škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

Rapid sipariş sorunu

0 Üye ve 4 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı senaksoy

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 33
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: brkdmr38;562299
Siz bayiyiyi ödüllendirip kendinizi cezalandiriyorsunuz.Gelin vaz geçin başka bayiiden yeni sipariş oluşturun.Adamlar sizin kendilerine mahkum olduklarını bildiklerinden rahat davranıyorlar 80 bin TL para veripde istediğim araca binememek de nedir.Başka bayilere bakın rapid olmasada fabialarda bakın belki istediğiniz dolulukta bir araca denk gelirsiniz ama o aracii almayin


Alıntı yapılan: Frequency;562300
Kaparoyu geri alın, arabayı da almayın...ne halt ediyorlarsa etsinler...
O kadar para verip, 2. el gibi seçim yapamamak olmaz.


Alıntı yapılan: Tevfik Yüksel;562303
Arkadaşın dediklerinin hepsine katılıyorum. Sakın o arabayı alma. İlla Skoda alacağım diyorsan git başka bayiden al. Git başka bayiden sipariş verdir arkadaşım. Hatta sorgularsan belki ellerinde senin istediğin araba bile vardır. Çakallara bak. Böyle birşey olabilir mi ya, sen kendi istediğin arabaya bineceksin, onların istediği arabaya değil.


Destekleriniz için teşekkür ederim. Hukuki yollara başvurmak istedim bu kimsenin yanına kalmasın istedim fakat bana "mahkeme açın ama bişey çıkmaz" dediler yine ukalaca. Sipariş formundaki bahsi geçen maddeyi aynen yazıyorum. "Yüce Auto Motorlu Araçlar Ticaret A.Ş. üretim, ithalat gibi nedenlere bağlı olarak önceden haber vermeden değişiklik yapabilir."

Şu durumda skodayı tercih ettiğim için kendimi suçluyorum


Çevrimdışı enoktakenokta

  • Site Sorumlusu
  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 7265
    • Profili Görüntüle
Öncelikle geçmiş olsun. Bence Skoda'dan ziyade bayiyi suçlamak lazım, zira yaptıkları şeyin hiçbir mantığı yok. Bu araç sizin içinize sinmeyecek bence, bu nedenle kaporanızı geri alın ve başka bir bayiiden istediğiniz aracın siparişini verin.
Hep bi F.D. kafasındaki kişi...


Çevrimdışı mrt03mrt03

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 851
    • Profili Görüntüle
İstediğiniz özelliklerde tr de diğer bayilerde yok mu?


Çevrimdışı rsimsek

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 2434
    • Profili Görüntüle
Alıntı
"Yüce Auto Motorlu Araçlar Ticaret A.Ş. üretim, ithalat gibi nedenlere bağlı olarak önceden haber vermeden değişiklik yapabilir."

Bu madde için sipariş sürecinde modelde değişiklikler olabilir, anlarım. Fakat arabanın rengi de mi tutmaz!?

Madem istediğim özellikler satıcının keyfine kalmış ne diye sipariş seçenekleri sunarlar?

Bence de kaporanızı alıp hukuki yollara başvurun. Söz konusu maddede arabanın renginde, koltuğunda vb. size sormadan değiştirme yapılabilir diye anlaşılmıyor deyin. Sipariş alırken bantta ya da planlanan üretim süresince hangi özelliklerde araç üretileceği bellidir, ona göre sipariş alsınlar.


Çevrimdışı Tevfik Yüksel

  • Acemi Üye
  • **
    • İleti: 73
    • Profili Görüntüle
Bayiinin yaptığı dalga geçmektir. Bence daha fazla muhatap olup da sinirlerinizi bozmayın. Alın kaporayı çıkın oradan. Hem özel sipariş alacak, hem de ben kendi kafama göre araba getireceğim sen ona bineceksin diyecek. Dayanak olarak da bu saçma maddeyi gösterecek. O madde muhtemelen başka bir husus için yazılmış bir maddedir. Bu işin arkasında kesin başka birşey var. Tamam bir iki farklılık olsun, kabul edelim, ama neredeyse sana skoda yerine hyundai vereceklermiş ya. Herşeyi geçtim yolda araba zarar görmüş diye birşey deseler neyse. Bunun arkasında bir bit yeniği var. İhtimallerden biri de sizin sipariş ettiğiniz aracın başkasına satılmış olması. Dediğim gibi  daha fazla kafanızı bulandırmadan alın kaporanızı çıkın.


Çevrimdışı nedemeklazım

  • Acemi Üye
  • **
    • İleti: 78
    • Profili Görüntüle
Bir hukukçu olarak söylüyorum yasal yollara başvurduğunuzda lehinize sonuç almanız çok yüksek ihtimal.

Size Mahkemeden bir şey çıkmaz diyen kıymetli arkadaşın söylediği şeyin hukuken hiç bir geçerliliği yok.

Hele ki siz tüketicisiniz her durumda 1-0 önde başlıyorsunuz maça. Tamam burası Amerika değil ama yine de çok ciddi haklarınız var. Manevi zararınız da dahil olmak üzere tüm zararınızı eksiksiz karşılayabilirsiniz.

Çok teknik detaylara girmeyim ama en basit anlatımla sözleşme yaptığınız firmanın edimi ayıplı, dolayısıyla fiyatta indirimden tutun da bakiye farkına kadar ve hatta sözleşmenin feshine kadar pek çok seçimlik hakkınız var. Firmaların sözleşmeye yazdıkları "..... hakları saklıdır" gibi pek çok ibarenin hukuken geçerliliği yok. Size bir sonuç alamazsın diyen arkadaşın göstermiş olduğu sözleşme hükmü de buna dahil.

İçinize sinmiyorsa hukuki yola başvurun. Ayıplı edimi kabul etmek zorunda değilsiniz.


Çevrimdışı Toygar

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 4256
    • Profili Görüntüle
Önce kaparomu geri alırım. Sonra o bayinin sorumlusuna malûm el hareketini (baş parmağın, işaret parmağı ile orta parmağın arasına sokulup yumruk haline getirilmesi) çakıp hürmetlerimi(!) sunar, ordan ayrılırdım :D

not: terbiyesizliğimi bağışlayın


Çevrimdışı muallim45

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 660
    • Profili Görüntüle
Kaporayı da yasal faiziyle geri isteyin faize sıcak bakmam amma o oguşlar denen bayii ye müstehak ayrıca yüce yede çek lere yazacagınızı  distribütör olarak markayı kötü hale düşürdügünüz deyin bi deneyin yani çek ler direkt almanyaya bildiriyor bilginiz olsun
2020 Karoq 1.6 TDI


Çevrimdışı senaksoy

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 33
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: rsimsek;562346
Bu madde için sipariş sürecinde modelde değişiklikler olabilir, anlarım. Fakat arabanın rengi de mi tutmaz!?

Madem istediğim özellikler satıcının keyfine kalmış ne diye sipariş seçenekleri sunarlar?

Bence de kaporanızı alıp hukuki yollara başvurun. Söz konusu maddede arabanın renginde, koltuğunda vb. size sormadan değiştirme yapılabilir diye anlaşılmıyor deyin. Sipariş alırken bantta ya da planlanan üretim süresince hangi özelliklerde araç üretileceği bellidir, ona göre sipariş alsınlar.

Arabanın siparişini bugün iptal ettim, hukuki yollara başvurmayı düşünüyorum. Nası bir yol izlemem gerektiğini araştırıyorum

Alıntı yapılan: Tevfik Yüksel;562396
Bayiinin yaptığı dalga geçmektir. Bence daha fazla muhatap olup da sinirlerinizi bozmayın. Alın kaporayı çıkın oradan. Hem özel sipariş alacak, hem de ben kendi kafama göre araba getireceğim sen ona bineceksin diyecek. Dayanak olarak da bu saçma maddeyi gösterecek. O madde muhtemelen başka bir husus için yazılmış bir maddedir. Bu işin arkasında kesin başka birşey var. Tamam bir iki farklılık olsun, kabul edelim, ama neredeyse sana skoda yerine hyundai vereceklermiş ya. Herşeyi geçtim yolda araba zarar görmüş diye birşey deseler neyse. Bunun arkasında bir bit yeniği var. İhtimallerden biri de sizin sipariş ettiğiniz aracın başkasına satılmış olması. Dediğim gibi  daha fazla kafanızı bulandırmadan alın kaporanızı çıkın.

 Evet bugün aracın siparişi iptal edildi. Daha öncesinde kaporayı sıkıntı yapmadan vereceklerini söylemişlerdi ama inşallah sıkıntı çıkarmadan iade ederler birde bununla uğraşmak istemiyorum

Alıntı yapılan: nedemeklazım;562413
Bir hukukçu olarak söylüyorum yasal yollara başvurduğunuzda lehinize sonuç almanız çok yüksek ihtimal.

Size Mahkemeden bir şey çıkmaz diyen kıymetli arkadaşın söylediği şeyin hukuken hiç bir geçerliliği yok.

Hele ki siz tüketicisiniz her durumda 1-0 önde başlıyorsunuz maça. Tamam burası Amerika değil ama yine de çok ciddi haklarınız var. Manevi zararınız da dahil olmak üzere tüm zararınızı eksiksiz karşılayabilirsiniz.

Çok teknik detaylara girmeyim ama en basit anlatımla sözleşme yaptığınız firmanın edimi ayıplı, dolayısıyla fiyatta indirimden tutun da bakiye farkına kadar ve hatta sözleşmenin feshine kadar pek çok seçimlik hakkınız var. Firmaların sözleşmeye yazdıkları "..... hakları saklıdır" gibi pek çok ibarenin hukuken geçerliliği yok. Size bir sonuç alamazsın diyen arkadaşın göstermiş olduğu sözleşme hükmü de buna dahil.

İçinize sinmiyorsa hukuki yola başvurun. Ayıplı edimi kabul etmek zorunda değilsiniz.

Öncelikle böyle bir bilgiye ne kadar çok ihtiyacım olduğunu tahmin edemezsiniz çok teşekkür ederim. Arabanın siparişini iptal ettim kaporamı da inşallah bi sıkıntı yaratmazlarsa alacağım. Şu durumda özellikle manevi olarak çok yıpratıldım. Sonuçta araç faturanlandırılmadan iptal edildi. Bu durumda hukuki süreç için nasıl bir yol izlemem gerekir? Forumda yeniyim, bana ulaşabilirseniz çok sevinirim

Alıntı yapılan: Toygar;562421
Önce kaparomu geri alırım. Sonra o bayinin sorumlusuna malûm el hareketini (baş parmağın, işaret parmağı ile orta parmağın arasına sokulup yumruk haline getirilmesi) çakıp hürmetlerimi(!) sunar, ordan ayrılırdım :D

not: terbiyesizliğimi bağışlayın

Neler yapmak, neler söylemek istedim bilemezsiniz :) manevi olarak bu derece yıpratılmanın bedelinin ödenmesini istiyorum

Alıntı yapılan: muallim45;562433
Kaporayı da yasal faiziyle geri isteyin faize sıcak bakmam amma o oguşlar denen bayii ye müstehak ayrıca yüce yede çek lere yazacagınızı  distribütör olarak markayı kötü hale düşürdügünüz deyin bi deneyin yani çek ler direkt almanyaya bildiriyor bilginiz olsun

Bugün bizzat distribütör ile görüştüm. Satış sonrası ilk bakımınızı ücretsiz karşılayalım dediler bu benim zararımı karşılamaya yrtmedi. Araç üzerinden hiçbir indirim yapılmadı. Üstelik jantlar yanlış geldiği için benim istediğim jantların takılmasını istediğimde 2 bin tl fark eklediler. O andan sonra siparişi iptal ettik zaten.

Arkadaşlar hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim. Kimsenin vermediği desteği sizlerden gördüm. Biliyorsunuz çok büyük bir sorunla karşı karşıya kaldım. Bugün Skoda Türkiye distribütörü ile görüştüm bizzat. Genel müdürlüğe gittiğim an kapılardan karşılandım. Yaşanan sorunlar genel müdürlüğe kadar gitmiş. En azından ciddiye alındığımı farkettim ilk defa. Bana aracımın başka bir araçla karışmış olabileceğini, belki buralarda olduğunu, belki yolda olduğunu belki de gerçekten bir sistem aksaklığı sebebiyle aracın yanlış gelmiş olabileceğini, araştıracaklarını söylediler. Hiç olmadı tr genelinde sizin istediğiniz gibi kırmızı aracımız varsa baktırır en kısa sürede getirtmeye çalışırız dediler. O da olmadı sipariş verip en kısa sürede getirmeye çalışırız dediler. Bende benim sürem olmadığını daha fazla bekleyemicrğimi söyledim. Kırmızı ve benim istediğim dolulukta aracı zor bulacağımı söyleyince bende tamam o zaman beyazı alayım ama sizde bana bir indirim yapın dedim. Satış öncesi jestler bayiinize aittir ben müdahele edemem ama satış sonrası içinsizr destek olabilirim bir bakım hediye edelim dediler. Kabul ettim. Bayiiyi aradım alcam aracı dedim. Tamam Sena hanım hemen ben sizin jant işinizi halledeyim yeterki işiniz görülsün falan dediler. İş fiyat almaya gelince 80 bin tl olan fiyat 82bin tlye çıktı. Kendi ayıplarını örtmek yerine bide üstüne fiyat eklediler. Artık bu kadarı fazla siz bizimle dalga mı geçiyosunuz diyip arabayı iptal ettirdik. Kapora konusunda normalde sıkıntı çıkmayacaktı. Bu durumdan sonra sorun çıkarırlar mı bilemem. Şimdi opel corsa ile ilgileniyorum. Skodadan o kadar nefret ettimki wv bile bakamıyorum. Corsa daha mütevazi ve uygun bir araç fikrimi değiştirdim ve daha ucuz bir araba almaya karar verdim. KIRMIZI arabamla aranızda olacağım inşallah :)))


Çevrimdışı **SEMİH**

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1522
    • Profili Görüntüle
Çok can sıkıcı bir durum ama kesinlille fabia bakın derim. Corsaya verilen paraya değmez. Boyut vs olarak fabia daha tatminkar olacağı gibi dolu araçları da bulabilirsiniz. Her bayiden fiyat alın derim.


Çevrimdışı senaksoy

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 33
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: 09fabia;562453
Çok can sıkıcı bir durum ama kesinlille fabia bakın derim. Corsaya verilen paraya değmez. Boyut vs olarak fabia daha tatminkar olacağı gibi dolu araçları da bulabilirsiniz. Her bayiden fiyat alın derim.



Malesef skodaya 1krş dahi vermek istemiyorum artık. Skoda alırsam içime sinmeyecek. Bırakın satın almayı elimizdekileri bile elden çıkarmayı düşünüyoruz. Malesef güvenimiz kalmadı


Çevrimdışı muallim45

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 660
    • Profili Görüntüle
Bu yaşadınız kesinlikke bir OĞUŞLAR GELENEGİDİR bakın Skoda demiyorum yüce son zamanlarda + yönde degişti ayrıca oguşlarin bu durumu biz eski lada cılar olarak lada çok yaşadık onun için oguşlar düşüncem net tir siz şükredin  diger bireylerinizde bunları yaşamamış siniz
acizane size tavsiyem opel den uzak durun. Almanya da tercih sıralamalarını inceleyin derim. Oguslar demek SKODA demek degil. Hatta yüce ye bastırın bayilikleri hk da izmirden renk oto dan almışlardı mesela bayii ve servisligi
2020 Karoq 1.6 TDI


Çevrimdışı audioslave

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 147
    • Profili Görüntüle
kaporanızı alın aracı almayın. benim aracımda sipariş üzerine geldi. ben 3 ay da beklemedim şubatta verdiğim siparişle nisan'ın ilk haftasında aracıma kavuştum. ve tam da istediğim şekildeydi, burada kesinlikle bayinin beceriksizliği söz konusu. fabrikada kırmızı boya mı bitmişte istediğiniz renk olamamış. ufak detaylar bi ihtimal atlanabilir ama böyle renk gibi detay atlanamaz.

bayinin 80bin liralık rapid'i öyle kolay kolay satabileceğini de düşünmüyorum, her ne kadar boş model de olsa o paraya superb alacak adamlar olur. ben olsam kesinlikle o aracı almaz bayinin elinde patlamasını isterdim. kaporanızı alın bakşa skoda bayilerine bakın. bir bayinin beceremediğini skodaya maal etmeyin. ben hiç adım atmadığım adana özgen otoya önce sipariş için kapora verip, araç geldiğinde de 50bin lira eft yapıp 2 gün sonra aracımı almaya giden birisiyim. style paket cam tavan siyah rock jantlar açık renk döşeme siparişimdi. aynen de öyle geldi..


Çevrimdışı rsimsek

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 2434
    • Profili Görüntüle
Öncelikle elinizdeki belgelerle ve yazacağınız dilekçe ile bu konudaki mağduriyetinizin ivedilikle giderilmesi ve tazmin edilmesi konusunda Tüketici Mahkemesine başvurun derim. Başvurmadan önce VAG Grup DOD Grup ya da Türkiye merkezi neresi ise onlara durumu ayrıntılı anlatan bir e-posta ya da faks çekin, bir gün irtibata geçip geçmeyeceklerini bekleyip ondan sonra hukuki yollara başvurun. sikayetvar.com gibi siteyelere de yazın ki oralardan daha hızlı iletişim sağlanabilir.

Alıntı yapılan: audioslave;562458
... bir bayinin beceremediğini skodaya maal etmeyin. ...
Olay zaten Skoda olayı değil, çürük elmaların ayıklanması olayı, tüketiciyi enayi yerine koymasınlar, az da olsa maymun gözünü açtı!


Çevrimdışı **SEMİH**

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1522
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: senaksoy;562455
Malesef skodaya 1krş dahi vermek istemiyorum artık. Skoda alırsam içime sinmeyecek. Bırakın satın almayı elimizdekileri bile elden çıkarmayı düşünüyoruz. Malesef güvenimiz kalmadı


Aynı benim toshibada yaşadığım tiksinme gibi olmuş sizinkisi siz yinede corsa yerine en azından fiesta i20 vs bakın.