škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

Ekonomik sebepler, tüketim, TDI, LPG...karar sizce ne olmalı?

0 Üye ve 3 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı serkan35

  • Leoncu
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1031
    • Profili Görüntüle
abi madem ailende fabiayı küçük diye istemiyo tek yol sana lpg ekonomi istiyosan başka yol gözükmüyo ayrıca vazgeçme aracından o kadar uğraştın bi dünya para döktün emek verdin cilaladın yazık değilmi aracına ihanet etme o sana ihanet etmedikçe :D:D
Rover 220 Turbo
2011 Ford Connect


Çevrimdışı SEAHAWK

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1210
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: turker;53392
ya da Cordoba 1.4 Stylance (>2007'ler 85 hp idi galiba. 101'likten az yakar ama neredeyse hiç bulunamıyor. çok nadir...)
 

 
2007 modellerden itibaren 85'lik seçeneği sunulmaya başlandı. Ama şu şekilde: Referance ve Elegance donanımı 85 hp, Stylance donanımı ise 100 hp idi. 2009 modellerde ise Stylance donanımı da 85'lik motorla donatıldı ve 100'lük motor ortadan kalktı.
 
Yani 2007 ve 2008 model bir Stylance ile ilgilenen kişi, otomatikman 100'lük 1.4 ile muhattap olmuş oluyor.:ok: (2008'in son Stlance modellerinde 85'lik devreye girmiş olabilir. Ama düşük bir ihtimal)
SEAT CORDOBA 1.4 TDI 80HP
[SIGPIC][/SIGPIC]


Çevrimdışı mygokhan

  • ŠKODA
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 15591
    • Profili Görüntüle
1.2 LPG montaj edilmiş hali..






Karar verdim..Yarın randevu alıyorum..Oldukça prof. bir yere bırakacağım aracımı..

Yakıt dolum kapağının oraya gizlemek yasak mış..Saçmalık..

Birde ruhsata işletme hemen olması gerekiyormu? Yolda polis durdursa LPG'ye bakıyormu? MMO'ya hemen aracın kontrol için gitmesi gerekiyor mu? Benim muayene mayıs ayında.O zamana kadar beklemeyi planlıyorum.Bu yüzden sordum..
2004 Skoda Fabia 1.2 HTP
2007 Skoda Roomster 1.2 HTP
2011 Skoda Fabia II 1.2 HTP  
2012 Fiat Doblo Cargo maxi 1.3 Mjet
2015 Ford Courier Van 1.5 TDCI


Çevrimdışı serdar5306

  • Acemi Üye
  • **
    • İleti: 65
    • Profili Görüntüle
lpg takılınca ruhsata işletmen şart malesef ve muayenede olman lazım bence dolun kapağını tampon altına yaptır yoksa sorun çıkar ruhsatada hemen işletmen lazım polis lpgli olduğunu anlarsa aracın bağlanır Mayıs ayına kadar daha çok var kesin polise yakalanırsın işlet gitsin riske atma kendini
2005 FABİA CHOİCE 101 BG SİYAH


Çevrimdışı Symbol

  • M U L T I J E T
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 587
    • Profili Görüntüle
    • http://renault9.wordpress.net
Epey hızlı bir karar verdin Gökhan tebrikler :)
Ne marka taktıracaksın ?


Çevrimdışı mygokhan

  • ŠKODA
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 15591
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: Symbol;53438
Epey hızlı bir karar verdin Gökhan tebrikler :)
Ne marka taktıracaksın ?


Fiyatının uygunluğu, servis yaygınlığı ve sorunsuzluğu ve yerli üretim olmasından dolayı ATİKER..

Birde çevreye saygılı bir yakıt kullanacağım ne güzel :hhh:
2004 Skoda Fabia 1.2 HTP
2007 Skoda Roomster 1.2 HTP
2011 Skoda Fabia II 1.2 HTP  
2012 Fiat Doblo Cargo maxi 1.3 Mjet
2015 Ford Courier Van 1.5 TDCI


Çevrimdışı kadir_

  • Kısa Bir Ara..
  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 9469
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: mygokhan;53441
Fiyatının uygunluğu, servis yaygınlığı ve sorunsuzluğu ve yerli üretim olmasından dolayı ATİKER..
 
Birde çevreye saygılı bir yakıt kullanacağım ne güzel :hhh:

Atiker konusunda genede düşün derim abi...
 
Hayırlı olsun şimdiden projeni hazırlayıp veriyorlar zaten sızdırmazlık testi kalabalık yoksa kısa sürüyor ölçüm cihazı ile lpg sisteminin bağlantılarını kontrol ediyorlar zaten çoğu servis montaj sonra o cihazla bunu yapıyor sorun olacağını sanmam tampon altınada gizliyorlar lpg girişini öyle yaparsan sorun olacağını ve kapalı otoparklara girerken anlayacaklarını sanmıyorum..
 
Bu arada ilk 1000 km fazla yakabilir.Zaten 1000 km sonucunda tekrar çağırıyorlar son bi kalibrasyon kontrolle herşey oturuyor..Birde bir şey soracağım 1.2 için motor kapağı yok mu hiç?


Çevrimdışı beytullah

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 2662
    • Profili Görüntüle
hadi hayırlı olsun...:ok: yaw sen bugün bırakmicakmıydın arabayı...:confused:
" ALLAHIM GÖNLÜMDE OLANI HAKKIMDA HAYIRLI EYLE, HAKKIMDA HAYIRLI OLANA GÖNLÜMÜ RAZI EYLE..."[SIGPIC][SIGPIC]


Çevrimdışı AhmetH

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 862
    • Profili Görüntüle
işi iyi bilen bir ustamız vardı modifiyem forumunda  2-3  beğendiğim yazısı var  tam buralık Gökhan abi not al ;)
 
Alıntı
arkadaşlar eline anahtar alan ustayım diye çıkıyor. atiker çaok kaliteli bir ürün, monaj esnasında detaylara çoğu kez önem verilmiyor. hep ezbere iş yapılıyor, bütün araçlar aynı zannediliyor. nede olsa enjektörlerin eksi kutuplarına gir, devir ucunu bobinden al tamam bitti gitti... bu ne yaa. bu kadar basitmi bu iş. arkadaşlar montaj, tecrübe, teknik bilgi, özgüven bunlar çok önemli. hangi malzeme nereye takılıyo ya da takılır çoğu montajcı bilmiyor. bas akıllı vidayı tak gitsin. düşünmezler arkada tesisat varmı, ordan su alırmı... bir an önce bitsin de paramı cebime koyım hesabı. birde usatlıklarına laf söyletmezler, arabada bi arıza çıkar, hemen motora yada beyine yorum yaparlar. özellikle de buji buji kablosu bobin... e yuh artık. sonra araç sahibi servis sevis gezsin. cebinde bi lpg parası daha çıksın, bide arabanın orjinalliğinin bozulduğunamı yansın ne diyim yaa... montaj yapılırken dikkat edilmesi gereken o kadar teknik yer ve alan varki. ve montaj bilgisi varki... bu konu açılınca çenem biraz düşüyor kusuruma bakmayın. he bu arada aklıma gelmişken teleflex ten bahsi geçti arkadaşımız, teleflex yapan kaç bayi var, bir ilde kaç sanayi ve o sanayilerdede kaç teleflex bayisi var. bunlar önemli arkadaşlar. yanlış anlamayın teleflex kötüdür demiyorum, tabiki iyi bir ürün ama servis ağı ve malzeme yetersiz. lpg ustalarının tercih etmemesinin sebebi hem pahalı, hem manifolt sökülmeden montaj yapılmıyor, (yaprak enjektör modellerinde) hemde araca hem soğuk hem sıcak kalibrasyon ayrı ayrı yapılıyor. bir de şuna gelmek istiyorum, diyelim enjektör arza yaptı, araç sahibini ilgilendirmez arza yapan parçayı, bir an önce değiştirilsinde işime bakıyım der. ama montajı yapan usta öyle demez. elinde iş varsa şu zaman gel bu zaman gel der zamanlar uyuşmaz, ustanın bi enjektör için koca manifoltu sökmesi pek işine gelmez, motor soğuycak, gözlük contalar gerekirse değişcek, iş neredeyse yarım günü geçicek. ustalar bunu da düşünür işte. şimdi biri çıkıp diyomuş teleflex enjektör zaten 100.000 garantili, zaten bişey olmaz, allah yapısı değil bu kul yapısı, olmaz olmaz olucağı tutar. yine bu arada aklıma gelmişken yaprak enjektörü benzin enjektörlerine çoğu araçta yakın tutamazlar, fiziksel anlamda biraz genişlik göstermektedir. ince enjektör de elinde yoktur farzedelim, montajı enjektörün müsait olduğu yere yapar, oda çoğu kez ya biri ya ikisi denk düşmez, enjektöler biri yakın durur biri uzak... bunlarıda araç sahibi bilmez doğal olarak ta parayı verir sorun yaşamak istemez. çok uzattım, kıssadan hisse montajcı önemli. usta önemli... yazımı vakit ayırıp okuduğunuz için teşekkür ederim. saygılarımla...

Alıntı
mesela ostim de turkuaz otogaz var. 354 75 02 tel numarası. yalnız ben sana bi liste yapıcam, o liste elinde ustaların başında bekleyeceksin araç bitene kadar. razıysan al elinne kağıt kalem not almaya başla.
1, simit lpg tankının şamandırası aracın arkasına bakacak şekilde değil, aracın önüne bakacak şekilde montaj yapılacak. (yani sen bagajı açıp halıyı kaldırdığında şamandıra arka kısıma yakın olup, ön yüzü aracın önüne bakacak) tabi stepmen altta değilse. altta ise 40 lt tank yanlamasına paralel takılacak...
2, lpg regülatörü radyatör seviyesinin altında olucak...
3, kablolar montaj esnasında enjektör tesisatnına lehim yapılacak kesinlikle bez bant kullanılmadan ısınan makaronla muhafaza edilecek...
4, lpg enjektör nozulları mümkünse aşağı doğru baksın ve bu çok önemli, enjektör hortumlarının uzunlukları aynı olsun...
lpg selenoid valfi regülatöre en yakın mesafeye montajlansın ve muhakkak kangal boru uygulaması yapılsın...
5, lpg enjektöf filitresi yatık yada yamuk takılmasın...
6, devir ucu bobinden alındıktan sonra güzelce lehim yapılsın yine kesinlikle bez bant kullanılmasın... (aslında en makul olanı devir ucunun egzantrik sensörü yada krank sensöründen alınmasıdır. bunlarda direk devir okuma sayı hassasiyeti çok etkilidir. bazı araçlarda bobinden alınan devir ucu bobini yakabiliyor, ustamız illa bobin diye israr ederse bobin garanti sözü isteyin
7, su hortumlarına gaz hortumlarına vakum hortumlarına gırtlak tırtıllı makaron bağlamalarını isteyin. hortumlar çıplak kalmamalı...
8, ECU çamurluk kenarlarına montaj yapılmamalı. su oluklarından su alabilir mazallah aracın beyni bile sorun teşgil edebilir. (çünkü enjektör tesisatına paralel bağlanan bir sistem)
9, lpg düğmesi tesisatı içeri ekstra delik delinmeden geçirilmeli, orjinal tesisatının yanından çok rahat geçebilmektedir.
10, lpg dolum ağzı tampona değil tampon seviyesine montaj yapılmalıdır.
11, alt yakıt boruları, tırtıllı gırtlak makaronla ve yine dolum boruları tırtıllı gırtlak borular ile muhafazaya alınarak montaj yapılmalıdır...
montajı allahın izni ileyaptırın kontrole gelirim valla bu arada yazdıklarım içersinde aklınıza takılan bir yer olursa seve seve cevaplarım. daha bitmedi tabiii bide programda ki incelikler var. gaz alındıktan sonra program yüklenirkende ince elenip sık dokunması gereken bilgiler var. e oda daha sonra inşallah. bi takılsında allahın izniyle saygılarımla

Alıntı
arkadaşlar asıl ben sizlere teşekkür ederim. vakit ayırıp yazılarımı okuduğunuz için... ben 2004 2005 senelerinde ekogas fabrikasının ar ge bölümü de dahil olmak üzere fabrikanın servisinde usta başı olarakda çalıştım. bu kez kısa kesicem enjektör bu sistemimizde o kadar önemliki, enjektör içersindeki piston lastikşlerinin kalitesi (teflon ağırlıklı bir maddeden oluşması lazım çünkü ms leri sabit tutması lazım ve gelen 1.2 bar ortalama lpg nin yanma odasına her ısı altında ve her vibrasyonlu ortam altında, hem basıncı, hemde milisaniyeleri kalibrasyon etmesi gerekmektedir.ustalar bi montaj yapıyo aman allahım koca enjektörü plastik kelepçe ile tutturmuş, yok merkezi kilit sac ayaklarıyla tutturmuş, enjektörler langur lungur sallanıyor bu ne yaa. ustalıkmı bu allah aşkına) yine enjektör içersindeki piston yayları. yay deyip geçmeyin. rolantide çalışan bir makinenin yanma odasında ortalama 22 kez ateşleme oluşuyor. bu hıza devamlı cevap verebilecek açma kapama sistemi yani genel anlamda çok kaliteli enjektör şart. bunu henüz yapabilmiş değiliz. enjektördeki bobinlerde çok önemli, enjektör 10 numara ama bobin içersindeki tel sargıları yetersiz, biraz uzun çalışınca yüksek ısıdan enjektör çalışmamaya başlıyor. yani pistonu çekemiyor ve yakıt gönderemiyor. ( bu enjektör kitlemiş, yenisini takalım) BRC TELEFLEX AUTRONIC hastası olduğum dünya devi KAHEIN ancak bu enjektörler arza yaparsa değiştirilir. diğerlerinin tamiri mümkündür. arkadaşımızın sıkıntısına dönelim, araca ayar yapıldı ( bu arada sıralı sistem ayar bozmaz arkadaşlar, ancak enjektör ve regülatör ayar bozar, bunun sebebi bahsetmiş olduğum enjektör kalite yetersizliği, regülatör basınç diyaframının ve basınç diyafram yayının kalite yetersizliğinden sebeptir) ayar güzel, biraz teknik olucak ama rolantide programa baktığımızda enj ms leri atıyorum 3.45 açıyor. aradan bir hafta geçti ayar bozuldu geldin bağlandın programa baktın yine aynı, 3.45. ama bak bakalım enjektör 3.45 mi açıyor enjektör dengesizleşti. bide en kötüsü 4 enjektörün de acaba açılımları aynımı. biri 2.70 biri 3.50 biri 4.40 nolcak. makina can çekişiyor, enjektörlerin umrundamı ondan sonra araba hararet yaptı, piston tepesi erimiş, sekman kaynatmış, katalitik konvektör dağılmış... ondan sonra lpg ye dışkı at şimdi çıkar işten anlayan usta adayları derki, "biz zaten enjektörleri ayrı ayrı görüyoruz ms leri tek tek gözümüzün önünde" cevap "yazımı dikkatli okuyun oldumu usta adaylarım" arkadaşımızın sıkıntısı regulatör ve enjektör sıkıntısı. kıssadan hisse pek olmadı çenem düştü yine, hakkınızı helal edin arkadaşlar. saygılarımla...

Alıntı
hep aynı şekilde devam etmez tabiki... keşke bu cümleyi söyleyebilseydim bu gibi sıkıntılarla karşılaşan aracın orjinal kendi ecu su, bu kez kendi sisteminde düzeltme yapmaya çalışıcak. çünkü alt yapı, benzine uyumlu. lpg ile çalıştığını ecu algılayamaz. ecu lpg sisteminde simule edilmiştir. yani uyutulmuştur. araç dengesiz çalışmaya başladığı zaman, atıyorum relanti devri dalgalanma yapıyodur, ecu öncelikle relanti motorunu check up yapıcak. baktı cevap alamıyor, oksijen sensörleri, yine cevap yok, akış metre, yine cevap yok eksoz sonda lambda sensörleri, ( bazı ustalarımız oksijen sensörleri diyerek eksoz sensörlerini anlatmak istemektedirler. fakat oksijen sensörü hava filitresi üzerinde bulunan havanın hem ısısını hemde yoğunluğunu ölçen bir sistemdir. ukalalık ettiysem özür diliyorum, çoğumuzun bu bilgiyi bildiğinden eminim, bilmeyenler için ve bilgilerimizi tazelemek için söylemek istedim) baktı hiç biyerden cevap alamıyor, hemen krank egzantrik ve bobin ile iletişime geçerek matematiksel hesaplamaya geçiyor. krank turu, egzantrik turu, ve tabiki bobin ateşleme zaman değerlendirmesi yapıyor. yani bunların toplamı enjektör açma kapama zamanlarının kontrolü ediliyor. şimdi gelelim lpg sistemine... bu kontroller sırasında en son nokta benzin enjektör zamanlaması. ama arada paralel çalışan bir sistem var. lpg ecu su. buna yön vermeye çalışıyor fakat lpg enjektörlerinin değerlerinide bozuyor. bu sefer sinyal çakışması dediğimiz arza oraya çıkıyor. yani şöyle diyeyim, diyelim 2.85 açan benzin enjektörü, lpg enjektörünün yapısına göre değişmektedirki, lpg enjektörü 3.40 açmaktadır. lpg enjektör sistemi unıversaldir ve 1.2 litre araca da aynı enjektör kullanılır 5.2 aracada. (TELEFLEX, BRC,LANDİ RENZO MED, PRİNS KAHEIN hariç) ( enjektörler aynıdır değişmez, sadece uçlarındaki nozullar değiştilerek kalibrasyon yapılmaktadır.) aynı enjektör kullanılır. ama bu iki farklı motorların benzin enjektörleri ki yine farklıdır. hemen toparlıyorum, kullanılan lpg ecu su kalirasyonu aracın devir ve map değerlerine göre kalibrasyon yapar. matematiksel çalışır. ama kendi enjektörleri, ama montajsal yapılan ekislerde bu enj ms leri değişiklik gösterir. haliyle lpg değil aracın benzin sisteminde değişiklik göstericektir... şimdi gelelim sıkıntılı makinaya usta araca bakar, relanti delgalanması var, hemen benzine alır. bakar yine aynı sonra araç sahibine döner ve derki "bu zaten benzindede yapıor, sen bunu servise götür" iş yine montaj ustasına ve malzemenin kalitesine kaldı. kaliteli malzeme, ustamız ezberciyse sıkıntılı malzemedir. zaten kaliteli ustamızda sıkıntılı malzeme kullanmaz... saygılar efendim


Çevrimdışı mygokhan

  • ŠKODA
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 15591
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: kadir_;53442
Atiker konusunda genede düşün derim abi...
 
Hayırlı olsun şimdiden projeni hazırlayıp veriyorlar zaten sızdırmazlık testi kalabalık yoksa kısa sürüyor ölçüm cihazı ile lpg sisteminin bağlantılarını kontrol ediyorlar zaten çoğu servis montaj sonra o cihazla bunu yapıyor sorun olacağını sanmam tampon altınada gizliyorlar lpg girişini öyle yaparsan sorun olacağını ve kapalı otoparklara girerken anlayacaklarını sanmıyorum..
 
Bu arada ilk 1000 km fazla yakabilir.Zaten 1000 km sonucunda tekrar çağırıyorlar son bi kalibrasyon kontrolle herşey oturuyor..Birde bir şey soracağım 1.2 için motor kapağı yok mu hiç?

1.2 için yok malesef :(

Alıntı yapılan: beytullah;53443
hadi hayırlı olsun...:ok: yaw sen bugün bırakmicakmıydın arabayı...:confused:

Yok ya bugün bakmaya gittim sadece..

Ya şu ruhsat işlemlerine baktımda ..Ne saçma salak işlemler ya...Yav şu memlekette çevreci yakıt kullanmak istesende zorluk çıkıyor anlam veremiyorum..Avrupada adam destekliyor, bizde ise köstekliyor..

Okudum bir sürü prosedür muayene falan fişman...Canımı sıktı, yarın delilik yapabilirim benim sağım solum hiç belli olmaz..
2004 Skoda Fabia 1.2 HTP
2007 Skoda Roomster 1.2 HTP
2011 Skoda Fabia II 1.2 HTP  
2012 Fiat Doblo Cargo maxi 1.3 Mjet
2015 Ford Courier Van 1.5 TDCI


Çevrimdışı kadir_

  • Kısa Bir Ara..
  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 9469
    • Profili Görüntüle
Atikerin sistemine tek laf etmem yukarda işin piri nin yazdığı gibi "(regülatör basınç diyaframının ve basınç diyafram yayının kalite yetersizliğinden sebeptir)" bu atikerde malesef başarılı değil.. Yazdığım gibi 8 silindirli arabaya takılan regülatör takıldı diyaframı patladı rolanti sapıttı hareket halinde stop etti allah korudu duvara bodozlama giriyorduk 3-5 kuruş var diye sakata gelmeyelim diye yazıyorum şahsen...


Çevrimdışı kadir_

  • Kısa Bir Ara..
  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 9469
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: mygokhan;53446
1.2 için yok malesef :(
 
 
 
Yok ya bugün bakmaya gittim sadece..
 
Ya şu ruhsat işlemlerine baktımda ..Ne saçma salak işlemler ya...Yav şu memlekette çevreci yakıt kullanmak istesende zorluk çıkıyor anlam veremiyorum..Avrupada adam destekliyor, bizde ise köstekliyor..
 
Okudum bir sürü prosedür muayene falan fişman...Canımı sıktı, yarın delilik yapabilirim benim sağım solum hiç belli olmaz..

1 gününü yer abi en fazla sızdırmazlık 30-45 dk sürmez bile hatta yanılmıyorsam 1 hafta veya 15 gün süresi geçerliliği olması lazım o sıradada zaten tüv den randevu alabilirsin diye düşünüyorum?


Çevrimdışı AhmetH

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 862
    • Profili Görüntüle
Biraz daha devam
 
Alıntı
öncelikle ismimin geçtiği bu satırlarda inanın çok mutlu oldum. hepinize teşekkür ederim... 4 sene brc markasının ustalığı dışında, son 1.5 sene formenlik yaptım. brc nin program detaylarını, malzeme alt yapısını, ve işin tekniğini genel anlamda iyi bilirim. chevrolet marka araçların orj lpg sisteminde brc tavsiyelidir hepimizin bildiği üzere. ben son 1 yıl öncesine varana kadar brc nin aşığıydım. montajlarımı özenle ve zevkle yapıyordum. brc sayfasını ben 1 sene önce kapattım. beni 2a mühendislikten genzi bey, tarık bey, ve kadir bey iyi beni tanır. servis ustaları murat usta, (ellerinden öpüyor ve her zaman sonsuz saygılarımı sunuyorum. tarık abi içinde öyle) sebebi bende kalsın rica ediyorum sizlerden. brc taktırmayın demiyorum yanlış anlaşılmak istemem. ama illa brc taktıracaksanız, my 07 taktırın. plug and drive değil. fast hiç değil. ve montajı yapan ustaya bizzat rica edin, kontak elektiriğini kesinlikle ne bobinden alsın ne de enjektörden. elektrik sigortanın en az 10 amperlik bileşeninden alınmalıdır. devir ucu içinde öyle, ne ne bobin ne de grank, ne de egzantrik sensörleri. kesinlikle üstüne basarak söylüyorum. devir, ecu çıkışından alınacak. yanlış hatırlamıyorsam, ya gri yada beyaz kablo olması lazım. zaten ecu soketini çıkarttığınızda, sol üst tarafta 3 kablo tek set üzerinde duruyor. kalın olan bir adet kablo var, o değil. ince olan 2 kablodan biri. ya gri ya beyaz... enjektör hortumlarının dördüde aynı eşitlikte olmasına, gaz valfinin regülatöre en yakın yere monte edilmesine, regülatör basıncının 1.1 bar ortalama, gaza geçiş ısısının 38 derece, ve gaza geçiş devrini rolandi devir ve 600 devir olarak ayarlanmasına dikkat edin. bu vermiş olduğum bilgiler yalnız 1.6 dohc motor chevroletler için geçerli. brc ile ya da diğer markalarla alakası yok. bu araçlar montaj seçer. ne teleflex ne de prins ne de autronıc. bu profosyonel ürünler de bile sıkıntı çıkar. arza lambası yakma, soğuk motorun ilk gaza geçişlerinde stop etme, motor haritasının en fazla abartmıyorum ki 1 ya da 2 hafta sonrasında değişiklik göstermesinde büyük rolü olacaktır... senin soruna dönücek olursak, çok uzattım özür diliyorum, atiker 4.0.0.6 yı tavsiye ediyorum. enjektör nozulları 2.1 olucak. yapan ustada dediğim şartlara uyarsa (kibirlenip böbürlenmezse şayet) harikulade randuman alırsın. şu an, bu atiker 4.0.0.6 sistemi brc den şahsi görüşüm özür diliyerek söylüyorum, çok çok daha iyi. brc bir marka şimdilik. ama trend yavaş yavaş düşüyor. yine söylüyorum, ustadır malzemeyi konuşturan... ama illa italyan olsun dersen, mtm den şaşma. ve mtm nin montajını yapacak olan servisten özellikle, mtm kaheın enjektör uygulamasını isteyin. bu arada teleflexi gözünüzde pek büyütmeyin... saygılarımla



Çevrimdışı kadir_

  • Kısa Bir Ara..
  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 9469
    • Profili Görüntüle