyor. Çözümü var, çelik Sübap ile değişim..