škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

Yedek parça (Arka cam) sorunu hk.

cello · 16 · 4416

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı cello

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 29
    • Profili Görüntüle
Merhabalar,

Geçtiğimiz hafta site açık otoparkında rüzgardan dolayı düşen bir cisim (ne olduğunu bulamadım) arka camı patlatmış. Camda film olduğu için cam dağılmamış tuz buz haldeydi.

Neyse olur böyle şeyler dedik ne de olsa kasko var cam da hasarsızlığı bozmuyor canımızı sıkmayalım. Servise gittim. Aracı bıraktığımda arkadaş camı tedarik edip hemen değişim yapılır yaklaşık 3 gün sürer şeklinde bilgi verdi.

Ancak bugün aldığım bilgiyle şok oldum. Türkiye'de arka cam yokmuş!!!
Servisteki arkadaşın verdiği bilgi bu yönde.

Hemen Doğuş çağrı merkezini arayarak derdimi anlattım şu anda beklemedeyim.

Aralık ayından bu yana kullandığım aracımdan(Superb III) gayet memnunum. Ancak yaklaşık 1 senedir Türkiye'de satılan bir aracın yedek parçasının nasıl stokta olmadığını anlamış değilim. Bence kabul edilebilir bir durum değil. Şu anda aklımda ya başka parça değişimi ihtiyacı olursa sorusu ve korkusu var.

Umarım kimsenin başına gelmez böyle talihsizlikler.


Çevrimdışı enoktakenokta

  • Site Sorumlusu
  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 7265
    • Profili Görüntüle
Kabul edilebilir bir durum değil. Distribütör cam gibi sirkülasyonu olan bir ürünü nasıl stokta bulundurmaz ki. Yüce ile de irtibata geçin derim.
Hep bi F.D. kafasındaki kişi...


Çevrimdışı Hukuki

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 157
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: cello;565557
Merhabalar,

Geçtiğimiz hafta site açık otoparkında rüzgardan dolayı düşen bir cisim (ne olduğunu bulamadım) arka camı patlatmış. Camda film olduğu için cam dağılmamış tuz buz haldeydi.

Neyse olur böyle şeyler dedik ne de olsa kasko var cam da hasarsızlığı bozmuyor canımızı sıkmayalım. Servise gittim. Aracı bıraktığımda arkadaş camı tedarik edip hemen değişim yapılır yaklaşık 3 gün sürer şeklinde bilgi verdi.

Ancak bugün aldığım bilgiyle şok oldum. Türkiye'de arka cam yokmuş!!!
Servisteki arkadaşın verdiği bilgi bu yönde.

Hemen Doğuş çağrı merkezini arayarak derdimi anlattım şu anda beklemedeyim.

Aralık ayından bu yana kullandığım aracımdan(Superb III) gayet memnunum. Ancak yaklaşık 1 senedir Türkiye'de satılan bir aracın yedek parçasının nasıl stokta olmadığını anlamış değilim. Bence kabul edilebilir bir durum değil. Şu anda aklımda ya başka parça değişimi ihtiyacı olursa sorusu ve korkusu var.

Umarım kimsenin başına gelmez böyle talihsizlikler.
Ben bunu hep söylüyorum hemen hemen her konuda. Skoda Markasının en büyük handikapı servisler, yedek parça problemi ayrı bir sorun adamlar en ufak bir cam fitilini bile çek cumhuriyetinden getirtiyor, hadi onuda geçtik yedek parça getirdildi diyelim işçiliklerinide hiç beğenmiyorum beğenende pek görmedim. Yani işin özü skoda markasının en büyük sorunu yetersiz servisler.


Çevrimdışı cello

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 29
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: enoktakenokta;565565
Kabul edilebilir bir durum değil. Distribütör cam gibi sirkülasyonu olan bir ürünü nasıl stokta bulundurmaz ki. Yüce ile de irtibata geçin derim.


Yüce ile de iletişime geçtim ancak sistem olarak ortak bir yapıları var sanırım çağrı merkezlerinin. Doğuş'a açtığım çağrıyı görüp dönüş yapılacağını ilettiler.

Peki mağduriyet konusunda nasıl bir çözümünüz var sorusunun cevabı yok :)


Çevrimdışı rumiexile

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1082
    • Profili Görüntüle
Birkaç yıl önce Superb II yaşadığım sıkıntının aynısı. Merkez ve servisler farklı stok bilgileri verebiliyor sorgulatın. Ben 10 gün civarı camım olmadan gezmek zorunda kalmıştım. Cam altındaki fitiller ve kromajlarla toptan geldiği için çok gelmiyor ve stok tutmuyorlar berbat bir durum. bir de dikkatli olun camın teğişimi esnasında arka cam perdenin rulo boşluğuna cam kırıkları ve parçalar girerse perdeyi açıp kaparken yırtabilir. Film korumuş olabilir ama sökerken çok dikkatsiz olabiliyorlar. Bu yüzden maskeleme bandıyla perdenizin üstünü tamamen kapatın yapılana kadar öyle kalsın.

Geçmiş olsun.
« Son Düzenleme: 16 Mart 2016, 12:37:05 Gönderen: rumiexile »


Çevrimdışı enoktakenokta

  • Site Sorumlusu
  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 7265
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: cello;565570
Yüce ile de iletişime geçtim ancak sistem olarak ortak bir yapıları var sanırım çağrı merkezlerinin. Doğuş'a açtığım çağrıyı görüp dönüş yapılacağını ilettiler.

Peki mağduriyet konusunda nasıl bir çözümünüz var sorusunun cevabı yok :)


Yüce'nin kendi servisine sordunuz mu?
Hep bi F.D. kafasındaki kişi...


Çevrimdışı cello

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 29
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: enoktakenokta;565590
Yüce'nin kendi servisine sordunuz mu?


Onlara da sordum kendilerinde ve Doğuşta olmadığını yurtdışı siparişiyle getirtilebileceğini ilettiler.


Çevrimdışı cello

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 29
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: rumiexile;565584
Birkaç yıl önce Superb II yaşadığım sıkıntının aynısı. Merkez ve servisler farklı stok bilgileri verebiliyor sorgulatın. Ben 10 gün civarı camım olmadan gezmek zorunda kalmıştım. Cam altındaki fitiller ve kromajlarla toptan geldiği için çok gelmiyor ve stok tutmuyorlar berbat bir durum. bir de dikkatli olun camın teğişimi esnasında arka cam perdenin rulo boşluğuna cam kırıkları ve parçalar girerse perdeyi açıp kaparken yırtabilir. Film korumuş olabilir ama sökerken çok dikkatsiz olabiliyorlar. Bu yüzden maskeleme bandıyla perdenizin üstünü tamamen kapatın yapılana kadar öyle kalsın.

Geçmiş olsun.


Tavsiyeniz için teşekkürler. Servise bırakırken özellikle bahsettiğiniz konuyu tembihlemiştim ama tabi ki tedbiri kendim alsam daha garanti olacak.

Sanırım servisten aracı geri alıp beklemeye geçeceğim. Hala Doğuştan haber bekliyorum.


Çevrimdışı enoktakenokta

  • Site Sorumlusu
  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 7265
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: cello;565593
Onlara da sordum kendilerinde ve Doğuşta olmadığını yurtdışı siparişiyle getirtilebileceğini ilettiler.

Tekrar geçmiş olsun, umarım bir şekilde en kısa sürede çözümlenir.
Hep bi F.D. kafasındaki kişi...


Çevrimdışı cello

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 29
    • Profili Görüntüle
Son durum;

Genelde bu gibi durumlarda şanssız biri olarak umutsuz şekilde haber beklerken Doğuş'tan arayarak 3-4 gün içerisinde arka camın gümrükte olacağını ve tahmini önümüzdeki hafta servisteki işlemlerin de tamamlanarak aracı teslim alabileceğimi ilettiler.

Ayrıca bu süre zarfında muadil araç temin edeceklerini de söylediler. Umarım belirttikleri şekilde 1 hafta içinde çözüme ulaşabilirim.


Çevrimdışı zaza12

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 14
    • Profili Görüntüle
Anladığım kadarıyla bu parça tedarik sorunu skoda bayilerinin kronik sorunu. Çok ünlü benim de orta konsolda bulunan klimanın panjurunu çocuklar kırdı ve servise sorduğumda bu parçanın türkiyede olmadığını ve 392 tl karşılığında yurt dışından 15 günde gelebilir dendi. Ne diyelim?!.. Size de, bana da geçmiş olsun. Vesselam.


Çevrimdışı cello

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 29
    • Profili Görüntüle
Son durum;

3-4 günde parçanın gelişi yaklaşık toplamda 1 haftada sorunun giderileceği bilgisi verilmişti sözde bu süre kesindi.

Ancak hafta başında servisle görüşmemde parçanın 10 günde geleceğini söylediler. Bunun üzerine Doğuş çağrı merkezini hafta başından beri her gün aramama rağmen tarafıma herhangi bir dönüş yapılmadı bilgi verilmedi. Tek yaptıkları talep açmak ve iletmek sonuç yok. Çağrı merkezindeki çalışanlara lafım yok sonuçta yapabilecekleri sınırlı ancak yedek parça bulunmama durumu ve firmanın tutumu rezalet.

Ayrıca 2015 1.6 TDI Prestige Superb için verdikleri muadil araç 2013 Trendline 1.6 TDI Passat.


Çevrimdışı Hukuki

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 157
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: cello;566982
Son durum;

3-4 günde parçanın gelişi yaklaşık toplamda 1 haftada sorunun giderileceği bilgisi verilmişti sözde bu süre kesindi.

Ancak hafta başında servisle görüşmemde parçanın 10 günde geleceğini söylediler. Bunun üzerine Doğuş çağrı merkezini hafta başından beri her gün aramama rağmen tarafıma herhangi bir dönüş yapılmadı bilgi verilmedi. Tek yaptıkları talep açmak ve iletmek sonuç yok. Çağrı merkezindeki çalışanlara lafım yok sonuçta yapabilecekleri sınırlı ancak yedek parça bulunmama durumu ve firmanın tutumu rezalet.

Ayrıca 2015 1.6 TDI Prestige Superb için verdikleri muadil araç 2013 Trendline 1.6 TDI Passat.


Rezillik tek kelimeyle, servis problemleri nedeniyle Skodadan bende soğudum.


Çevrimdışı cello

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 29
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: Hukuki;566984
Rezillik tek kelimeyle, servis problemleri nedeniyle Skodadan bende soğudum.



Dediğim gibi araçtan memnunum ama satın almayı düşünürken bu tarz bir başlıkla karşılaşıp burada yazılanları okusam bir daha düşünürdüm.


Çevrimdışı Frequency

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 154
    • Profili Görüntüle
Geçenlerde ankara AND'a gittim,
1- bijon kapağı,
2- üst gözlüklük,
3- telefon koyma aparatı,i
4- kaput çubuğu klipsi,
5- bagaj kilidi

bunların hiçbirisi stokta yokmuş...ayıp, utanın dedim ve çıktım.

hepsi neyse de hiç mi bir fabia arkadan vurulup bagaj kilidi de hasar görüp bu servise gelmeyecek?

en basit iş için 20 gün süre veriyorlar...işte bu yüzden.
Zaten suratları da 5 karış...
« Son Düzenleme: 24 Mart 2016, 17:13:42 Gönderen: enoktakenokta »