škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

Atik Skoda bayiliği bıraktı!!

0 Üye ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı aeneskral

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 223
    • Profili Görüntüle
    • http://www.youtube.com/user/aeneskral1
evet dostlar dün öğrendiğim bilgi. "yok lan" dedim ve bizzat servise gidip ustadan bilgi aldım. aynen de öyleymiş maalesef. 2016 itibariyle skoda ile anlaşma sağlayamamışlar.
usta:
biz hizmetimize devam ediyoruz. kadro aynı işçilik aynı. sadece yetkili servis değiliz. skoda'nın ciğerini biz bileriz.

şeklinde iddialı bir konuşma yaptı. aracımı aldığımdan beri oraya götürüyordum. bakalım bakımı geldiğinde neler olacak. açıkçası yetkili servisten başka bir yere vermek istemiyorum aracımı. lakin adamları tanıyorum. işçiliği biliyorum. hayırlısı. ayrıca servis-bakım fiyatları düşecek diye tahmin ediyorum. çünkü skoda'ya verilen bir komisyon bedeli vardı. artık o yok. bu farkı müşteriye fiyatlarda olumlu yönde yansıtırlarsa bence müşteri kaybedeceğini sanmıyorum. ama tabi fiyatlar ucuzladı diye işçilikten de taviz vermemeliler. hayırlısı olsun.
« Son Düzenleme: 30 Mart 2016, 09:08:05 Gönderen: aeneskral »


Çevrimdışı DDŞ

  • Deli Oğlan
  • Genel Moderatör
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 9379
    • Profili Görüntüle
Eveeet simdi gorelim bakalim. 1 sene once ozel servis desek atik e demediklerini birakmazlardi. Simdi skodanin cigerini biz biliriz mi oldu? :)


Çevrimdışı enoktakenokta

  • Site Sorumlusu
  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 7265
    • Profili Görüntüle
Belki benim başıma gelen münferit bir olaydır bilemiyorum; dar zamanda ön arka cam değişimini orada yaptırmak zorunda kalmıştım. Berbat bir işçilikle karşılaşmıştım özellikle arka camda. Cam kırıkları temizlenmemiş, soketler takılmamış falan filan. Ankara'ya dönünce Efe'de hepsini hallettirmiştim.
Hep bi F.D. kafasındaki kişi...


Çevrimdışı mcb951

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 2496
    • Profili Görüntüle
Benim aracı aldığım Yenibosna Yükselen bayiside bırakmış skodayı 2.ele dönmüşler


Çevrimdışı ruyaci

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 178
    • Profili Görüntüle
2 kez oraya bırakmıştım aracımı. Bende işçiliklerinden pek memnun değildim.



Çevrimdışı mustklc

  • Gürültülü Tidiay
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1987
    • Profili Görüntüle
Skoda  tarafından anlaşma yapılmaması, şikayetlerden dolayı olabilir mi?

Yani çok sayıda şikayeti dikkate alıyorlar mı yani ondan soruyorum


Çevrimdışı simurgson

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 587
    • Profili Görüntüle
Sanırım hem Atik hem de Yükselen plaza olayından dolayı bayilik yenileyememişlerdir.


Çevrimdışı viperking

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 3548
    • Profili Görüntüle
Aynen, Yüce'nin çok fazla şikayete önem verdiğini sanmıyorum.

Skoda'nın yeni plaza şartlarına uyamadılar heralde. Atik'in o mevkii de zaten istene şekilde bir plaza yapması imkansız gibi. Mekan çok kısıtlı


Çevrimdışı bipekkan

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 360
    • Profili Görüntüle
2014 Ekim' ine kadar resmi servisten hiç çıkmadım.O tarihe kadar hep aynı Ustaya aracımı teslim ettim.İşçilik kalitesini en azından şahsım adına üst düzeyde sağladım.Bu konuda herşey aracınıza bakan ustada biter.Benim gördüğüm aslında her yeni modelde yada değişiklikte resmi servis ustaları mutlaka ya seminer yada kurs görüyorlar.Ancak kimi işini laf olsun diye yapıyor, kimide zevkle.Birde önemli olan bu ülkede "BAHŞİŞ" denilen bir müessese (!) var. Bunu asla ihmal etmeyeceksiniz.
Gelelim ne zaman aracım bakım yada arıza nedeniyle servise girse,en geç 2-3 gün sonra mutlaka ya cep tlf.'dan yada sabit telefonumdan hem İstanbul'dan, hemde gittiğim servisin müşteri ilişkilerinden aranırım. Ancak bir faydasını göremedim.Laf olsun torba dolsun kabilinde aramalar. En son 2014 Ekiminde su radyatörü değişiminde yediğim hem parça'dan hemde 2 defa alınan işçilik (Tampon(Panel değişimi diye geçiyor) sökümü takılması-Su radyatörü sökümü takılması) nedeniyle yediğim KAZIK üzerine her 3 yere bildirmeme (Telefonda ve e-maille+Şikayetvar.com'a) nezaketen de olsa geri dönüş olmadı, bende resmi servis olayını bitirdim.Şikayetvar.com'da "Şikayet No : 2732444" de daha detaylı görülebilir