škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

yilin otomobili superb

Neoki · 25 · 8524

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı baba63

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1039
    • Profili Görüntüle
    • http://www.medyaurfa.com
Alıntı yapılan: LevenTgb;571251
Ben aslında genel anlamda vag grubu araçların bütün tsi ve tdi motorlarını Zaman'ın gerisinde kaldığı düşüncesindeyim. Sonuçta 1.6 dizel 130 küsür hp araçlar var artık hal böyle iken bizim 2.0 LT araçlar biraz zayıf tabi bu tamamen kişisel fikrim.

Not : son Zaman'lar da kullandığım en güzel Vw grubu araç 2.0 LT 4motion passat. Bu aracın performansı gayet başarılı...


2.0 TDİ 150 HP olanın zayıf olduğu söylenebilir fakat 2.0 TDİ 190 HP 400 Tork motor için zayıf demek mümkün değil.


Çevrimdışı semix44

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 13
    • Profili Görüntüle
superb candır alan pişman olmaz. Bu ödülü sonuna kadar hakkettiğini düşünüyorum...


Çevrimdışı egeyildirim

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 287
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: LevenTgb;571251
Ben aslında genel anlamda vag grubu araçların bütün tsi ve tdi motorlarını Zaman'ın gerisinde kaldığı düşüncesindeyim. Sonuçta 1.6 dizel 130 küsür hp araçlar var artık hal böyle iken bizim 2.0 LT araçlar biraz zayıf tabi bu tamamen kişisel fikrim.

Not : son Zaman'lar da kullandığım en güzel Vw grubu araç 2.0 LT 4motion passat. Bu aracın performansı gayet başarılı...
1.6 tdi ler için haklı olabilirsin de tsi nerden çıktı onu anlamadım. bana başka bir benzinli motor söyle ki tsi kadar performans versin aynı zamanda tasarruf sağlasın. benzinli turbo beslemeyi piyasaya çıkaran, devrim niteliğinde motordur tsi ki daha bir çok marka hala atmosferik motor kullanıyoken


Çevrimdışı ali729

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 576
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: LevenTgb;571251
Ben aslında genel anlamda vag grubu araçların bütün tsi ve tdi motorlarını Zaman'ın gerisinde kaldığı düşüncesindeyim. Sonuçta 1.6 dizel 130 küsür hp araçlar var artık hal böyle iken bizim 2.0 LT araçlar biraz zayıf tabi bu tamamen kişisel fikrim.

Not : son Zaman'lar da kullandığım en güzel Vw grubu araç 2.0 LT 4motion passat. Bu aracın performansı gayet başarılı...
1.6 Tdi yi anlarimda. Tsi gibi az yakan ve performans li motor Yok bence daha

HTC Desire 820 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Çevrimdışı LevenTgb

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 35
    • Profili Görüntüle
    • http://www.ltgida.com
Alıntı yapılan: baba63;571255
2.0 TDİ 150 HP olanın zayıf olduğu söylenebilir fakat 2.0 TDİ 190 HP 400 Tork motor için zayıf demek mümkün değil.



Bu konuda hemfikir olduğumuz bir önceki mesajımda net :)


Çevrimdışı LevenTgb

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 35
    • Profili Görüntüle
    • http://www.ltgida.com
Alıntı yapılan: egeyildirim;571261
1.6 tdi ler için haklı olabilirsin de tsi nerden çıktı onu anlamadım. bana başka bir benzinli motor söyle ki tsi kadar performans versin aynı zamanda tasarruf sağlasın. benzinli turbo beslemeyi piyasaya çıkaran, devrim niteliğinde motordur tsi ki daha bir çok marka hala atmosferik motor kullanıyoken



Bakınız ; BMW 4.18  1.5 motor 3 silindir ödüllü motor
Ford ecuboost motor 1.0 ödüllü motor
Fiat Alfa ve ortakları diğer grup 1.4 multiair

Arkadaşlar kimse yanlış anlamasın bende tdi kullanıcısıyım ancak marka fanatikliği yapmadan objektif olarak bakıyorum tsi ve tdi motorlar özellikle tsi motorlar ödüllü kendini ispat etmiş motorlar ancak zamanının gerisinde kalıyorlar günümüz itibari ile güncellenmesi şart artık.

Sonuç olarak esas konumuza dönecek olursak Süperb kesinlikle çok güzel bir araç ve hak ettiği değeri bulmuş, ancak vag grubunun motorlarının artık zayıf kaldığı ( özellikle Tdi) gerçeğini değiştirmiyor ne yazık:(
Herkese keyifli forumlar.


Çevrimdışı Uğur Akar

  • KOLTUKÇU
  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 4893
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: LevenTgb;571280
...tsi ve tdi motorlar özellikle tsi motorlar ödüllü kendini ispat etmiş motorlar ancak zamanının gerisinde kalıyorlar günümüz itibari ile güncellenmesi şart artık...
VW her iki motorda da azamî torku belirli motor devirleri arasında sabit ve mümkün olan en fazla seviyede almaya çalışıyor. Diğer turbo motor kullanan araçların tork grafiklerini hep pik yapar ve sonrasında düşüşe geçer şekilde görüyorum. VW' de ise belirli devirler aralığında azamî torku sabit olarak veriyor. Diğer muadili dinilebilecek motorlara nispetle daha az tork ve HP üretmesinin nedeni bu belirli devirlerde azamî torku alma amacı diye düşünüyorum.
İYİ şoför, herhangi bir durumda, iki şoförden birinin durması, ya da  yavaşlaması gerekiyorsa, \'Hak, kural\' falan demeden, ilk davranan, canının ve malının kaderini başkasının inisiyatifine bırakmayandır!


Çevrimdışı özdil

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1578
    • Profili Görüntüle
Oradaki sıkıntı kullanılan şanzumanların 250nm e kadar dayanabilmesi. bu yüzden motor kısılıyor. eski sattığım araçta da vardı bu durum. y30dt kodlu isuzu motoru kullanan vectramın manuel olanı 370nm tork verirken otomatiği 330 nm tork veriyordu. sebebi japon aisin firmasının yaptığı otomatik şanzumanı kullanması ve bu şanzumanın 330nm ye kadar dayanabilmesidir.
ben hala 1.4 tsi motorun zamanında gerisinde olduğunu düşünmüyorum. act denilen özellik eklenip hem 150bg hem de ekonomik bir motor yapabiliyorlar. fordun ödül alan 1.0 motoru mondeoda kullanma imkanı yok .1.5 turbo motoru ise o kadar verimli değil.
« Son Düzenleme: 20 Nisan 2016, 17:03:27 Gönderen: özdil »


Çevrimdışı özdil

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1578
    • Profili Görüntüle
Şİmdi bir videoda gördüm de, skoda superb 2.0 tsi 4x4 ile girmiş bu seçime. diğer araçlara haksızlık olmuş biraz :)


Çevrimdışı DDŞ

  • Deli Oğlan
  • Genel Moderatör
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 9379
    • Profili Görüntüle
Supriz at superb olmus :)


Sent from my iPhone using Tapatalk