0 Üye ve 3 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Dogal da olabilir, olmayabilirde. Hortum baglantilarini kontrol ettir. Az gvsekten buharlasmis olabilir. Baglanti yerinde hafif bi kuflenme tarzi bisey olup olmadigina baktir icin rahat etsin.
And otoda antifriz Fazlasıyla koyduk fakat su hiç konmadı Tankın içine anlamadım fazlasını tahliye edecektir dendi.
MAX hizasından daha fazla konmamalı. Basınç ve kapalı devre bir sistemin içerisindeki sıvı genleşeceği zaman o üstte kalan kısma genleşir. O üst kısımda hiç pay kalmazsa tabii ki ya kapağı attırır ya da zayıf bir yeri bulup oradan kendini tahliye edecektir.
Genelde kapaklarda belli bir basınç sonrası için tahliye özelliği var.
"İyi de neden sistem gereksiz yere o kadar basınca maruz kalsın ki?" diye düşünüyorum ben. Bir de diyelim ki o tahliye 5 bar basınçta açılıyor ama bir yerlerde 3 bar basınçta patlayabilecek bir sıkıntı var. Bu durumda da daha fena sonuçlar çıkabilir ortaya diye düşünüyorum Hocam.
hangi kapaktan bahsediyoz arkadaşlar?bu araçlarda suyu radyötöremi koyuyoz yoksa yedek su tankınamı?
G12 - G13 antifrizler hazır karışım olarak kullanılıyor. Yani bunu koyunca tekrar su koymaya gerek yok. Yanılıyorsam bilenler düzeltsin.