KAdjar da Captur da yükseltlmiş Clio dan çok da farklı değil bence. İç ve dış tasarım olarak bir görsellik sağlamıyor. Aynı platformdaki Kaşkay çok daha çekici ve bildiğim kadarıyla daha fazla teknolojik oyuncak sunuyor.
Olayın bir de ülkemizdeki 2. el ve marka algısı söz konusunu. durum böyle iken bu tür araçların tutunup kendilerini ispatlamaları için uygun fiyata yüksek kalite sunmaları gerekiyor ki bunu da yapamıyor Reno.
Ama haksızlık var bu işte arada nerdeyse 200kg fark ve siz de S modu olan bir Dsg şanzıman var ) Aman hocam boşverin birine sebep olmayın Suv lar yapısı itibariyle ani direksiyon hareketlerinde izden çıkma ve hatta taklaya çok müsait araçlar. Gerçi 4x2 özellikleri yüzünden Arazi performasnları da yok. Mesala benim için oturduğum siteye yaklaşık 600m. uzunluğunda oldukça dik bir rampa ile çıkılıyor ki kışın gerçek bir Suv ve 4x4 gerekiyor bir kaç gün. Ama sırf bu yüzden bu aracı alsam eminim ki yine tabanvay ile eve gitmek durumunda kalacağım.
Benim A7 manuel
Ayrıca tarfikte oldukça sakinimdir, ama çok fazla diretip kaşınan olursa ancak onları kaşıyorum. Ben yapmasam zaten onlar kendiler gazlı olduğu için sonuç eninde sonunda onlar için değişmeyecek.
SUV konusuna genel açıdan bakarsak:
Benim düşünceme göre SUV ve crossover 4*4 olmalıdır. Bu araçların altındaki ana amaç hem şehirde kullanayım hem de bozuk yollarda, köyde, tarlada vs. Kış koşulları çetin geçiyorsa rahat edeyimdir. Ama bizim ülkemizdeki nedense bu tür yüksek araçlar JİP damgası yiyip = Prestij olarak görülüyor. Arazi ve kış koşullarına uyum sağlayamayan, kışın yolda kalan, şehir içi yollarda yüksek yapısı nedeniyle tat vermeyen, ağırlıkları dolayısıya tüketimi çok olan bu araçların sırf prestij için tercih edilmesi bana göre çok uygun değil.
Geçen kış İstanbul'da br çok SUV diye geçinen 4*2 aracın kaldığı ufacık rampalardan A7 ile rahatlıkla geçmiştim mesela
Bana göre bu tür bir araç alıncaksa ilk olarak 4*4 özelliği olmalı.