Neredeyse 20 yıla yakındır benzinimi Shellden, çok dara düşersem BP' den alırım,böyle bir soruna rastlamadım. Gerçekten tam bir talihsizlik olmuş. Aslında fark edildiği anda benzinli araçlarda çözümüde basitti.Alt solda ortalarda benzin filtresinin depo tarafı çıkartılıp tüm depo boşaltılabilirdi. Dizellerde de böyle bir filtre varmı varsa yeride orasımı bilmiyorum. Diğer taraftan özellikle Eskişehir giriş ve çıkışındaki Shell'lerde tuvaletler sorunluydu.Her defasında uyardım dönüşlerimde değişen bir şeyin olmadığını görünce 2 defa müşteri hizmetlerini aradım.Sonraki gidişimde aynı benzinliklerde birinde personel değişmişti ve 2 sindede herşey 1. sınıftı. Kısaca ilk önce Shell için konuşuyorum, şikayetler hatta dilekler, istenen değişikliklikler bir şekilde değerlendiriliyor ve size e-mail yoluylada bilgi veriliyor.Olumlu yada olumsuz.
Böyle benzin mazot ve diğer konularda ilk önce Müşteri Hizmetlerini arayın.Bu arada aracınızdaki sorunu resmi serviste yaptırın. Fatura ile birlikte ortaya çıkan sorunun benzin yada mazottan kaynaklandığını belirtir raporuda alın. Şikayetinize olumlu yada olumsuz bir cevap alamazsanız, Tercihan Noter kanalı ile (İadeli taahhütlü mektuplada ancak zarf üzerinde yada arkasına konu ile ilgili özetide yazmayı ihmal etmeyin gönderebilirsiniz. Örneğin (Ankara/ K........ akaryakıt bayiinden mazot yerine benzin konulması ile ilgili uğranılan zarar hk.) Geçerlidir.Böylece Noter masrafıda yapmazsınız. Ana firma ve benzin yada mazotu aldığınız firmaya protesto çekin.Yine bir cevap almaz yada sonuç olumsuz ise, eğer masraf tutarı 2.320 TL altında ise İlçe Tüketici Hakem Heyetine, masraf tutarı 2.321-3.480 TL arasında ise İl Tüketici Hakem Heyetine, 3.481 TL ve üzerindeki uyuşmazlıklarda ise doğrudan Tüketici Mahkemesine başvurulabilinir. Bu müracaatlarda başvuru harcı da alınmıyor.