Bu piyasayı sürekli takip ediyorum. 2. elde Fabia 1'lerin sahipleri hatta octavialarıda buna dahil edebilirim, en az 3. el ve genelliklede km 100.000 km üstünde, 200.000 ni geçende var.Haliyle araca ne kadar bakarsanız bakın aslında hem transmisyon hem motor hemde ön düzen görünüşte olmasa bile kısa sürede sorun çıkartabilecek araçlar. Daha kaporta ne alemde yazmadım. Ben octavia combi peşindeyim Satanlara bakıyorum 1.6 MPI olanlarda 100.000 altında olan yok 100-150.000 km arasında 2000 modeller bile uçmuş.Çoğu 200.000 devirmiş %90 nı ya kaportada 1-2 parça değişmiş belki 10 defa irili ufaklı kazası var. Adam 27-28.000 den kapı açıyor. Sırf kaporta ne alemde diye geçen sene boya kalınlığını ölçen alet aldım. Elimde aletle aracın orasına burasına baktığı gören bu defada "benim galericiye satılacak aracım yok" diyor. EEEE !.... vuruk çarık yok diye ilan veriyorsun aracın sağ sol çamurlukları haşat,ön konsol değişmiş diyorum.Yaşıma, başıma bakmasa bide üstülük sopa yiyecem. Artık yanıma komşuyu almadan araca gitmiyorum 3-4 aydır. Kazara geçen sene ilan verdim bari elimde para olsunda öyle yola çıkayım dedim, bin pişman oldum 25.000 etiket koydum 17-18 teklifle geldiler darbesiz,boyasız 40.000 deki arabaya.15 günde sildim ilanı. Birde satanın açısından da bakmak lazım. Kısacası TV'deki Dacia Sendero reklamındaki gibi "Skoda kendi kendini satan bir araba" değil.Nedense son bir yıldır 20-50.000 km de son 3 yılın modeli octavia 1.6 dizel ve 1.2 benzinli ilanları var kıyamet gibi,Anladığım kadarıyla bu son emilsyon olayıda vurdu satışları 2. elde.