yaklaşık 2 yıldır yeti 1,2 tsi dsg sahibiyim 3 hafta önce vosmer skodaya silkeleme ve vites geçişlerinde sarsıntı şikayeti ile gittim doksan bin bakımlarını da yaptırdım ancak şanzıman sıkıntısı için astronomik bir rakam istediler (mekatronik ve kavrama için 7500 Lira hem de yüzde 15 iskontolu fiyat bu) Neyse servisten aracımı alıp 30 dakika yolda seyir ettikten sonra yolda kaldım çekici şanzıman yağının boşalmış olduğunu fark etti İzmir 2inci sanayide ki meşhur şanzımancı arap ustaya götürdü arap usta yağı koydu ve mekatroniği inceledi mekatronik kartında hata olmadığını hidrolik pompasının değişmesi gerektiğini fark etti eyvallah dedik yaptırdık, 5 gün evvel de EPC lambası yandı HOPPALA araç gaz yemiyor gitmiyordu vosmere götürmedim haliyle arabanın kıymeti kadar para isteyeceklerini bildiğimden Alpay özel VW servise götürdüm en kötü ihtimal Turbo bozuktur dediler dedikleri oldu turbo dağılmış turbocuya gönderdiler ancak nafile yenisi ile değişmesi gerekiyormuş üstelik kavrama hatası vermesinin sebebinin de muhtemelen turbo hatası olduğunu söylediler çünkü mekatronik beyin hangi vitese geçeceğini bilemiyordu araç gücünü dengeleyemediği için sürekli uygun vitesi ayarlamaya çalışıyordu ve bu durum kavramayı zorluyordu Neyse totalde ki aracımın bana masrafı 90 bin bakımları ve 4 lastik 2300 TL, mekatronik 3000 TL, turbo değişim ve kavrama yazılımı 3150 TL toplamda 8450 TL aracımı salı günü alıcam servisten hayırlısı