Motor çalışma sıcaklığındayken açarsanız hava daha kolay çıkar.Arabayı rampada motor yukarda kalacak şekilde durdurun.Bu işlemi bir kaç kere yaparsanız hava kalmayana kadar yapın .
Aracı 10 dak kullandım sıcaklığı 90 dereceye gelince önü yukarıda kalacak şekilde stop edip su kabının kapağını açtım. Açmamla beraber su seviyesi yükseldi ve bir miktar basınçlı hava çıktı. Sabah araç soğukken marşa bastıktan sonra yine çeşmeden akan su sesi. Sanırım bu işlemi 2-3 kez yapmak lazım 1 kerede tüm hava çıkmıyor. Yani sadece kabın içindeki boşluğa sıkışan hacim kadar hava boşalıyor. Aracın içinde daha fazla hava varsa Su kabını birkaç kez açmak gerekiyor. mantık bu mu?
Isınınca araç sonraki çalışmalarda gelmiyor bu ses. Hararet 90 da sabit hiç geçmedi. Sürüş çekiş sorun yok.
Bu havanın çıkması için aracın termostat açması şart mı?
Araç sıfır çok zorlamadan kolay kolay termostat açmaz ayrıca termostat açması için 90 dereceyi geçmesi gerekmiyor mu?
100-110 en az termostat açar bence.....
Araç 90 derecede çalışırken radyatörün önündeki fun dönmeye başlayınca termostat açmış mı oluyor.
Eski renomda termostat açınca arabanın motoru fırlayacak gibi oluyordu.
Bu araçlar yeni teknoloji termostat açsana radyatörün önündeki fun dönsede ses çıkmıyor..
Araç içi ni ısıtan peteklerde hava var bence. klima kapalı fun kapalı sıcaklık mavide.
Pazartesi servisteyim acayip sinir oldum. Bu sorun internette yaptığım araştırmalar neticesinde gördüm ki her marka sıfır ya da eski araçlarda oluyor. Sorun radyatör yada ıstıma peteği havası....