Ziebartta yapılan ses yalıtımından memnun olan çok insan duymadım açıkçası. Yapılan uygulama çıplak metal kısımlara pütür atılması suretiyle temas edecek taş,kum gibi cisimlerin seslerini engellemek olsada sesi biraz azaltması muhtemel.
Ancak kaş yaparken göz çıkarmak var,şimdi taban halısının sökülmesi için bir dünya plastik parçanın sökülmesi gerek ve bu parçaların tırnakları inanılmaz dandik. Söküp takma sonucu yol sesinde bir nebze azalma olacak,ama yerine çıtırtı sesleri peydah olacak. O nedenle hiç döşemeyi falan elletmeden,lift bulunan bir yere gidip aracı kaldırın,davlumbazları sökerek iç kısımlarına bitüself veya teroson gibi markaların bütümlü malzemelerinden kaplayın. Üzerinede sudan etkilenmeyen kendinden yapışkanlı 1 cm kalınlıkla yalıtım bantları var,onlarıda yapıştırıp yerine takın. Plastiklerle işiniz bitince,çıplak kalan metal kısımlarada pütür uygulayın bir kaç kat. Sprey şişe halinde satılıyor.Yol sesinde önemli ölçüde iyileşme olacaktır. Sonrasında ise bagaj taban halısını çıkarın,komple çıplak metal kalınca,yine yukardaki sıralamayla önce bitümlü malzemeyi ısıtarak yüzeye yapıştırın,sonra üzerinde kendinden yapışkanlı malzemeyi serin. Bu kısımda 0.5 cm lik olanları kullanırsanız taban halısının oturması konusunda sıkıntı yaşamazsınız. Bunlara ek olarak,arka koltuk tabanını kaldırıp,orayada firex adlı süngerden serebilirsiniz. Bu da depodan gelen çalkalanma sesinin azalmasına yardımcı olacaktır. Ancak unutmayın ki,tüm bunlar bile en fazla %30 luk bir yalıtım sağlayacaktır. Asıl yalıtım sizinde bahsettiğiniz gibi taban halısı komple sökülerek yapılır ama riski çok daha fazla..