škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

P2626 P0171 arıza kodları yardım

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı nspcn

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 15
    • Profili Görüntüle
slmlar arıza lambası konusunda yardımınıza ihtiyacım var tecrübe etmiş arkadaşlarımız varsa bilgisi olan varsa paylaşımları için minnettar olurum.

aracım 93 binde lpgli arıza lambası yakmayan lpg li gerçekten yakmazdı hiç. son 2 aydır arıza lambası yanıyor ve maxi dot ekranda emission workshop uyarısı alıyorum.

servise gittim lpgli araçta yanar deyip söndürdüler arızayı koddan bahsetmediler tekrar yanınca bir ad elm 327 cihaz edindim cihazda da tarama sonucu şu kodu ve uzantısını not ettiim. P2626 O2 SENSOR PUMPING CURRENT TRIM CIRCUIT/OPEN BANK 1 SENSOR 1 kodlu arızayı şehir içi düşük devirden itibaren dip gaz veya yarım gaz yapıp araçı hızlandırınca ve uzun yolda 110 120 yi geçen hızlarda alıyorum. arıza ışığı yanmadan önce viteste gaz bırakınca aracın cut off a sert bir şekilde fark ediyorum arıza lambası yandı yanacak derken 3 4 dk içinde yanıyor. ışığı elm cihazı ile södürdükten sonra şehir içi ort 50 km mesafe yol yapınca uzunn yolda da aracı 120 üzerine getirince tekrar yanıyor. defalarca aracı benzinde kullandım sönmedi ben de denemek için aracı benzine alıp arızayı silip benzinde devam ettim bu şekilde benzinde binerden de taradım 20 km mesafe sonra tarayınca benzinde  kesinleşmemiş arıza başlığı altında yine P2626 O2 SENSOR PUMPING CURRENT TRIM CIRCUIT/OPEN BANK 1 SENSOR 1  uyarısı aldım. hem lpg de hem de benzinde eğer arıza lambası yanmadan tararsam arızayı "kesinleşmemiş arıza" başlığı altında göstermekte, lamba yandıktan sonra da eror başlığı altında göstermekte kullandığım program "obd doctor free"

p0171 kodunu ise yoğun dur kalk trafikte veya aracı park ederken özelliklegeri geri yanaşırken devirsiz kalkışlarda anında uyarı sesi vermeden kendi kendine esp ışığını yakma yoluyla veriyor bu arıza 3 ayda bir başıma geliyor kontak kapatıp açınca düzeliyor baskı balatam bitmek üzere sanırım zorlanma sonucu bununla bir ilgisi olabilir

sizce bu arıza kodu için ne yapmam gerekir? ngk o2 sensor alıp değiştirmeli miyim fiyatı 300 tl. veya ölçü aleti ile bank 1 no 1 sensörün soketini söküp ölçüm yapabilir miyim o2 sensörümü nasıl test etmeliyim?

http://i.imgur.com/JB66g5t.jpg
http://i.imgur.com/GeMgb5i.png?1
http://i.imgur.com/30vi28g.png
http://i.imgur.com/QPiHwxz.png
http://i.imgur.com/Q9XiPt0.png


Çevrimdışı Neoki

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 39
    • Profili Görüntüle

Çevrimdışı armagant

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 24
    • Profili Görüntüle
Aracı benzinde ne kadar kullandınız ? Tavsiyem sensörü değiştirmeden önce 100 TL lik benzini heba etmek. Lpg yi kapatıp aracı benzine bir süre kullanın. Daha sonra arıza kaydını silip akü kutup başlarını söküp 3-5 dakika sonra tekrar takın. Bu şekilde aracı sıkıştırmadan 3-5 gün binin tahiminim yanmayacaktır.
(oksijen sensörünün çalışıp çalışmadığının testini hiç duymadım bununla ilgili bilgi edinirseniz bizide bilgilendirin. Arızalı ise temizlik vs ile düzelmiyor onu bililyorum.)


Çevrimdışı nspcn

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 15
    • Profili Görüntüle
Araci benzine aldim ariza kaydini sildimve bu sekilde benzinde iki gun kullandim 140 km hizla ilerkerken hazi biraktim yavaslarken cut off da iken yandi yine ariza lambasi taradim yine ayni kod cikti


Çevrimdışı nspcn

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 15
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: nspcn;567737
slmlar arıza lambası konusunda yardımınıza ihtiyacım var tecrübe etmiş arkadaşlarımız varsa bilgisi olan varsa paylaşımları için minnettar olurum.

aracım 93 binde lpgli arıza lambası yakmayan lpg li gerçekten yakmazdı hiç. son 2 aydır arıza lambası yanıyor ve maxi dot ekranda emission workshop uyarısı alıyorum.

servise gittim lpgli araçta yanar deyip söndürdüler arızayı koddan bahsetmediler tekrar yanınca bir ad elm 327 cihaz edindim cihazda da tarama sonucu şu kodu ve uzantısını not ettiim. P2626 O2 SENSOR PUMPING CURRENT TRIM CIRCUIT/OPEN BANK 1 SENSOR 1 kodlu arızayı şehir içi düşük devirden itibaren dip gaz veya yarım gaz yapıp araçı hızlandırınca ve uzun yolda 110 120 yi geçen hızlarda alıyorum. arıza ışığı yanmadan önce viteste gaz bırakınca aracın cut off a sert bir şekilde fark ediyorum arıza lambası yandı yanacak derken 3 4 dk içinde yanıyor. ışığı elm cihazı ile södürdükten sonra şehir içi ort 50 km mesafe yol yapınca uzunn yolda da aracı 120 üzerine getirince tekrar yanıyor. defalarca aracı benzinde kullandım sönmedi ben de denemek için aracı benzine alıp arızayı silip benzinde devam ettim bu şekilde benzinde binerden de taradım 20 km mesafe sonra tarayınca benzinde  kesinleşmemiş arıza başlığı altında yine P2626 O2 SENSOR PUMPING CURRENT TRIM CIRCUIT/OPEN BANK 1 SENSOR 1  uyarısı aldım. hem lpg de hem de benzinde eğer arıza lambası yanmadan tararsam arızayı "kesinleşmemiş arıza" başlığı altında göstermekte, lamba yandıktan sonra da eror başlığı altında göstermekte kullandığım program "obd doctor free"

p0171 kodunu ise yoğun dur kalk trafikte veya aracı park ederken özelliklegeri geri yanaşırken devirsiz kalkışlarda anında uyarı sesi vermeden kendi kendine esp ışığını yakma yoluyla veriyor bu arıza 3 ayda bir başıma geliyor kontak kapatıp açınca düzeliyor baskı balatam bitmek üzere sanırım zorlanma sonucu bununla bir ilgisi olabilir

sizce bu arıza kodu için ne yapmam gerekir? ngk o2 sensor alıp değiştirmeli miyim fiyatı 300 tl. veya ölçü aleti ile bank 1 no 1 sensörün soketini söküp ölçüm yapabilir miyim o2 sensörümü nasıl test etmeliyim?








Çevrimdışı nspcn

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 15
    • Profili Görüntüle
Arkadaşlar konuyu açalı epey zaman geçti sensörümu  orjinali ile degistirdim masrafi 550 tl tuttu (bank 1 sensor 1) aracım artik ariza lambasi yakmamakta lpg de dahi sorun yok çekiş  fark edilir  derecede arttı yakit da düştü cihaz taramaları da p2626 kodu görünmüyor zaten p0171 arizasini sadece bir kez almıştım o da kotu yakittan olmasi muhtemel. Benle ayni sorunu yaşayanlar varsa bu şekilde  cozebilirler