škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

NTV Oto Fark - Golf & Astra karşılaştırması

0 Üye ve 5 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı wertasd

  • Sabreden Derviş
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1018
    • Profili Görüntüle

Çevrimdışı Dre42

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 753
    • Profili Görüntüle
Hocam bence karşılaştırma denecek bi test olmamış.iki aracın donanım ve teknik verilerini gösteren iki kağıt alıp onları okumuşlar resmen :) golf az donanım sunup çok para istiyor bunda marka algısı çok büyük ama astranın 2016 yılında ulaşamadığı ya da ancak yeni ulaşabildiği yol tutuşu kasa hafifliği gibi kavramlar golfun kalitesini ortaya koyuyor.golf kendine çok guvenip donanım koymuyor bu konuda yapılanı doğru bulmuyorum ancak golf ustun olduğunu bu haliyle bile kanıtlıyor.golf 8 ile astra karşılaştırılsa açık ara golfun lider olacağı barizdir..o yüzden 2012 de uretilmeye başlamış bi araba ile 2016 yılının teknolojisini kıyaslamak baştan mantık hatası ama golf yine de geride kalmıyor.kısacası hepsi golf olmaya çalışıyor ona benzemeye çalışanları almaya gerek yok orijinali varken... hele bir de onunla aynı parayı vereceksek :)
« Son Düzenleme: 01 Nisan 2016, 00:41:26 Gönderen: Dre42 »


Çevrimdışı egeyildirim

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 287
    • Profili Görüntüle
yol tutuş konusunda astra her daim golften üstün oldu. bu karşılaştırma kullanıcının beklentisine bağlı. marka algım yok, dinamikliğe ve tasarıma bakıyorum sportif kullanırım diyorsan astra; kalite ve konfor istiyorum 2. el değer kaybına uğramasın diyorsan da golf alırsın


Çevrimdışı ali729

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 576
    • Profili Görüntüle
Golf varken astra hikaye

HTC Desire 820 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Çevrimdışı viperking

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 3548
    • Profili Görüntüle
Bagimsiz testlere bakarsaniz Astra g hatta f kasadan beri yol tutus konusunda liderlik icin focus ile yarisir ve genelde de 1. Sirayi alir. Golf her zaman 3. olur

Ayrica yeni cikan bir aracin yine yeni cikan bir muadili yoksa bir onceki kasa ile karsilastirilmasi kadar dogal birsey olamaz. Ornegin 2005 yilinda cikan Astra h Gtc ile cok sonralari cikan vw scirocco nun karsilastirilmasi gibi

Genel konuya donecek olursak Ege ye katiliyorum.

Gorunum, spor katakter yeni teknolojiler ve yol tutus bakimindan benim de tercihim astra olurdu. En azindan maliyetten kismak icin torsiyon kullanmiyor :)

Superb passat iliskisi gibi daha az paraya daha cok donanim.
« Son Düzenleme: 19 Nisan 2016, 11:54:26 Gönderen: viperking »


Çevrimdışı enoktakenokta

  • Site Sorumlusu
  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 7265
    • Profili Görüntüle
Bildiğim kadarıyla 2016 yılı ile birlikte Astra araçlarda watss bağlantı gelmiyor; watss olmayan araçların yol tutuşunu ayrıca değerlendirmek gerektiği kanaatindeyim.
Hep bi F.D. kafasındaki kişi...


Çevrimdışı viperking

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 3548
    • Profili Görüntüle
Ender bunu bilmiyordym . Eger oyle ise opel de gelenege uymus demektir.

Guvenlik deyip Esp hava yastigi vb donanimlarla araci doldurup maliyet kisma adina suspansiyon ve yil tutustan vazgecmek bana cok sacma geloyor


Çevrimdışı Uğur Akar

  • KOLTUKÇU
  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 4893
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: enoktakenokta;571083
Bildiğim kadarıyla 2016 yılı ile birlikte Astra araçlarda watss bağlantı gelmiyor; watss olmayan araçların yol tutuşunu ayrıca değerlendirmek gerektiği kanaatindeyim.
Doktor bu ne?:hmm::blm:
İYİ şoför, herhangi bir durumda, iki şoförden birinin durması, ya da  yavaşlaması gerekiyorsa, \'Hak, kural\' falan demeden, ilk davranan, canının ve malının kaderini başkasının inisiyatifine bırakmayandır!



Çevrimdışı enoktakenokta

  • Site Sorumlusu
  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 7265
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: Uğur Akar;571092
Doktor bu ne?:hmm::blm:

Astra'da kullanılan arka bağlantı tipi; tam bağımsız bir süspansiyon ya da torsiyon sistemi değil; Opel'e özgü farklı bir tasarım. Ancak ne yazık ki artık yeni Astra'da yok...
 
 "Watt’s bağlantılı arka süspansiyon: Gelişmiş yol tutuş, daha fazla denge ve artırılmış konfor:
   
 Aks merkez hattının hemen arkasında bulunan çelik bir çapraz takviye, bağlantının iki gergisini taşıyor. Orta eksende dönen bu gergilerin uçları alt aks taşıyıcılarına bağlı. Böylece yan taraftan gelen herhangi bir darbe, diğer yandan sağlanan eşit miktardaki güçle dengelenerek, stabiliteyi artırıyor. Bu darbe sisteminin en önemli faydası; aksın herhangi yatay hareketini önleyerek, daha akıcı bir sürüş ve geliştirilmiş yol tutuşu sağlaması. Şimdiye kadar yarış ve rally araçlarında kullanılan bu teknoloji, kabin içindeki yol gürültüsünü azaltmak için Opel mühendisleri tarafından daha da geliştirildi."
Hep bi F.D. kafasındaki kişi...