Distribütörün içindeki manyetik bobinde problem olabilir. Sıkı sıkıya kontrol edilmeli.
Kuvvetle muhtemel silindir üst kapat contasıdır; ancak bazan kullanılan yağ nedeniyle de oluşabiliyor. İyi bir usta tarafından iyice kontrol edilmeli. Yağ değişimi sonrası kapağı iyice temizleyip sonrasında tekrar gözlem de yapılabilir.
Far içine giren su hortumu değil; far yükseklik ayarının cıva (veya başka bir şeydir, ben de bilmiyorum) hortumudur. Hiç bir Favorit' te çalışmaz o aksam maalesef.
Cep telefonundan yazdım. Yazım hataları affola.
Adına piyasada mayonez diyorlar. Genellikle kel alaka yerlerde yağ değiştirildiğinde alt karter tapası açılmaz, üstten vakumla çekerler.Tabi eski kirli yağ tamamen boşalmaz yeni yağla eski yağ karışır sonuçta böyle olur hele hele eskisi mineral yenisi sentetik yada tersi ise değme keyfine.Genelde zırt-pırt değişik marka yağ kullanıldığında da ortaya çıkıyor. tabi soğutma suyu(antifiriz) bir şekilde yağa karışıyorsa (Favorit serisinin hastalığıdır conta yakmak) oluyor.
O hortumun içindeki bildiğimiz hidrolik. Genellikle bir yıl kadar çalışır, sonrası Allah kerim. Sadece felicia combimde 3-4 yıl kadar çalıştı sonra sol taraf iflas etti. 3-5 ay sonra o da gitti.
Tekleme yakıt filtresi dahil genellikle distribütör içindeki manyetik bobin içinden atlama yapması, endüksiyon bobin içinden atlama yapması,elektronik ateşleme ünitesinin yeterli gerilimi(voltajı) verememesi,distribütör mili aşınması, tevzi makarası,distribütör kapağı, buji kablolarında parazit kesici direnç varsa bozulması, İpek kablo kullanılıyorsa bir yada bir kaçının içten kopması, o kadar çok nedeni varki,