škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

Vay başıma gelenler

0 Üye ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı vetboy116

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 2
    • Profili Görüntüle
yaklaşık 2 yıldır yeti 1,2 tsi dsg sahibiyim 3 hafta önce vosmer skodaya silkeleme ve vites geçişlerinde sarsıntı şikayeti ile gittim doksan bin bakımlarını da yaptırdım ancak şanzıman sıkıntısı için astronomik bir rakam istediler (mekatronik ve kavrama için 7500 Lira hem de yüzde 15 iskontolu fiyat bu) Neyse servisten aracımı alıp 30 dakika yolda seyir ettikten sonra yolda kaldım çekici şanzıman yağının boşalmış olduğunu fark etti İzmir 2inci sanayide ki meşhur şanzımancı arap ustaya götürdü arap usta yağı koydu ve mekatroniği inceledi mekatronik kartında hata olmadığını hidrolik pompasının değişmesi gerektiğini fark etti eyvallah dedik yaptırdık, 5 gün evvel de EPC lambası yandı HOPPALA araç gaz yemiyor gitmiyordu vosmere götürmedim haliyle arabanın kıymeti kadar para isteyeceklerini bildiğimden Alpay özel VW servise götürdüm en kötü ihtimal Turbo bozuktur dediler dedikleri oldu turbo dağılmış turbocuya gönderdiler ancak nafile yenisi ile değişmesi gerekiyormuş üstelik kavrama hatası vermesinin sebebinin de muhtemelen turbo hatası olduğunu söylediler çünkü mekatronik beyin hangi vitese geçeceğini bilemiyordu araç gücünü dengeleyemediği için sürekli uygun vitesi ayarlamaya çalışıyordu ve bu durum kavramayı zorluyordu Neyse totalde ki aracımın bana masrafı 90 bin bakımları ve 4 lastik 2300 TL, mekatronik 3000 TL, turbo değişim ve kavrama yazılımı 3150 TL toplamda 8450 TL aracımı salı günü alıcam servisten hayırlısı


Çevrimdışı enoktakenokta

  • Site Sorumlusu
  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 7265
    • Profili Görüntüle
Geçmiş olsun.
Hep bi F.D. kafasındaki kişi...


Çevrimdışı Akif Hoca

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 5102
    • Profili Görüntüle
Geçmiş olsun,  hepsi üst üste gelmiş:( umarım bundan sonra güzel güzel binersiniz



Çevrimdışı muallim45

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 660
    • Profili Görüntüle


Çevrimdışı DDŞ

  • Deli Oğlan
  • Genel Moderatör
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 9379
    • Profili Görüntüle
Gecmis olsun 1.2tsi larin turbolari biraz sikintili gordugum kadariyla. Dump valve arizasi hasil olabilir ama tek parca olarak turbocu anlayamaz onu hepsini degistirir.

Olan olmus. Bundan sonra arabayi cok sikmamaya ve dsg yi daha ozenli kullanmaya calisin ayni sorunlar 200.000 de degil 250.000 de bas gostersin ;)

Bir de yag bakiminizi 10.000de bir uygun yag ve filtre ile yapmanizi tavsiye ederim. Gecmis olsun :)


Çevrimdışı bahcekapiliyavuz

  • Mali Müşavir
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 683
    • Profili Görüntüle
Geçmiş olsun. Sorunlar üst üste gelmiş. Araba işinde olur böyle şeyler.  Özellikle Doğukan kardeşimizin tavsiyelerine uymanızı ben de tavsiye  edeceğim. Türkiye şartlarında bana göre 15.000 km.de bakım fazla uzun.  Özellikle hava filtresi bakımından çok uzun. Turbolu araçlarda hava  filtresinin önemi atmosferik araçlara göre daha da fazla.

Umarım tekrar böyle bir can sıkıcı durum ile karşılaşmazsınız.



Çevrimdışı noxy44

  • Hayaller VRS,hayatlar HTP
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1507
    • Profili Görüntüle
dsgli tsi araç bakarken bunları görmek beni korkuttu açıkcası. geçmiş olsun umarım bundan sonra sorunsuz binersiniz


Çevrimdışı trio

  • Fabia I Combi Elegance
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1062
    • Profili Görüntüle
Çok geçmiş olsun rakam baya yüksekmiş sanırım dsg li araç alıyorsak böyle bir sorunu eninde sonunda yaşamayı zaten beklemek lazım araca ciddi paralar verip bu kadar hassas kullanıp üstüne bu sorunları yaşamak hiç hoş değil ben benzinli otomatik araç alacak olsam japondan şaşmam toyota hariç mitsubishi mazda gibi olabilir oda olmadı kore...


Çevrimdışı DDŞ

  • Deli Oğlan
  • Genel Moderatör
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 9379
    • Profili Görüntüle
Otomatik araca biniyorsaniz her zaman kosede 3000₺ bulunmasi lazim. Turbolu araca biniyorsanizda 2000₺ bulundurmak lazim ama turboyu on gorebilmek daha mumkun


Çevrimdışı trio

  • Fabia I Combi Elegance
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1062
    • Profili Görüntüle
Arkadaşımda yumurta kasa Hyundai Accent gt vardı 10 yıldan fazla kullandık tam otomatik bir kez tık demedi. Ben fabia 1 aracımı 2015 ocakta 82.000 km de aldım 14 ayda 28.500 km yaptım şuan 110.500 km de atmosferik motor süper lpg ile 101 lik güzel homurdanıyor bazen bakımlarıda malzemeleri orjinal kendim alıp arkadaşıma yaptırıyorum yağ falan zaten Motul alıyorum taviz vermem çok memnunum maşallah aracımdan şimdi sıfır fabia alsam turbolu lpg soru işareti garantiden dolayı bakımlar pahalı olacak vs. Çok yol yapana atmosferik iyidir şimdi aile genişledi 2. Çocuk geldi 1.6 atmosferik altea yada cordoba mpv düşünüyorum ama fabia ya kıyamıyorum satmaya. Birde sıfır fabia alıp gaz taksak aracı komple garanti dışı bırakırlar sanırım.
« Son Düzenleme: 05 Mart 2016, 18:19:21 Gönderen: trio »


Çevrimdışı rsimsek

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 2434
    • Profili Görüntüle
Erdal bey madem sorun turboydu neden mekatronik değişimi, hidrolik değişimi yapıldı?
Yağın boşalmasına sebep servisin hatası mı?

Bu durumda servislere nasıl güveneceğiz, VAG bunlara eğitim vermiyor mu?


Çevrimdışı wertasd

  • Sabreden Derviş
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1018
    • Profili Görüntüle
Geçmiş olsun.
Rica etsem kullanım tarzınızla ilgili biraz bilgi verebilir misiniz?
DSG tercihi yapan/yapacak olanlar (benim gibi) için aydınlatıcı olacaktır.
Trafikte-kırmızı ışıkta boşa atıyor musunuz? Dip gaz sürer misiniz? Yoğun trafikte mi kullanıyorsunuz?
Teşekkürler.
Selamlar.