škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

lpg gasitaly

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı kent36100

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 200
    • Profili Görüntüle
slm arkadaşlar arabamda gasitaly tup var ve buyuk sorun yasıyorum arac tupde sehır dısında 2,2 kr yakıyor aracdakı sorun sabahları calısırken mars gec alıyor calıstırıyorum ve yolda gıderken tupe gecınce stop edıyor ve benzıne alıyorum aracı 10 dakka benzınle gıdınce tupu acıyorum gecıyor hersey normal sonra gun boyunca stop edıyom 3-4 saat beklıyo gıdıp calısıtırıyom tek marsda calısıyor sonra kendı tupe gecıyor sorun yok amnezaman eve gelsem sabah calıstırmaya ındıgımde aynı gec mars alıyor ve tupe gecerken stop edıyor araba ıyıce ısınca tupde hıcbır sorun yasamadan devam gun boyunca
yaptırdıklarım ısı derecesı 35 dereceydı 50 derece yaptırdım aynı lpg ayarsız dedıler 3 kere ayar yaptırdım sorundevam ettı lpg enjektorlerı arzalı dedıler degısdım sorun aynı sızce ne olabılır bu sorun arcı benzınde 2 gun kulandım benzınde hıc bır problem yok


Çevrimdışı mdindas

  • hürgeneral
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 4181
    • Profili Görüntüle
Benimde ilk aklima lpg gecme ısı ayari ve lpg ye gecme zaman ayari geldi. Eger varsa motto lpg katkisi kullanin. Bos depoya basin ustune 10-15 lt lpg alip kullanin 40_5o km sonra fl dep yapin sistem i temizlensin.
Bu katkiyi depoya basarken dikkat et depo bos olacak ve yonergeleri iyi takip et. Bide buji durumun nasil kontrol edildimi.
« Son Düzenleme: 20 Mart 2016, 12:01:02 Gönderen: mdindas »


Çevrimdışı DDŞ

  • Deli Oğlan
  • Genel Moderatör
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 9379
    • Profili Görüntüle
Bencede lpg ye gecis isisinda bir sikinti var.

Sabah da ilk calismada benzinde mi calisiyor araba yoksa lpg de mi


Çevrimdışı kent36100

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 200
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: DDŞ;566213
Bencede lpg ye gecis isisinda bir sikinti var.

Sabah da ilk calismada benzinde mi calisiyor araba yoksa lpg de mi
sabahları ılk calısmda benzınde calısıyor lpg ye gecerken stop edıyor aracda gaz kesıcı bozuk olurmu sabaha kadar manıfota gaz doluyor ve sabah marsa basınca mars basıyor ama uzun alıyor sonra benzın ısıgı yanıyor benzınde calısıyor normal tupe gececegı zaman lamba yanıp sonuyor sonra tupe gecınce stop edıyor ısı degerlerıyle alakalı degıs bence ısı musurude arzalı degıl cunku 35 derecedeyken 4 dakka ya gecıyodu tupe sımdı 50 derce 6-7 dakkaya tupe gecıyor


Çevrimdışı kent36100

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 200
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: mdindas;566203
Benimde ilk aklima lpg gecme ısı ayari ve lpg ye gecme zaman ayari geldi. Eger varsa motto lpg katkisi kullanin. Bos depoya basin ustune 10-15 lt lpg alip kullanin 40_5o km sonra fl dep yapin sistem i temizlensin.
Bu katkiyi depoya basarken dikkat et depo bos olacak ve yonergeleri iyi takip et. Bide buji durumun nasil kontrol edildimi.
ısı degerı 50 de 6-7 dakkaya tupe gecıyor hareret cubugu tam ortaya kadar gelıyor ve kalıferler sıcak ufluyor ısınmada problem yok


Çevrimdışı mdindas

  • hürgeneral
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 4181
    • Profili Görüntüle
50 derece bence yuksek 32_35 derece ideal. Lpg 25 dereceden sonra buharkasmaa basliyor cunku. Bide benzin kesiciyi kontrol ettir ayni anda benzinde geliyorsa zengin karisimdan bogulma yapabilir bi ihtimal.
Sen bi moottoyu dene bi kereligine. Benzincilerin cogunda var.


Çevrimdışı kent36100

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 200
    • Profili Görüntüle
arkadaslar lpg genel mudurlukde teknık servıs lpg enjektor sıralamasıyla motor enjektor sıralamaların aynı olması gerekır yoksa sabahları tupe gecerken stop eder veya motor ısınınca teklıyerek gecer dedı bun ları nasıl duzeltırım varmı bılgınız fotograflı yanı motor enjeksıyon kobloları nerde ve lpg kablolarıyla esıt olucak derken yanı motor enjektor kablosu 1 ıncı kobloyla lpg enjektor kablosu 1 olanı nasıl anlıyım nasıl yapıcam bılen varsa resımlı anlatırsa sevırım


Çevrimdışı mdindas

  • hürgeneral
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 4181
    • Profili Görüntüle
sezgin kardeşim buna senin yapacağın bişey yok. bunlar zaten doğru bağlanmıştır.
Lpg enjektörlerinin kabloları üzerinde a-b-c-d şeklinde etiket, halka benzeri işaretleme vardır. en azından benimki öyle. benimkinde lovato olarak söylüyorum motorun karşısına geçtiğinde soldan sağa doğru abcd şeklinde sıralı.
lpg kabloları eşit olacak derkende aslında lpg hortumlarının lpg enjektörü ve manifold bağlantıları arasındaki mesafe kast edşlmiştir. ve bu bağlantı mesafesi en çok 12-15 cm olmalı ve dört hortumda aynı boyda olmalı. inan 25-30 cm hortum bağlayanı gördüm. bu hortum ne kadar kısa olursa lpg yanma odasına hızla girer ve sıkıştırma ve ateşleme zamanına yetişerek yeterli karışımı sağlar.
ancak bildiğim kadarı ile sen aracı yeni almadın 2 senedir falan kullanıyorsun sistemde bi tıkanıklık veya parça eskimesi var gibi. lpg buharlaştırıcısı içindeki diyaframdan gaz kesicilerine, depodaki şamandıraya kadar mutlaka bi parçanda dandiklik var.


Çevrimdışı kent36100

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 200
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: mdindas;567036
sezgin kardeşim buna senin yapacağın bişey yok. bunlar zaten doğru bağlanmıştır.
Lpg enjektörlerinin kabloları üzerinde a-b-c-d şeklinde etiket, halka benzeri işaretleme vardır. en azından benimki öyle. benimkinde lovato olarak söylüyorum motorun karşısına geçtiğinde soldan sağa doğru abcd şeklinde sıralı.
lpg kabloları eşit olacak derkende aslında lpg hortumlarının lpg enjektörü ve manifold bağlantıları arasındaki mesafe kast edşlmiştir. ve bu bağlantı mesafesi en çok 12-15 cm olmalı ve dört hortumda aynı boyda olmalı. inan 25-30 cm hortum bağlayanı gördüm. bu hortum ne kadar kısa olursa lpg yanma odasına hızla girer ve sıkıştırma ve ateşleme zamanına yetişerek yeterli karışımı sağlar.
ancak bildiğim kadarı ile sen aracı yeni almadın 2 senedir falan kullanıyorsun sistemde bi tıkanıklık veya parça eskimesi var gibi. lpg buharlaştırıcısı içindeki diyaframdan gaz kesicilerine, depodaki şamandıraya kadar mutlaka bi parçanda dandiklik var.
bu gun bır lpg cı bakdı ve dedı sıstem uzerınde 1-2-3-4 enjektor lerı tek tek kapatark denedı mesela 4 numarayı kapattı tıtreme oldu 3 aynıtıtredı araban 2 numarayı kapattı evet tıtredı yıne 1 ıncı enjektoru kapatı arac normal calısdı dedı bı srun var kablolar dogru ama 1 enjektoru kapatınca yıne tıtremesı lazımmıs ama aracda hıcbır tepkı yok hortumlar fılan aynı tesısatta bısey yok buyuk ıhtımal ecudan dedıler fabrıkaya gonderecem ecuyu orda denıyolarmıs bozukmu degıl mı dıye tesekurler