škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

1.0 mpi performans değerlendirmesi

0 Üye ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı onur_644

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 18
    • Profili Görüntüle
merhaba arkadaşlar , bende uzun araştırmalar sonucu 1.0 motorun performansı nasıl olur cevabını bulamadan aldığım fabia 3 aracımın 6400. km tamamlamasıyla değerlendirme yaparak göreceli tespitlerimi sunamak istiyorum.
1. aracın 3 silindir olması sebebiyle rolantide vibrasyon durumu çok az(3 silindirli dizel hyundai getz/accent ve vw polo -seat ıbıza araçları gibi asla değil)
2. araç 3-4-5 viteslerde alıp götürüyor ,özellikle 3000 d/d ve üstü
3. uzun yol bayırlarda bayılma vs asla olmadı
4. dik rampada 2. vitesle çıkıyor
5. en son aracım olan linea 90 bg 1.3 multijet motorun verdiği performansını aratmadı,hatta kalkıslarda daha rahat esniyor.
6. yakıt durumu 1.0 ile 1.3 lineanın aynı onu farkettim ,dolu depo km hesabı
7.start stop olayı çok güzel ama garantisi bitene kadar kullanmak isityorum sonra kapalı konumda devam(arıza cıkarsa garantide cıksın :))
8.arkada yolcu varken yola cok güzel oturuyor , yoksa virajda sert girince arkadan kayma eğlimine giriyor.
9.1.0 motor 75 v-beygir ve 95 torkla amaçlanan tasarrufa ulaşmış.


Çevrimdışı Physicist16

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 239
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: onur_644;577698
merhaba arkadaşlar , bende uzun araştırmalar sonucu 1.0 motorun performansı nasıl olur cevabını bulamadan aldığım fabia 3 aracımın 6400. km tamamlamasıyla değerlendirme yaparak göreceli tespitlerimi sunamak istiyorum.
1. aracın 3 silindir olması sebebiyle rolantide vibrasyon durumu çok az(3 silindirli dizel hyundai getz/accent ve vw polo -seat ıbıza araçları gibi asla değil)
2. araç 3-4-5 viteslerde alıp götürüyor ,özellikle 3000 d/d ve üstü
3. uzun yol bayırlarda bayılma vs asla olmadı
4. dik rampada 2. vitesle çıkıyor
5. en son aracım olan linea 90 bg 1.3 multijet motorun verdiği performansını aratmadı,hatta kalkıslarda daha rahat esniyor.
6. yakıt durumu 1.0 ile 1.3 lineanın aynı onu farkettim ,dolu depo km hesabı
7.start stop olayı çok güzel ama garantisi bitene kadar kullanmak isityorum sonra kapalı konumda devam(arıza cıkarsa garantide cıksın :))
8.arkada yolcu varken yola cok güzel oturuyor , yoksa virajda sert girince arkadan kayma eğlimine giriyor.
9.1.0 motor 75 v-beygir ve 95 torkla amaçlanan tasarrufa ulaşmış.
Aracınızdan beklentileriniz dahilinde nemnun olmanız gayet güzel. Ama bu teknik veriler beni performans açısından asla memnun etmez.

GT-I9190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Çevrimdışı drivetome

  • Acemi Üye
  • **
    • İleti: 78
    • Profili Görüntüle
Bende de aynı araç var açıkcası ben memnun değilim. Özellikle yaz böyle sıcak günlerde klima açık üç kişi yolculuklar beni kanser etmeye başladı araba. Klima resmen  öldürüyor bu motoru:uve:


Çevrimdışı Engin E

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 8341
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: onur_644;577698
................ 1.0 motorun performansı ............................... fabia 3 aracımın ..................................
1. aracın 3 silindir olması sebebiyle rolantide vibrasyon durumu çok az(3 silindirli dizel ..................ve vw polo -seat ıbıza araçları gibi asla değil)
.......................................................


İyi de bu motor belirtilen diğer marka model arabalarda da aynı, sizinkinde ne değişik?
Dünyalılardan tiskiniyorum.(G.O.R.A.)


Çevrimdışı durbre

  • Acemi Üye
  • **
    • İleti: 77
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: onur_644;577698
merhaba arkadaşlar , bende uzun araştırmalar sonucu 1.0 motorun performansı nasıl olur cevabını bulamadan aldığım fabia 3 aracımın 6400. km tamamlamasıyla değerlendirme yaparak göreceli tespitlerimi sunamak istiyorum.
1. aracın 3 silindir olması sebebiyle rolantide vibrasyon durumu çok az(3 silindirli dizel hyundai getz/accent ve vw polo -seat ıbıza araçları gibi asla değil)
2. araç 3-4-5 viteslerde alıp götürüyor ,özellikle 3000 d/d ve üstü
3. uzun yol bayırlarda bayılma vs asla olmadı
4. dik rampada 2. vitesle çıkıyor
5. en son aracım olan linea 90 bg 1.3 multijet motorun verdiği performansını aratmadı,hatta kalkıslarda daha rahat esniyor.
6. yakıt durumu 1.0 ile 1.3 lineanın aynı onu farkettim ,dolu depo km hesabı
7.start stop olayı çok güzel ama garantisi bitene kadar kullanmak isityorum sonra kapalı konumda devam(arıza cıkarsa garantide cıksın :))
8.arkada yolcu varken yola cok güzel oturuyor , yoksa virajda sert girince arkadan kayma eğlimine giriyor.
9.1.0 motor 75 v-beygir ve 95 torkla amaçlanan tasarrufa ulaşmış.


Hocam kıyasta tek referansınız 1.3lük fiat motoruysa bişey diyemem ama yok eğer tsi gibi motorların performansını denediyseniz bu değerlendirmeniz hiç samimi değil.


Çevrimdışı rumiexile

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1082
    • Profili Görüntüle
Citigoda  aynı motoru kullanan biri olarak bir de artılara motor sesini ekleyebiliriz. Tam devir çevirirken mekanik homurtular oldukça kişilikli, çakma 911 benzetmesi yapıyorum bazen.


Çevrimdışı onur_644

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 18
    • Profili Görüntüle
1.2 tsi ile 1.0 mpi değerlendirme kulavarına sokmak tabiki kesinlikle hata olur.bu 1.0 tsi tabanını oluşturan turbosuz 1.0 mpi motor , karsılastırma 1.0 yaris ve 1.3 multıjet ile yapıldı.


Çevrimdışı efem

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 30
    • Profili Görüntüle
Bende 1.0 Mpi kullanıcısıyım motor yol tutuş performanısndan oludkça memnunum daha önce kullandığım 1,2 16 Paliodan farkı yok,hatta daha keyifli,ancak araba çok gürültülü yani düz yol aracı diyebiliriz.Birde aracı ilk çalıştırdığınızda motor çok sallantılı ve gürültülü çalışıyorsa kasislerde loklok süspansiyon sesi dışında bir ses duyuyor iseniz şansıman kulağını kontrol ettirin,benimki geçen gün garanti kapasamında değişim oldu,kronik bir sıkıntı gibi duruyor değiştiren arkadaşlar var çünkü


Çevrimdışı erka1907

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 41
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: efem;578593
Bende 1.0 Mpi kullanıcısıyım motor yol tutuş performanısndan oludkça memnunum daha önce kullandığım 1,2 16 Paliodan farkı yok,hatta daha keyifli,ancak araba çok gürültülü yani düz yol aracı diyebiliriz.Birde aracı ilk çalıştırdığınızda motor çok sallantılı ve gürültülü çalışıyorsa kasislerde loklok süspansiyon sesi dışında bir ses duyuyor iseniz şansıman kulağını kontrol ettirin,benimki geçen gün garanti kapasamında değişim oldu,kronik bir sıkıntı gibi duruyor değiştiren arkadaşlar var çünkü

hocam benim araçta tam olarak sizin tarif ettiğiniz ses var.


Çevrimdışı namikyildirim

  • Ordulu
  • Acemi Üye
  • **
    • İleti: 69
    • Profili Görüntüle
Bende bu aracı yaklaşık 2 aydır kullanıyorum. 3-4 kişiyle dik rampalarda 2. viteste gaza bastıkça hızlanıyor. 3000 devir sonrası ne olursa olsun hızlanma performansı güzel. Süspansiyonları biraz sert. 140-150 km ye kadar yol tutuşu çok iyi. Yakıt konusuna gelirsek ortalama 290 tl ye depo doluyor ve şehir içi 650-700 km yol yapabiliyor. Ben biraz da sert kullanıyorum tabi İstanbulda . KIsaca ufak aile arabası ve herkese tavsiye ederim.


Çevrimdışı Ceycey1103

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 183
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: namikyildirim;643444
Bende bu aracı yaklaşık 2 aydır kullanıyorum. 3-4 kişiyle dik rampalarda 2. viteste gaza bastıkça hızlanıyor. 3000 devir sonrası ne olursa olsun hızlanma performansı güzel. Süspansiyonları biraz sert. 140-150 km ye kadar yol tutuşu çok iyi. Yakıt konusuna gelirsek ortalama 290 tl ye depo doluyor ve şehir içi 650-700 km yol yapabiliyor. Ben biraz da sert kullanıyorum tabi İstanbulda . KIsaca ufak aile arabası ve herkese tavsiye ederim.
 
 Bende 2016 mayıstan beri 1.2 tsi ve 1.0 tsi fabia kullanıcısıyım ama 150 km hızda yol tutuş diye bir şey yok bence fabia da:)araba her an uçacakmış gibi:) B segmentinde normal tabi ama yol tutuş iyi değil.


Çevrimdışı namikyildirim

  • Ordulu
  • Acemi Üye
  • **
    • İleti: 69
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: Ceycey1103;643457
Bende 2016 mayıstan beri 1.2 tsi ve 1.0 tsi fabia kullanıcısıyım ama 150 km hızda yol tutuş diye bir şey yok bence fabia da:)araba her an uçacakmış gibi:) B segmentinde normal tabi ama yol tutuş iyi değil.

tabiki çok değil ama konfor ve güven açısından özellikle uzun yaparken 140-150 gidilebilecek en ideal max  hız olduğu kanaatindeyim. Üstü güven vermiyor. Ki zaten daha üstüne çıkmayalım bu hızların :dede::gaz::polis:


Çevrimdışı SinirliSürücü

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 494
    • Profili Görüntüle
En düzgün veri benim olur sanırım tam 2 yıldır 2 aydır 1.0 MPI aracı kullanıyorum. Arac ambition ama neredeyse Style kadar eklenti yaptım diyebilirim araştırarak. Aracın 3 silindir oluşundan sesi hoş. Yakıtı az ancak 2 yıl öncesine göre çok pahalılandı. 240 liraya dolan 45 litre şuan 317-320 tl doluyor.


Çevrimdışı namikyildirim

  • Ordulu
  • Acemi Üye
  • **
    • İleti: 69
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: SinirliSürücü;643547
En düzgün veri benim olur sanırım tam 2 yıldır 2 aydır 1.0 MPI aracı kullanıyorum. Arac ambition ama neredeyse Style kadar eklenti yaptım diyebilirim araştırarak. Aracın 3 silindir oluşundan sesi hoş. Yakıtı az ancak 2 yıl öncesine göre çok pahalılandı. 240 liraya dolan 45 litre şuan 317-320 tl doluyor.


Ne gibi eklentiler yaptınız acaba fikir olsun bizlere de . Fotoğrafları varsa görmek isterim.


Çevrimdışı SinirliSürücü

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 494
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: namikyildirim;643863
Ne gibi eklentiler yaptınız acaba fikir olsun bizlere de . Fotoğrafları varsa görmek isterim.


-Otomatik far switchi.
- Ön ve Arka orjinal lens park sensörü Ses ikazlı
- Orta kolçak yükseklik alçaklık ileri geri ayarlanabilir.
- Led plaka aydınlatmaları ( vag com kodlandı arıza yakmaması için)
- Audi tip delikli deri direksiyon kaplama
- otomatik açılır bagaj kapağı.
- Gizli özellikler tümü aktif.
- Direksiyon skoda amblem çerçevesi krom halka
- Radyo istasyon logolarının yüklenmesi
- Ayak aydınlatma ( sıradaki proje)
- Ayna altı aydınlatma ( sıradaki proje)