škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

SUPERB mizi Teslim Aldık

0 Üye ve 4 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı kolgezer

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 599
    • Profili Görüntüle
ön ve arka  koltuk ısıtma prestij donanımda standarttır ve arka konsolun üst tarafında yer alır.eklettiğiniz 220v ve usb ise aşağıda yer alır.yani size yapılan açıklama pek mantıklı gözükmüyor. kişisel kanaatim sipariş geçilirken sehven arka koltuk ısıtmanın iptali olmuş. bu da aslında ayıplı mal statüsünde değerlendirilebilir. peşini sakın bırakmayın telafisi mutlaka yapılmalı.
 

resim yükleme servisi


Çevrimdışı Obi_Y

  • Acemi Üye
  • **
    • İleti: 72
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: Turboordek;561635
Hayirli olsun. Ben de dun teslim aldim aracimi. 18" jant ve lastikler pirelli.

Arka koltuk isitmasinin iptali, siparis gecilirken yanlislikla "ön koltuk isitma" opsiyonunun eklenmesiyle olmus olabilir mi?

en mantıklı açıklama bence bu
standart olan özellik opsiyon alınca düşüyor olması kadar mantıksız bir açıklama olamaz eklenen özellik bir kat daha iyi seviyede ise standart olanı iptal eder ve yerine bir üst seviyedekini ekler
kaldı ki koltuk ısıtma paneli ile arka konfor paketi ayrı bölgelerde konumlandırılmış sallama cevap olmuş.
benim aracımda havalandırmalı tam deri koltuk var arkada havalandırma yok diye delikli deri koymayalım dememişler iyi ki :)

dur kalk olayı ise trafikte araç ilk durduğunda acc kolunu direksiyona doğru çekerseniz yani resume konumuna ekranda acc devrede diye yazar ön deki araç hareket edince belli mesafeden sonra aracınızda hareket eder adım adım trafik sıkışıksa takip eder ama biraz yavaş hareket ediyor trafikte biraz kulağınız çınlayabilir diğer sürücüler tarafından.


Çevrimdışı Haradrim

  • Acemi Üye
  • **
    • İleti: 55
    • Profili Görüntüle
Evet bana da öyle geliyor. 4A4 Ön arka koltuk ısıtma iptal edilip geriye 4a3 ön koltuk ısıtma eklenmiş. Bir yanlışlık yapılmış belli ki ve bunun prizle hiç alakası yok. Bakalım Satıcıya durumu bildirdik ne cevap alacağız.


Çevrimdışı kolgezer

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 599
    • Profili Görüntüle

Çevrimdışı enoktakenokta

  • Site Sorumlusu
  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 7265
    • Profili Görüntüle
[MENTION=11920]Haradrim[/MENTION] ; Son durum nedir?
Hep bi F.D. kafasındaki kişi...


Çevrimdışı Haradrim

  • Acemi Üye
  • **
    • İleti: 55
    • Profili Görüntüle
[MENTION=2576]enoktakenokta[/MENTION]

Bu gün mail aldik Satıcıdan. Hatalarının olduğunu araç oluştururken arka koltuk ısıtma eklemediklerini bu konuda yapacak bişeyi olmadığını söylediler

Özür dileyip 2 periyodik bakım hediye ettiler. Ama bizi çok tatmin etmedi bu.


Çevrimdışı smsener

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 340
    • Profili Görüntüle
Araciniz hayirlisi olsun insaAllah.

Yasadiginiz durum olagandisi bence.

Gelen mail ise tam bu sekildeyse fecaat!

Bildigim; prestij versiyon bir arac siparis gecilirken arka koltuk isitma eklenmez, standart ozelligidir bu versiyonun.

Saticinin hatasi, var olani cikarmak. Yetmiyormus gibi on tarafi eklemek, oda yetmiyor gibi on taraf isitmasinin arka taraf isitmayi kapsadigini dusunmesi.

Bence hatalar silsilesi var ama araci alirken attiginiz imzalar isinizi zora sokabilir, bilerek boyle siparis ettiler imaji verebilir.


Çevrimdışı rumiexile

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1082
    • Profili Görüntüle
Mağduriyetin giderilmesi için verilen teklifi, durumunuz değerlendirildiğinde uygun buluyorum yaklaşık (1500₺). Şimdi aracı yenileyin deseniz belki 6 ay araçsız kalacaksınız. Mahkeme süreçleri vs zihnen rahat olursunuz en azından. Aracınız o özellik olmasa da çok özel zaten, keyfini çıkarın.


Çevrimdışı ozyx

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 106
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: Haradrim;563332
[MENTION=2576]enoktakenokta[/MENTION]

Bu gün mail aldik Satıcıdan. Hatalarının olduğunu araç oluştururken arka koltuk ısıtma eklemediklerini bu konuda yapacak bişeyi olmadığını söylediler

Özür dileyip 2 periyodik bakım hediye ettiler. Ama bizi çok tatmin etmedi bu.



Sayın Alper kardeşim, öncelikle konuya cevap vermesem de başından beri gelişmeleri takip ediyorum ve problemin için çok üzüldüm ve tedirgin oldum açıkçası. Çünkü benim de aracım henüz gelmedi. Bi sıkıntı olacak diye çok korkuyorum. Ama yinede bence bu mesele üzerinde fazla düşünmemeye gayret göster. Olan olmuş biten bitmiş. Bayideki aptal herif salaklık yapmış(nasıl başarmış hala aklım almıyor o da ayrı bir nokta). Ama bu noktadan sonra bu konuyu çok fazla kafana takarsan araçtan soğursun binesin gelmez. Gözüne çok kötü görünür. Şimdi anladığım kadarıyla bayii ve 2 tane periyodik bakım hediye etmiş. Ama bu hatalarının telafisi olmuyor size sadece koltuk ısıtma yerine 2 tane periyodik bakım satmış oluyorlar. (ki belki başka bir özel serviste yaptırmaya kalksan kendi servislerininkinden daha uygun fiyatlı olacaktı) Bence satıcıyı ufak tehditlerle ( burda belirtmem gerekiyor adamlara fiziksel olarak zarar vermekten bahsetmiyorum) sizi tüketici haklarına şikayet ederim mahkemeye veririm falan gibi şeylerle,  2 tane periyodik bakımdan daha fazlasını koparmaya çalışın bence :ok: hem bu sayede siniriniz geçmiş olur hemde "ohhh nası taktım adamlara" diyerek arabaya daha keyifli bir şekilde binersiniz.

Saygılar..

(her bayiden araba alınmayacağını birkez daha öğrenmiş olduk)


Çevrimdışı ozyx

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 106
    • Profili Görüntüle
Bu arada şunu da söylemeden geçmeyeyim. Prestij paket alan bir adam için arka konfor paketi bana göre gereksiz para harcaması. Zira oradaki elektrikli prizde ya bilgisayar çalıştırırsın ya da telefon tablet şarj edersin. arkada zaten çakmaklık var. oraya çakmaklık adaptörlü şarj aleti aldın mı bitti gitti laptobuda şarj etmeyiver olsun bitsin. Eminim Multimedya tutucununda yan sanayi bir çözümü çıkacaktır ilerleyen zamanlarda


Çevrimdışı crash

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 2832
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: ozyx;563379
Sayın Alper kardeşim, öncelikle konuya cevap vermesem de başından beri gelişmeleri takip ediyorum ve problemin için çok üzüldüm ve tedirgin oldum açıkçası. Çünkü benim de aracım henüz gelmedi. Bi sıkıntı olacak diye çok korkuyorum. Ama yinede bence bu mesele üzerinde fazla düşünmemeye gayret göster. Olan olmuş biten bitmiş. Bayideki aptal herif salaklık yapmış(nasıl başarmış hala aklım almıyor o da ayrı bir nokta). Ama bu noktadan sonra bu konuyu çok fazla kafana takarsan araçtan soğursun binesin gelmez. Gözüne çok kötü görünür. Şimdi anladığım kadarıyla bayii ve 2 tane periyodik bakım hediye etmiş. Ama bu hatalarının telafisi olmuyor size sadece koltuk ısıtma yerine 2 tane periyodik bakım satmış oluyorlar. (ki belki başka bir özel serviste yaptırmaya kalksan kendi servislerininkinden daha uygun fiyatlı olacaktı) Bence satıcıyı ufak tehditlerle ( burda belirtmem gerekiyor adamlara fiziksel olarak zarar vermekten bahsetmiyorum) sizi tüketici haklarına şikayet ederim mahkemeye veririm falan gibi şeylerle, 2 tane periyodik bakımdan daha fazlasını koparmaya çalışın bence :ok: hem bu sayede siniriniz geçmiş olur hemde "ohhh nası taktım adamlara" diyerek arabaya daha keyifli bir şekilde binersiniz.

Saygılar..

(her bayiden araba alınmayacağını birkez daha öğrenmiş olduk)
 
 Bu düşünceleriniz çok yanlış bence. Ortada bir hata var, fakat hatanın insanlara mahsus olduğunu belirtmek isterim. İnsanlık hali olabilir bu tarz şeyler her zaman. Sırf bu yüzden insanlara aptal demeniz hoş bir tavır değil. Telafi amacıyla 2 tane periyodik bakım hediye etmişler. Kabul edilir veya edilmez, bu aracı alan arkadaşımızın vereceği bir karar.
YAŞASIN PEUGEOT-SKODA KARDEŞLİĞİ...
 


Çevrimdışı ozyx

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 106
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: crash;563523
Bu düşünceleriniz çok yanlış bence. Ortada bir hata var, fakat hatanın insanlara mahsus olduğunu belirtmek isterim. İnsanlık hali olabilir bu tarz şeyler her zaman. Sırf bu yüzden insanlara aptal demeniz hoş bir tavır değil. Telafi amacıyla 2 tane periyodik bakım hediye etmişler. Kabul edilir veya edilmez, bu aracı alan arkadaşımızın vereceği bir karar.


Sanırım o bayi ile bir alakanız var yoksa bu kadar agresif bir cevap vermenize bir anlam veremiyorum. ama biraz empati yapabilirseniz eğer bu arkadaşımızın kendisini nasıl hissettiğini bir nebze anlarsınız belki. bunun sizin başınıza geldiğini bir düşünün lütfen.  nasıl hissedersiniz acaba ? o arabaya bir daha binmek ister misiniz acaba ? kazıklanmış gibi hissetmez misiniz acaba? şimdi diyeceksiniz ki insandır hata yapabilir olsun vesaire vesaire. bu da sizin tarafsız empati kurma yeteneğinizin olmadığını gösterir.

Saygılarımla..


Çevrimdışı crash

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 2832
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: ozyx;563525
Sanırım o bayi ile bir alakanız var yoksa bu kadar agresif bir cevap vermenize bir anlam veremiyorum. ama biraz empati yapabilirseniz eğer bu arkadaşımızın kendisini nasıl hissettiğini bir nebze anlarsınız belki. bunun sizin başınıza geldiğini bir düşünün lütfen. nasıl hissedersiniz acaba ? o arabaya bir daha binmek ister misiniz acaba ? kazıklanmış gibi hissetmez misiniz acaba? şimdi diyeceksiniz ki insandır hata yapabilir olsun vesaire vesaire. bu da sizin tarafsız empati kurma yeteneğinizin olmadığını gösterir.

Saygılarımla..
 
 O bayi ile bir alakam yok. Sizde kendinizi o satış danışmanının yerine koyun. Size bir müşteri aptal dese, salaklık yaptın dese hoşunuza gider miydi ? Demek ki tarafsız empatiyle alakası yokmuş bu işin. Ayrıca işim gereği empati kurmayı gayet iyi biliyorum merak etmeyin. Arkadaşımızın mağduriyetine hak veriyorum fakat kimse kimseye istemeden yapılan bir hata yüzünden hakaret etme hakkına sahip değil bence.
 
 Saygılarımla.
YAŞASIN PEUGEOT-SKODA KARDEŞLİĞİ...
 


Çevrimdışı ozyx

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 106
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: crash;563529
O bayi ile bir alakam yok. Sizde kendinizi o satış danışmanının yerine koyun. Size bir müşteri aptal dese, salaklık yaptın dese hoşunuza gider miydi ? Demek ki tarafsız empatiyle alakası yokmuş bu işin. Ayrıca işim gereği empati kurmayı gayet iyi biliyorum merak etmeyin. Arkadaşımızın mağduriyetine hak veriyorum fakat kimse kimseye istemeden yapılan bir hata yüzünden hakaret etme hakkına sahip değil bence.
 
 Saygılarımla.

 

Valla İnanç bey ben müşterilerime böyle basit hatalar yapmıyorum Allaha şükürler olsun işimi ciddiye alıyorum. Ola ki yaptım müşteri bana ne dese haklı. 100 binlira az bir para değil. Bunun empati ile gayette bir ilgisi var. Ayrıca her platformda olduğu gibi müşterinin çıkarlarını her şeyden önce düşünülmelidir.  
Allah korusun aynı şey benim başıma gelse, sadece salak ya da aptal demekle kalmaz ortalığı ayağa kaldırırım.
Bu arada forumda 3-4 haftalık bir geçmişim var. İnanç bey açıkçası mesleğiniz gereği dediğiniz için bende bir merak uyandırdınız. Acaba ne işle meşgulsünüz?

Saygılarımla..


Çevrimdışı masah

  • Acemi Üye
  • **
    • İleti: 57
    • Profili Görüntüle
Arkadaşımız prestij donanım araç alıp üstüne opsiyon ekletmiş. Gelen araçta eklenen opsiyon var,  ama seçilen paketin standart donanımı yok.
Buna kim sebep olduysa yaptığı aptallık bence de. Üstelik telafisi çok zor olan bir aptallık. Benim bir elemanın yapsa kapı önüne koyardım,  pazarda limon satsın.  Orada bu tip hatalar yapamaz.