Bence şanslısınız şifreli bijon çıkmadığı için...
Şifreli bijon aslında donanıma ve güvenliğe artı bir özellik gibi olsa da reel koşullarda külfet haline de gelebiliyor.
Şifreli bijonun aslında sadece kendiliğinden çıkmayacak kadar sıkılması gerekirken gerek kullanıcı, gerekse lastikçi, tamirci usta vs.. gücünün yettiğince sıkıyor, sonrasında dağ bayır, olmadık bir yerde olası lastik değişimi gerektiğinde bu bijonları sıyırıp, yalama olmaları nedeniyle sökemeyip, çekici; sonrasında da o bijonu sökebilecek usta, yöntem vs.. gerekebiliyor, bununla beraber janta hasar da verilebilip, konu uzayabiliyor.
Ayrıca şasi no ya entegre bir özellik olduğundan yurtdışına sipariş, ve fiyatının daha farklı olması ve servise mecburiyet de ayrı bir konu.
10 liralık patlak lastik onarımı masrafı 200-300 lere çıkabiliyor...